Gå til innhold

Singlekvinner i overgangsalder, er dere helt ferdig med menn, eller ser dere etter noen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er nok det, utrolig stor forskjell på kvinner i den alderen.  Har hatt noen på 70+ som jeg har trodd var 15-20 år yngre.                             La de bare springe etter ungjentene, vi vet best  😁

G 2

Anonymkode: 36432...aa4

Haha.. Hei du G2, jeg har savnet deg😅

60+ 70+ damer utrolig morsom og hyggelig da.. Og det som jeg er så hærlig å se at de rødmer når jeg kysser dem.. Forventningsøynene er så hærlig å se, og jeg kan nesten se hjertet slår på utsiden av kjolen.. Hun blir fort kåt, for hun vil tungekysse mere. De dunker underlivet i mot meg, og kjenner etter reaksjonen.. Så kommer det feite gliset, som et tegn på at hun er klar🥰 

Etter endt sex og besøk av en Grannylover, så angrer de på at de ikke skilte seg for lenge lenge siden🤭
Jeg er brennsikker på at du har både opplevd og hørt dette mange ganger G2👍60-70+ damer er noe helt annet❣️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 22.41):

Dette er en vanskelig periode i livet. Kan tenke seg at noen er ferdig med sex og. Har dere i det hele tatt gidd og ork til å  date eller ha samliv mer?

Anonymkode: 34c40...f8e

Selvsagt så vil vi det. Vil ikke være samboer mer bare. Særbo høres perfekt ut. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soft mann skrev (4 timer siden):

Oohhh den svei, er eg bare en gubbe😳. Ikke mann lenger🙈

kvalitetssex? 

Ok, takk for svar

For noen er du nok mann så det holder.  Vi kvinner er ikke en ensartet gruppe skjønner du, ta det med ro  😉

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (7 minutter siden):

For noen er du nok mann så det holder.  Vi kvinner er ikke en ensartet gruppe skjønner du, ta det med ro  😉

Blir spennende å høre hva kvalitetssex er. 

eg er en godt voksen mann. Så eg vet det finnes både virile og dorske menn på min alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Haha.. Hei du G2, jeg har savnet deg😅

60+ 70+ damer utrolig morsom og hyggelig da.. Og det som jeg er så hærlig å se at de rødmer når jeg kysser dem.. Forventningsøynene er så hærlig å se, og jeg kan nesten se hjertet slår på utsiden av kjolen.. Hun blir fort kåt, for hun vil tungekysse mere. De dunker underlivet i mot meg, og kjenner etter reaksjonen.. Så kommer det feite gliset, som et tegn på at hun er klar🥰 

Etter endt sex og besøk av en Grannylover, så angrer de på at de ikke skilte seg for lenge lenge siden🤭
Jeg er brennsikker på at du har både opplevd og hørt dette mange ganger G2👍60-70+ damer er noe helt annet❣️

Her var det mye gigolos 🤠

Anonymkode: 1c6f2...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her var det mye gigolos 🤠

Anonymkode: 1c6f2...ce7

Det er ikke så sjokkerende.. de fleste under 50 år sier det😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
alertmeshe skrev (8 timer siden):

Tar det som det kommer 🙂 Trives meget godt i eget selskap.

Ser dette blir tatt opp i en rekke tråder. Jeg er verken ekstremt introvert eller ekstrovert og jeg liker ikke å være alene. Jeg skjønner rett og slett ikke dette utsagnet.

I tillegg er jo mennesker flokkdyr, hvor vi t.o.m. har delt oss inn i ulike sovemønstre for å overleve bedre som en flokk. Se på våre nærmeste slektninger, også flokkdyr. Alle menneskeapene var flokkdyr. Send en person på øde øy så blir personen gal gitt at det går lang nok tid.

Anonymkode: faaff...6c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er så galt med menn? Jeg liker menn jeg og jeg er ikke ferdig med sex bare for at eggene har gått ut på dato. Jeg har nettopp startet og date en fin mann. Litt som og si er dere menn ferdig med kvinner Odin har kommet i overgangsalderen liksom 

Anonymkode: 38e6b...a42

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Soft mann skrev (7 timer siden):

Ser den med potensproblemer, dessverre. Ja dei er nok både finere og strammere og🙈. Men dei mangler jo erfaring.

eg føler meg trygg på meg selv, hvis den skulle svikte så er det flere måter å tilfredstille en dame på tenker eg .. .. men er en ute etter en som kan komme mange ganger så er det størst sjanse blant dei yngre. Men der er det og unntak selvsagt, som går begge veier

Penetrering er uten tvil det viktigste for meg når det gjelder sex. Det er kun med det jeg blir tilfredsstilt. Uten det klarer jeg meg fint uten sex. Og mye heller en som klarer flere kortere runder enn en evighetsmann. Mange eldre/godt voksne menn bruker for lang tid. Så skal jeg ha sex igjen blir det med en yngre mann. 

Anonymkode: 51772...10d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Soft mann skrev (3 timer siden):

Blir spennende å høre hva kvalitetssex er. 

eg er en godt voksen mann. Så eg vet det finnes både virile og dorske menn på min alder.

Kvalitetssex for meg er å bli tatt skikkelig av en med knallhard kuk, som ikke bruker evigheter 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser dette blir tatt opp i en rekke tråder. Jeg er verken ekstremt introvert eller ekstrovert og jeg liker ikke å være alene. Jeg skjønner rett og slett ikke dette utsagnet.

I tillegg er jo mennesker flokkdyr, hvor vi t.o.m. har delt oss inn i ulike sovemønstre for å overleve bedre som en flokk. Se på våre nærmeste slektninger, også flokkdyr. Alle menneskeapene var flokkdyr. Send en person på øde øy så blir personen gal gitt at det går lang nok tid.

For meg betyr ikke det at jeg trives i eget selskap at jeg er alene. Jeg har familie og venner. Men jeg må ikke ha en person rundt meg/bo sammen med noen for at jeg skal trives.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kvalitetssex for meg er å bli tatt skikkelig av en med knallhard kuk, som ikke bruker evigheter 

Knallhard kan nok flere få til. Men å komme fort er kanskje ikke like enkelt for alle nei

Endret av Soft mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Penetrering er uten tvil det viktigste for meg når det gjelder sex. Det er kun med det jeg blir tilfredsstilt. Uten det klarer jeg meg fint uten sex. Og mye heller en som klarer flere kortere runder enn en evighetsmann. Mange eldre/godt voksne menn bruker for lang tid. Så skal jeg ha sex igjen blir det med en yngre mann. 

Er du en som kommer veldig lett? Siden du ikke ønsker sex som varer lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Soft mann skrev (12 timer siden):

Hva er det som gjør at mange godt voksne damer vil ha yngre menn??

Fordi vi kan🥳

Anonymkode: 64dea...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi vi kan🥳

Anonymkode: 64dea...c9c

Haha ja ikke sant🤣🤣

Ja blir som hunden det"hvorfor slikker hunden seg på tissen🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Soft mann skrev (29 minutter siden):

Er du en som kommer veldig lett? Siden du ikke ønsker sex som varer lenge?

Ja. Og jeg kommer aldri mer enn 1 gang. Uansett hva man gjør. Gjelder også ved onani. Og langvarig sex er bare kjedelig. 5-15 minutter er topp. Lenger er unødvendig. Blir sår. Før har det aldri vært ett problem. Heller ikke i langvarig forhold(25 år). Men så ble jeg eldre og prøvde forhold med godt voksne menn, 55+. Det var langvarig samleie, noen måtte runke seg selv for å komme, med ett knallhardt grep, noen fikk ikke utløsning. Og så var det utfordringer med potens. Så hadde en yngre elsker. Såkalt langt over min liga utseendemessig. Aldri noen problemer. Varte ett par år. Er nok bortskjemt. Prøvde å ha en kjæreste på egen alder, noen få år eldre. Sex fungerte ikke i det hele tatt. Har bestemt meg for å være alene. Rolig og harmonisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Og jeg kommer aldri mer enn 1 gang. Uansett hva man gjør. Gjelder også ved onani. Og langvarig sex er bare kjedelig. 5-15 minutter er topp. Lenger er unødvendig. Blir sår. Før har det aldri vært ett problem. Heller ikke i langvarig forhold(25 år). Men så ble jeg eldre og prøvde forhold med godt voksne menn, 55+. Det var langvarig samleie, noen måtte runke seg selv for å komme, med ett knallhardt grep, noen fikk ikke utløsning. Og så var det utfordringer med potens. Så hadde en yngre elsker. Såkalt langt over min liga utseendemessig. Aldri noen problemer. Varte ett par år. Er nok bortskjemt. Prøvde å ha en kjæreste på egen alder, noen få år eldre. Sex fungerte ikke i det hele tatt. Har bestemt meg for å være alene. Rolig og harmonisk. 

Ja høres ut som du har funnet den perfekte løsningen for deg. Eg er nyskilt viril og har funnet meg ei ny dame. Hun kom fra forhold der hun følte at hun ikke fekk sex lenge nok. Mennen kom ganske raskt og så snudde dei seg vekk. Så hun liker det samme som meg. Vi kan ha penetrerende sex i timer, men selvsagt ikke som duracell kaniner😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
alertmeshe skrev (2 timer siden):

For meg betyr ikke det at jeg trives i eget selskap at jeg er alene. Jeg har familie og venner. Men jeg må ikke ha en person rundt meg/bo sammen med noen for at jeg skal trives.

Jeg er nysgjerrig, hvor ofte treffer du venner? Jeg er på jobb, reiser hjem, trener, spiser, ser litt TV. Alle kompisene er spredt  over et stort område og de er opptatt med sine familier. Ukene jeg har ungene så bruker jeg all tid på å fikse alt som trengs for AS Familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...