Bamseklemmer Skrevet 7. april #21 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 8.07): Noenlunde det samme skjedde med meg. Han var den 18 år yngre sønnen til min (ex)manns kusine, tremenning til mine barn. Vi ble hemmelige elskere en stund. Anonymkode: 275e8...f55 Ekspander Det ble til sex med meg og svigerinna mi også, uten at vi mente det... Vi har alltid hatt en gøyal tone og vi fjaset mye om sex i singeliv og i ekteskap. Hun advarte meg om å gifte meg, for det var temmelig oppskrytt. Sexlivet har dødd ut, så hun følte seg temmelig frustrert.. Og jeg klagde litt på singellivet, for gjevngamle damer var så kjedelige.. Vi drøftet dette flere ganger, og spurte hvordan det gikk med hverandre.. Jeg bodde i kjelleren, og en formiddag ville hun ville hjelpe meg med å skifte sengklær. I det hun bøyde seg forover, klarte jeg ikke å holde meg.. og var jeg snar med hånden under musa hennes, så lo jeg mens jeg romstrerte litt der nede. Hun ga et langt iiiiiihh, så skvatt som om hun fikk strøm i seg.. Vi bare sprakk av kåthet og ble liggende til langt utpå kvelden.. Vi ble enige om å holde dette hemmelig selvfølgelig.. ingen vet noe om dette heller.. Vi holdt det gående lenge etter at hun skilte seg, vi tente på tabu og aldersforskjell begge to.. Adrealinkicket var alltid høyt, derfor ble vi som to magneter som tiltrekker hverandre😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #22 Del Skrevet 7. april Bamseklemmer skrev (På 7.4.2025 den 15.04): Det ble til sex med meg og svigerinna mi også, uten at vi mente det... Vi har alltid hatt en gøyal tone og vi fjaset mye om sex i singeliv og i ekteskap. Hun advarte meg om å gifte meg, for det var temmelig oppskrytt. Sexlivet har dødd ut, så hun følte seg temmelig frustrert.. Og jeg klagde litt på singellivet, for gjevngamle damer var så kjedelige.. Vi drøftet dette flere ganger, og spurte hvordan det gikk med hverandre.. Jeg bodde i kjelleren, og en formiddag ville hun ville hjelpe meg med å skifte sengklær. I det hun bøyde seg forover, klarte jeg ikke å holde meg.. og var jeg snar med hånden under musa hennes, så lo jeg mens jeg romstrerte litt der nede. Hun ga et langt iiiiiihh, så skvatt som om hun fikk strøm i seg.. Vi bare sprakk av kåthet og ble liggende til langt utpå kvelden.. Vi ble enige om å holde dette hemmelig selvfølgelig.. ingen vet noe om dette heller.. Vi holdt det gående lenge etter at hun skilte seg, vi tente på tabu og aldersforskjell begge to.. Adrealinkicket var alltid høyt, derfor ble vi som to magneter som tiltrekker hverandre😇 Ekspander Er vel ikke til å unngå det, når man har like mye moral som katta til naboen om hvem man feier over. Anonymkode: 6c9fb...6fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #23 Del Skrevet 7. april Bamseklemmer skrev (På 7.4.2025 den 15.04): Det ble til sex med meg og svigerinna mi også, uten at vi mente det... Vi har alltid hatt en gøyal tone og vi fjaset mye om sex i singeliv og i ekteskap. Hun advarte meg om å gifte meg, for det var temmelig oppskrytt. Sexlivet har dødd ut, så hun følte seg temmelig frustrert.. Og jeg klagde litt på singellivet, for gjevngamle damer var så kjedelige.. Vi drøftet dette flere ganger, og spurte hvordan det gikk med hverandre.. Jeg bodde i kjelleren, og en formiddag ville hun ville hjelpe meg med å skifte sengklær. I det hun bøyde seg forover, klarte jeg ikke å holde meg.. og var jeg snar med hånden under musa hennes, så lo jeg mens jeg romstrerte litt der nede. Hun ga et langt iiiiiihh, så skvatt som om hun fikk strøm i seg.. Vi bare sprakk av kåthet og ble liggende til langt utpå kvelden.. Vi