AnonymBruker Skrevet 16. mars #21 Del Skrevet 16. mars janerik39 skrev (11 timer siden): Det er interessant å høre forskjellige perspektiver. Jeg har hørt fra en kollega at han kjenner flere gifte kvinner som, til tross for at de er i forhold, reiser med venninner til turistmål som Spania og Tyrkia for å ha ulike seksuelle opplevelser. For meg som er en singel mann, skaper dette litt forvirring. Er det slik at de fleste norske kvinner tenker som deg, eller er det mer variasjon i hvordan man ser på dette? Er det forvirrende for deg at alle (norske) kvinner ikke følger en "mal" der alle tenker likt? At kvinner er individer med ulike preferanser, ønsker, holdninger og verdier? Har du virkelig så lite kunnskap om mennesker generelt, og kvinner spesielt? Anonymkode: a881c...d55 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #22 Del Skrevet 16. mars Hva fader har det å knulle en "veltrent asiatisk mann" med frihet og likestilling å gjøre? Alle menn gjør vel ikke det?? 😂 Kan du ikke bare være ærlig og spørre "er det mange som kunne tenke seg å være utro/ha et åpent forhold og knulle på en "veltrent asiatisk mann" på si'" i stedet for å forsøke å pakke det inn i noe helt annet..? 😂 Anonymkode: bdf95...0c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 16. mars #23 Del Skrevet 16. mars (endret) janerik39 skrev (11 timer siden): Det er interessant å høre forskjellige perspektiver. Jeg har hørt fra en kollega at han kjenner flere gifte kvinner som, til tross for at de er i forhold, reiser med venninner til turistmål som Spania og Tyrkia for å ha ulike seksuelle opplevelser. For meg som er en singel mann, skaper dette litt forvirring. Er det slik at de fleste norske kvinner tenker som deg, eller er det mer variasjon i hvordan man ser på dette? Hvordan kan det være forvirrende at man har ulike preferanser eller er utro? Meg over, skulle ikke være anonym Endret 16. mars av no shame 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #24 Del Skrevet 16. mars janerik39 skrev (12 timer siden): Kan det være en attraktiv tanke å ha en uforpliktende forbindelse med en mann som er fysisk tiltrekkende, kanskje en veltrent asiatisk mann med litt skjegg? 😂 Nei. Bare nei. Anonymkode: 024d1...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #25 Del Skrevet 16. mars Jeg har hatt kjærlighetsforhold til to menn samtidig. Det var dypt tilfredsstillende de årene det varte. Tilfeldig sex utenfor nåværende forhold frister ikke. Da ville jeg heller hatt enda mer sex med min mann. Han er forresten en veltrent mann med skjegg, fra et land i Asia. Anonymkode: 9badd...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #26 Del Skrevet 16. mars Rotemor skrev (11 timer siden): Hvorfor prøver du å gjemme temaet bak «frihet» og «likestilling»? Pompøst og merkelig. «Har kvinner lyst på uforpliktende sex med andre» er vel det eneste reelle spørsmålet her? Eller; «vil noen ha et uforpliktende seksuelt forhold til MEG, en veltrent asiatisk mann med litt skjegg… Please si ja…» 😂 Anonymkode: 122f1...b1c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #27 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Eller; «vil noen ha et uforpliktende seksuelt forhold til MEG, en veltrent asiatisk mann med litt skjegg… Please si ja…» 😂 Anonymkode: 122f1...b1c Han poster jo e-postadressen sin i andre tråder her. Så det er bare å hoppe på💁🏼♀️ Anonymkode: 024d1...6ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #28 Del Skrevet 17. mars janerik39 skrev (På 16.3.2025 den 0.39): Er det slik at noen norske kvinner, selv om de er i et forhold, fortsatt ønsker en sporadisk opplevelse uten forpliktelser? Veldig nøye definert, ja. Hjemme har vi en avtale som bekreftes innimellom: Hvis jeg får mulighet til å ha sex med en annen kvinne, får jeg lov til det. Jeg trenger ikke fortelle om det, men det er OK om jeg gjør det. Han har samme blankofullmakt for sex med annen mann. Forsiktighet og beskyttelse er krav. Anonymkode: d30a6...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 17. mars #29 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 13.17): Jeg har hatt kjærlighetsforhold til to menn samtidig. Det var dypt tilfredsstillende de årene det varte. Tilfeldig sex utenfor nåværende forhold frister ikke. Da ville jeg heller hatt enda mer sex med min mann. Han er forresten en veltrent mann med skjegg, fra et land i Asia. Anonymkode: 9badd...eb7 Har du fortalt din mann dette? At det ikke frister med flere elskere nå? Selv om du har levd slik tidligere og det var svært tilfredsstillende den gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #30 Del Skrevet 17. mars Gratis skrev (2 minutter siden): Har du fortalt din mann dette? At det ikke frister med flere elskere nå? Selv om du har levd slik tidligere og det var svært tilfredsstillende den gangen. Ja, selvfølgelig. Vi prater mye om sex. Anonymkode: 9badd...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 17. mars #31 Del Skrevet 17. mars janerik39 skrev (På 16.3.2025 den 0.39): La oss ha en ærlig og åpen diskusjon. All form for total seksuell frihet vil føre til samfunnets undergang. All den fremgangen og den økte livskvaliteten du ser i dag er basert på monogami. Nyt din seksuelle frihet så lenge du kan, de fleste av oss vil uansett bli erstattet av kunstig intelligens og robotteknologi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 17. mars #32 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, selvfølgelig. Vi prater mye om sex. Anonymkode: 9badd...eb7 ...og han stoler på deg? At du ikke skal gå tilbake til tidligere livsstil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå