AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Del Skrevet 15. mars Hvordan kan det forklares psykologisk? Er det noe galt med meg, annet enn at jeg er innadvendt? Jeg hater når folk spør meg om fest, enten det er venner og kolleger. Leter etter å finne unnskyldninger for å slippe. Jeg er et vanedyr og hater å bryte ut av det. Blir stresset av å være sosial. Får ikke noe ut av det. Jeg blir uansett den som snakker minst. Føler meg utilpass. Jeg er singel og barnløs, sånn sett ingen grunn til at jeg ikke skal være sosial med andre. Anonymkode: 0bf10...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Del Skrevet 15. mars Om du opplever å bli tappet for energi i sosiale sammenkomster, så er ikke det så rart. Da krever det kanskje mer enn det gir? Anonymkode: 2d3d2...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Del Skrevet 15. mars Nja, er jo litt merkelig å blir sur da men du må jo ikke si ja til alt du blir bedt med på. Anonymkode: 5a825...f4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #4 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Om du opplever å bli tappet for energi i sosiale sammenkomster, så er ikke det så rart. Da krever det kanskje mer enn det gir? Anonymkode: 2d3d2...1c5 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nja, er jo litt merkelig å blir sur da men du må jo ikke si ja til alt du blir bedt med på. Anonymkode: 5a825...f4c Jeg må bare bemerke at jeg så klart ikke blir sur utad. Anonymkode: 0bf10...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå