Gå til innhold

Svigerbror er for deilig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. 

Dette er utrolig upassende. Samboer har en sexy bror og jeg har våte drømmer om han på nettene. Hvordan skal jeg slutte? Føler meg utro i tankene og som en forferdelig person. Klarer ikke å se han i øynene når vi treffes siden jeg da ender opp helt våt mellom beina. 

Er dette forferdelig av meg? Hvordan få tankene over på noe annet? 

Anonymkode: 3beac...94c

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, synes ikke du skal skamme deg over å ha en slik følelse. Jeg hadde samme følelse for min types søsters mann. Da det ble slutt mellom meg og exen traff jeg ex svigerbror på byen og han ble med meg hjem 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaogmidtilivet skrev (På 4.4.2025 den 19.24):

Hei, synes ikke du skal skamme deg over å ha en slik følelse. Jeg hadde samme følelse for min types søsters mann. Da det ble slutt mellom meg og exen traff jeg ex svigerbror på byen og han ble med meg hjem 

Ekspander  

Takk for svar deilig svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en runketråd for incels og creeps.

Er kanskje bedre at dere får utløp for frustrasjonen på KG, enn at dere begår skoleskytinger, etc.

Anonymkode: 1229d...1d7

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er mann og snakker om svigerinne! Ikke vanskelig å gjennomskue. 

Anonymkode: 8714b...6a2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 21.05):

Hei. 

Dette er utrolig upassende. Samboer har en sexy bror og jeg har våte drømmer om han på nettene. Hvordan skal jeg slutte? Føler meg utro i tankene og som en forferdelig person. Klarer ikke å se han i øynene når vi treffes siden jeg da ender opp helt våt mellom beina. 

Ekspander  

Kåthet gjør deg ikke til en dårlig kvinne, snarere tvert imot.. for å kjenne på kriblingen av at ereksjonen vokser og blir våt mellom bena, er det mest ærligste signalet i et menneske🥰 Også i dette tilfelle.. "ærlighet varer lengst" og "ereksjonen er en kjærlighetsbekreftelse"❣️

Tror tanker er vanskelig i fjerne i en fei.. for hver gang du ser han, svulmer underlivet ditt opp og blir vått. Har du allerede glemt at kåtheten er mest ærlig eller?🤭 Vi kan diskutere tabu, moral og etikk, på hva som er galt og riktig til hanen galer. Men du blir jo ikke kvitt tankene, med svogeren din av moralpreken.

Jeg tror ikke dette er forelskelse.. jeg tror du tenner på det "forbudte", som også er en fetish. Det svarer til hva du skriver, for du blir våt mellom bena av å se på han. Mannen din tror ikke dere har tanker om hverandre.. så du og svogeren kan trygt gå på blåbærtur sammen, uten at han blir mistenkelig🤭

Ei oppfording til dere andre: Sjekk ut hva som tenner deg av tabu eller ikke.. ikke bli forbauset om du kjenner på ereksjon i skrittet, da er du i såfall ærlig😅

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok helt vanlig, husker jeg hadde våte drømmer om kusina mi da jeg var ung.

Anonymkode: d94c6...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har jeg faktisk en "av-knapp" når det kommer til å finne upassende menn attraktive. 

Rent objektivt vet jeg at min søsters mann er min type, men jeg greier ikke å tenke slik om han. På lik linje som at jeg kan forstå at andre kvinner finner min bror attraktiv, men at jeg aldri kunne hatt slike tanker om ham.

Anonymkode: 24baf...e1c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 23.48):

Nok en runketråd for incels og creeps.

Er kanskje bedre at dere får utløp for frustrasjonen på KG, enn at dere begår skoleskytinger, etc.

Anonymkode: 1229d...1d7

Ekspander  

Syns det er verre med disse som "vet" at det er en runketråd. 

Anonymkode: 8b092...356

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Ekspander  

Du får gå på do og klø deg litt på musa da.

Anonymkode: 179cc...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 23.59):

Du er mann og snakker om svigerinne! Ikke vanskelig å gjennomskue. 

Anonymkode: 8714b...6a2

Ekspander  

Nei, det var lett. 

Anonymkode: 2cbd5...18d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er uvanlig å bli kåt på familiemedlemmer. Jeg har vært kåt på min kones søster, i min ungdom på min kusine. Men slike kåte drømmer (dag og natt) går over av seg selv etter en tid, dersom en ikke gir de næring.

Anonymkode: baee0...b50

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 7.38):

Syns det er verre med disse som "vet" at det er en runketråd. 

Anonymkode: 8b092...356

Ekspander  

Men husk at de som "vet" ofte er perverse griser.. for de må ha en dirty fantasi, hvis de mener at andre ronker etter tekst😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Ekspander  

Absolutt ikke noe å skamme seg over. Å fantasere om andre er helt naturlig. Ikke noe upassende i det hele tatt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
  Phitta Phjong skrev (På 6.4.2025 den 5.55):

Absolutt ikke noe å skamme seg over. Å fantasere om andre er helt naturlig. Ikke noe upassende i det hele tatt. 

Ekspander  

Men det finnes så mange deilige mennesker, at det burde være enkelt å holde seg unna familie, svigerfamilie og venners kjærester når man skal finne en runke-fantasi. 

Anonymkode: dbc1c...7fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Mammaogmidtilivet skrev (På 4.4.2025 den 19.24):

Ekspander  

Noenlunde det samme skjedde med meg.  Han var den 18 år yngre sønnen til min (ex)manns kusine, tremenning til mine barn. Vi ble hemmelige elskere en stund.

Anonymkode: 275e8...f55

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man møter jo på kjekke menn iblant, men når man er i et forhold så synes jeg det er enkelt å ikke gjøre noe med det. Bare å tenke at man er opptatt og funnet sin mann, så får andre ta de som er single (om svogeren din er det da, og hvis ikke så er det ihvertfall lett å holde seg unna!)

Anonymkode: cce6b...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...