ble enige om å holde dette hemmelig selvfølgelig.. ingen vet noe om dette heller.. Vi holdt det gående lenge etter at hun skilte seg, vi tente på tabu og aldersforskjell begge to.. Adrealinkicket var alltid høyt, derfor ble vi som to magneter som tiltrekker hverandre😇 Ekspander Uansett hvor kåt jeg måtte være på deg, hadde du fått et karatespark i solar plexus om du plutselig hadde tatt deg til rette og tatt meg på musa. Overgrep, kaller vi normale folk det. Anonymkode: 124b1...e69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 8. april #24 Del Skrevet 8. april (endret) AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 21.33): Uansett hvor kåt jeg måtte være på deg, hadde du fått et karatespark i solar plexus om du plutselig hadde tatt deg til rette og tatt meg på musa. Overgrep, kaller vi normale folk det. Anonymkode: 124b1...e69 Ekspander Neida.. de fleste kåte kvinner liker det.. en "Karate Kid" har vel aldri fått skiftet sengklærne mine😅 Endret 8. april av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:08 #25 Del Skrevet onsdag kl 17:08 Bamseklemmer skrev (På 8.4.2025 den 1.18): Neida.. de fleste kåte kvinner liker det.. en "Karate Kid" har vel aldri fått skiftet sengklærne mine😅 Ekspander " De fleste " betyr ikke alle. Du skal liksom kommentere alt og alle, og du skal liksom overgå alt og alle. Du eier ikke skrupler eller moral. Jeg er en kvinne som ofte er lysten, men jeg har for faen meg ikke lyst til at en mannehånd skal grafse tak i meg nedentil av den grunn, verken kjent eller ukjent, eneste unntaket er kjæresten. Ikke da jeg skifter på senga eller i andre sammenhenger er det der greit. Den måten du skriver på er bare kvalm, da du skriver sånne ting. Er du virkelig stolt av å oppføre deg sånn? Og hvorfor er du stolt av det? Anonymkode: 6c9fb...6fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:17 #26 Del Skrevet onsdag kl 17:17 Jeg hadde sex med min svoger noen ganger . Men det var som hevn på min mann som hadde hatt seg med en ung jente i min nærmeste familie. Jeg skal fortelle min (eks)mann det på hans dødsleie. Når den tid kommer. Anonymkode: 62e3c...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:18 #27 Del Skrevet onsdag kl 17:18 AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 21.05): Hei. Dette er utrolig upassende. Samboer har en sexy bror og jeg har våte drømmer om han på nettene. Hvordan skal jeg slutte? Føler meg utro i tankene og som en forferdelig person. Klarer ikke å se han i øynene når vi treffes siden jeg da ender opp helt våt mellom beina. Er dette forferdelig av meg? Hvordan få tankene over på noe annet? Anonymkode: 3beac...94c Ekspander Er så lei svigerbror og svigersøster - det heter svoger og svigerinner !!!! Anonymkode: f63a6...8e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:28 #28 Del Skrevet onsdag kl 17:28 Bamseklemmer skrev (På 8.4.2025 den 1.18): Neida.. de fleste kåte kvinner liker det.. en "Karate Kid" har vel aldri fått skiftet sengklærne mine😅 Ekspander NEI det gjør vi virkelig ikke. Det er så grenseoverskridende mye av det du skriver at det er skremmende. Anonymkode: 62854...568 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet onsdag kl 22:59 #29 Del Skrevet onsdag kl 22:59 (endret) AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 17.08): " De fleste " betyr ikke alle. Du skal liksom kommentere alt og alle, og du skal liksom overgå alt og alle. Du eier ikke skrupler eller moral. Jeg er en kvinne som ofte er lysten, men jeg har for faen meg ikke lyst til at en mannehånd skal grafse tak i meg nedentil av den grunn, verken kjent eller ukjent, eneste unntaket er kjæresten. Ikke da jeg skifter på senga eller i andre sammenhenger er det der greit. Den måten du skriver på er bare kvalm, da du skriver sånne ting. Er du virkelig stolt av å oppføre deg sånn? Og hvorfor er du stolt av det? Anonymkode: 6c9fb...6fd Ekspander Du blir jo sint for noe jeg ikke har gjordt med deg.. og du svarer for en annen bruker.. Og nei.. jeg føler meg ikke stolt av å få deg sint, du må nesten styre sinnet ditt selv når du er på nettet.. Så ja.. jeg er stolt av alt jeg har opplevd med kvinner, så jeg skriver i håpet at noe lære seg hva ekte kjærlightet er🥰🪄 Endret torsdag kl 00:24 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:10 #30 Del Skrevet torsdag kl 05:10 Bamseklemmer skrev (På 9.4.2025 den 22.59): Du blir jo sint for noe jeg ikke har gjordt med deg.. og du svarer for en annen bruker.. Og nei.. jeg føler meg ikke stolt av å få deg sint, du må nesten styre sinnet ditt selv når du er på nettet.. Så ja.. jeg er stolt av alt jeg har opplevd med kvinner, så jeg skriver i håpet at noe lære seg hva ekte kjærlightet er🥰🪄 Ekspander Da kan du begynne med å skrive og kommentere saklig, i dine innlegg. Og at de er opp mot HI sitt. Men det har du faktisk ikke klart en en eneste jævla gang så lenge jeg har lest dine innlegg! Anonymkode: bf970...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:56 #31 Del Skrevet torsdag kl 19:56 Bamseklemmer skrev (På 9.4.2025 den 22.59): Du blir jo sint for noe jeg ikke har gjordt med deg.. og du svarer for en annen bruker.. Og nei.. jeg føler meg ikke stolt av å få deg sint, du må nesten styre sinnet ditt selv når du er på nettet.. Så ja.. jeg er stolt av alt jeg har opplevd med kvinner, så jeg skriver i håpet at noe lære seg hva ekte kjærlightet er🥰🪄 Ekspander Nei, jeg svarer ikke på vegne av en annen bruker, jeg svarer for meg selv, ved å kommentere din kommentar her inne. Du er ikke i posisjon til å komme her og si hvordan jeg skal oppføre meg, for du oppfører deg ikke selv. Dette er en sånn situasjon hvor litt ydmykhet, eller tegn til anger hadde passet seg, jeg går ikke rundt og tar på penisen til menn jeg ser, bare fordi jeg synes de ser kåte ut. Du bør skjønne at sånne kommentarer får reaksjoner. Anonymkode: 6c9fb...6fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet fredag kl 10:19 #32 Del Skrevet fredag kl 10:19 AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 23.59): Du er mann og snakker om svigerinne! Ikke vanskelig å gjennomskue. Anonymkode: 8714b...6a2 Ekspander ROTFLMAO Det er kanskje slutt på å sende inn noveller fra virkeligheten til kulørte magasiner..? Jaja. Minnet meg på at jeg har bestemt meg for at det får briste eller bære med kusinen, syns jeg har fått litt håp om at hun er med. Har vært heit i maaange år, oppdaget det på familiehytta der hun strakk seg inn over sofabordet og jeg fikk DEN røya RETT foran nesa. Da fikk til og med jeg det med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:15 #33 Del Skrevet lørdag kl 23:15 Må innrømme at jeg er singel av en grunn. For mange år siden syntes jeg flere av kompisene til typen var fin og fikk rett og slett vondt i meg av at typen ikke visste … Syntes det er vanskelig å være i forhold fordi jeg skjeldent klarer å koble ut tanken om at mennesker er mennesker og kan ikke for dette, men jeg blir alltid usikker på meg selv hvis jeg og type skal møte andre og det er noen der som jeg syntes han virker interessert i. Tenker at han får en hard en i buksa osv. Er befriende å være alene å ha en elsker istdefor Anonymkode: 45699...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå