Gå til innhold

Normalt at en 7åring kan trenge så mye søvn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her har 7åringen sovnet i går kl 18 og sto opp i dag, kl 07.30. I dag sovnet hun kl17. Vanlig leggetid er jo egentlig 20/20.30. Men nå etter medisin slutt i går, så har hun lagt seg så utrolig tidlig. Sluttet på adhd medisin, etter 4uker med prøving. Redd det skal være noe galt :S

Anonymkode: 8bfc1...e69

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min ville gjetning er at det har noe med de medisinene, men det er jo nettopp vill gjett gjetning. Ring legen 

Anonymkode: e3b68...b30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min ville gjetning er at det har noe med de medisinene, men det er jo nettopp vill gjett gjetning. Ring legen 

Ja, men er jo ikke noe å ringe legevakt får heller tenker jeg. Så trenger bare roe ned det stressa mamma hjertet litt 🥺

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja, men er jo ikke noe å ringe legevakt får heller tenker jeg. Så trenger bare roe ned det stressa mamma hjertet litt 🥺

Jeg sa ikke legevakt. Men ring legekontoret i kontortida om du stusser på dette videre 😆

Skrevet

Man må huske at uansett hvor riktig eventuell medisinbruk er så er det kraftige sentralstimulerende medikamenter som brukes. Både abstinens og fravær av stimulantia kan gjøre at hun sover mer nå etter hun har sluttet. Det er normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...