AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Det begynte for et par uker siden da det plutselig poppet opp forslag til engelskspråklige men også norske sider. Jeg blokkerer de, men de er jo som et troll med flere hoder. Hvorfor har jeg plutselig fått de opp på profilen min? Er det et virus? Har jeg trykket på en link? 🤔 Anonymkode: 998b9...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Dette er vanlig Facebook junk reklame. Rart du bare har merket det nylig. Siden er søppel. Er bare der inne fordi enkelte i venner og famile insister på å invitere til sammenkomster på FB, og sender ikke ut personlig invit. Så sjekker kun det og ignorer feeden. Anonymkode: 0d12a...8d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er vanlig Facebook junk reklame. Rart du bare har merket det nylig. Siden er søppel. Er bare der inne fordi enkelte i venner og famile insister på å invitere til sammenkomster på FB, og sender ikke ut personlig invit. Så sjekker kun det og ignorer feeden. Anonymkode: 0d12a...8d0 Har vært på Facebook i 15 år og har kun fått det innimellom en sjelden gang, men de siste ukene er det 90% av dette søppelet🤨 ts Anonymkode: 998b9...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Det der har jeg slitt med lenge. Jeg trykker på at jeg ikke vil se de etter hvert som de kommer opp og jeg har vert inne på innstillinger og strammet inn men det fortsetter og fortsetter, det er nesten ikke noe igjen av de gruppene og sidene jeg vanligvis følger. Venner ser jeg ikke noe til legre. Fb er blitt en søppelplass. Anonymkode: f8d8f...90b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det der har jeg slitt med lenge. Jeg trykker på at jeg ikke vil se de etter hvert som de kommer opp og jeg har vert inne på innstillinger og strammet inn men det fortsetter og fortsetter, det er nesten ikke noe igjen av de gruppene og sidene jeg vanligvis følger. Venner ser jeg ikke noe til legre. Fb er blitt en søppelplass. Anonymkode: f8d8f...90b Sånn har det blitt på min profil også kun på et par uker Ts Anonymkode: 998b9...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #6 Del Skrevet 45 minutter siden Bruker FB relativt lite, men har også sett en stor endring siden nyttår. Type 5-6 spam/reklame/tilfeldig engelskspråklig innhold mellom hvert innlegg fra en FB-venn. Anonymkode: 75ca8...a6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå