Gå til innhold

Nytt pudder - usikker på hva

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fikk et pudder i gave for en hel haug med år siden, og etterhvert som jeg har blitt eldre har jeg begynt å bruke mer av det fordi foundation havner i fine linjer rundt øynene. Men nå er det nesten tomt, og jeg trenger noe nytt. Det jeg har er vel et finishing powder og ikke et setting powder? Er ikke en gang sikker på forskjellen:P Jeg ønsker bare noe som skal hjelpe på så ikke foundation havner i fine linjer og kanskje hjelpe å blurre det også. Jeg har ikke fet hud overhodet, den er tørr om det har noe å si. Jeg har en setting spray jeg liker godt men den havner liksom ikke innimellom rynkene.

Anonymkode: 49d44...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor ikke bare fortsette med den hvis du er fornøyd?

Anonymkode: 70de0...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvorfor ikke bare fortsette med den hvis du er fornøyd?

Anonymkode: 70de0...ee1

Tjæ, både og, litt lyst å prøve noe nytt også:) Har jo hatt dette i nærmere 10 år. Og huden har jo forandret seg litt på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hourglass sin er dyr med god. Av billigere merker har maybelline fit me løst pudder fått mye skryt.

Anonymkode: 824cf...db7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hourglass sin er dyr med god. Av billigere merker har maybelline fit me løst pudder fått mye skryt.

Anonymkode: 824cf...db7

Jeg har nettopp kjøpt dette i reisestørrelse fordi jeg bruker så sjeldent sminke, så ville bare ha liten størrelse. Det fikk MYE skryt når jeg gjorde research. Det sto mellom det og Laura Mercier, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Scherbatsky skrev (På 16.3.2025 den 18.50):

Jeg har nettopp kjøpt dette i reisestørrelse fordi jeg bruker så sjeldent sminke, så ville bare ha liten størrelse. Det fikk MYE skryt når jeg gjorde research. Det sto mellom det og Laura Mercier, tror jeg.

Laura mercier har jeg kikka litt på, både det løse og det pressede, men de koster jo skjorta:P Men samtidig, mitt forrige pudder varte jo så sjukt lenge, at om dette varer like lenge er det jo egentlig ikke så ille. Hourglass har jeg omtrent ikke vært borti, så kan se nærmere på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Huda beauty sitt🫡

Anonymkode: a6d67...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...