Gratis Skrevet 17. mars #21 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er det som gjør at mange godt voksne menn vil ha yngre kvinner? Anonymkode: 51fe2...60b Fertilitet. Det ligger nedarvet i menn sitt dna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 17. mars #22 Del Skrevet 17. mars For kvinner i overgangsalderen, som savner sexlyst en sin, anbefaler jeg å se dokumentaren "Hjernen i overgangsalderen" på nrk tv! Også ta en tur til lege og gynekolog! Jeg har fått tilbake sexlysten min, og er så glad! Jeg sover bedre, jeg har mer energi igjen og overgangssymptomene er nesten borte! 😃 Og jeg er kun på 2 av 3 hormoner en så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 17. mars #23 Del Skrevet 17. mars Absolutt ikke ferdig med menn, og sexlysten er på topp. Men sliter med datingen, mange menn blir veldig gubbete når de bikker 50. Avbryter meg, mener de har rett i alt de sier, ikke så interessert i hva jeg mener, snakker bare om seg selv. Da er jeg heller singel. 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #24 Del Skrevet 17. mars SlemUlv skrev (10 minutter siden): For kvinner i overgangsalderen, som savner sexlyst en sin, anbefaler jeg å se dokumentaren "Hjernen i overgangsalderen" på nrk tv! Også ta en tur til lege og gynekolog! Jeg har fått tilbake sexlysten min, og er så glad! Jeg sover bedre, jeg har mer energi igjen og overgangssymptomene er nesten borte! 😃 Og jeg er kun på 2 av 3 hormoner en så lenge! Hvilke hormoner tar du ikke? Jeg tar østrogen og progesteron Anonymkode: 99b9d...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #25 Del Skrevet 17. mars Pysa skrev (3 minutter siden): Absolutt ikke ferdig med menn, og sexlysten er på topp. Men sliter med datingen, mange menn blir veldig gubbete når de bikker 50. Avbryter meg, mener de har rett i alt de sier, ikke så interessert i hva jeg mener, snakker bare om seg selv. Da er jeg heller singel. Jeg skal også prøve meg blant de godt voksne nå (50+). Jeg ser jo til stadighet attraktive kvinner ute i det virkelige liv, men inne på disse appene er de nesten totalt fraværende. Jeg må vel innrømme at bilder er vanskelig å få perfekt når lys og skygge ikke faller på riktig "måte" 😉, derfor må jeg nok ut å møte dem. Å kommunisere på en måte der du klarer å vise interesse for den andre sitt liv er en kunst 🙂 Anonymkode: e104f...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 17. mars #26 Del Skrevet 17. mars Soft mann skrev (3 timer siden): Hva er det som gjør at mange godt voksne damer vil ha yngre menn?? For min del er det fordi jeg vil ha kvalitetssex. Vil ha menn, ikke gubber. Er ikke helt ferdig med å "leke" ennå. Er ikke noe nytt i dette, bare mer skjult før. Selv i det gamle Rom betalte de velstående fruene vaktene i Colleseum, for en kosestund med de unge sterke gladiatorene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 17. mars #27 Del Skrevet 17. mars bullehurk skrev (1 minutt siden): For min del er det fordi jeg vil ha kvalitetssex. Vil ha menn, ikke gubber. Er ikke helt ferdig med å "leke" ennå. Er ikke noe nytt i dette, bare mer skjult før. Selv i det gamle Rom betalte de velstående fruene vaktene i Colleseum, for en kosestund med de unge sterke gladiatorene. Oohhh den svei, er eg bare en gubbe😳. Ikke mann lenger🙈 kvalitetssex? Ok, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #28 Del Skrevet 17. mars Soft mann skrev (5 minutter siden): Oohhh den svei, er eg bare en gubbe😳. Ikke mann lenger🙈 kvalitetssex? Ok, takk for svar Riktig, og når kvinner blir over 50 så er de supersexy hele gjengen, skiller seg, og vil pule menn i 20 åra. Er det slik å forstå? Anonymkode: 7210a...dde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #29 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Går det ikke an å ha både mann og nærhet men ikke sex da? Anonymkode: 7210a...dde Hvilke menn godtar en relasjon uten sex? Anonymkode: 35a60...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #30 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvilke menn godtar en relasjon uten sex? Anonymkode: 35a60...49f Kanskje de impotene ? Anonymkode: 36432...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 17. mars #31 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke hormoner tar du ikke? Jeg tar østrogen og progesteron Anonymkode: 99b9d...705 Jeg tar ikke testosteron en så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #32 Del Skrevet 17. mars Soft mann skrev (4 timer siden): Hva er det som gjør at mange godt voksne damer vil ha yngre menn?? Fordi de ser mye bedre ut og har god potens. Etter ett forhold med en jevnaldrende mann med potensproblemer, sier jeg aldri mer. Anonymkode: 51772...10d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 17. mars #33 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi de ser mye bedre ut og har god potens. Etter ett forhold med en jevnaldrende mann med potensproblemer, sier jeg aldri mer. Anonymkode: 51772...10d Ser den med potensproblemer, dessverre. Ja dei er nok både finere og strammere og🙈. Men dei mangler jo erfaring. eg føler meg trygg på meg selv, hvis den skulle svikte så er det flere måter å tilfredstille en dame på tenker eg .. .. men er en ute etter en som kan komme mange ganger så er det størst sjanse blant dei yngre. Men der er det og unntak selvsagt, som går begge veier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #34 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje de impotene ? Anonymkode: 36432...aa4 Evnukker. Anonymkode: d04a7...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 17. mars #35 Del Skrevet 17. mars (endret) Jeg besøkte en kvinne i helga.. Hun var 66 år og aldri kjent noen plager av overgangsalderen, hun sa hun hadde onanert daglig (unntatt perioden) siden hun var lita jente. Ikke var hun plaget med tørr skjede heller.. Hun var ikke noe fjellgeit, men gikk lange turer med hunden daglig uansett vær.. Vi tror at noen kan være heldig, mens andre ikke.. Men vi tror også at daglig trim, sunn livstil og sexlysten hennes, har bidratt med å unngå overgangsalderen. Hormon balansen hennes var iallefall iorden, for hun tok nesten knekken på meg👏 Endret 17. mars av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 17. mars #36 Del Skrevet 17. mars Soft mann skrev (1 time siden): Ser den med potensproblemer, dessverre. Ja dei er nok både finere og strammere og🙈. Men dei mangler jo erfaring. For min del går jeg aldri under 25 (27-28), og da har de fleste skaffet seg noe erfaring. Akkurat passe mix mellom erfaring og energi/virilitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 17. mars #37 Del Skrevet 17. mars Ja, har ikke utelukket det helt. Hvis jeg møter en som kan tilføre liver mitt "det lille ekstra", så kan det være interessant 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #38 Del Skrevet 17. mars Gratis skrev (4 timer siden): Fertilitet. Det ligger nedarvet i menn sitt dna. Min mann er infertil, og er tiltrukket av meg somer fertil. Like merkelig som at kvinner etter overgangsalder vil ha fertile menn Anonymkode: f7f4f...078 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 17. mars #39 Del Skrevet 17. mars (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Min mann er infertil, og er tiltrukket av meg somer fertil. Like merkelig som at kvinner etter overgangsalder vil ha fertile menn Anonymkode: f7f4f...078 Om en mann er frivillig eller ufrivillig infertil har ingen påvirkning på attraksjon/kåthet. Spørsmålet var eldre menn og hvorfor de tiltrekkes unge kvinner? Det er fordi kvinnen er mest fertil tidlig i 20 årene. Dette er basis instinkter som ligger i enhver heterofil mann nedarvet gjennom tusenvis av år. Dette stikker mye dypere en om mannen kan eller ikke kan gjøre kvinnen gravid. Du må heller ikke gjøre dette til et personlig spørsmål, det handler ikke om meg eller deg. Dette er natur og evolusjon, du bare argumenterer mot fakta ved å finne irrelevante personlige eksempler. Endret 17. mars av Gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #40 Del Skrevet 17. mars Bamseklemmer skrev (52 minutter siden): Vi tror at noen kan være heldig, mens andre ikke Er nok det, utrolig stor forskjell på kvinner i den alderen. Har hatt noen på 70+ som jeg har trodd var 15-20 år yngre. La de bare springe etter ungjentene, vi vet best 😁 G 2 Anonymkode: 36432...aa4 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå