AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Del Skrevet 15. mars Jeg er 24 år og skulle vel vært på mitt mest kåte, men jeg har ikke sexlyst. Nå er jeg singel vel og merke, men forrige mannen jeg var med følte jeg sjeldent på å ta intiativ for sex. Ble jo kåt når han tok på meg og gjorde de rette tingene. Nå har jeg vært singel i 2 mnd og føler ikke på sexlyst eller interesse for menn i det hele tatt. Men samtidig savner jeg å ha sex. Trener mye, er en pen jente og spiser bra, gjør alt jeg skal for at sexdriven skulle vært der men den er ikke det… Noen tips? Anonymkode: 1f401...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Del Skrevet 15. mars Les deg opp om responsive tenningsmønster. Anonymkode: cd5b4...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Massør i Oslo Skrevet 15. mars #3 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er 24 år og skulle vel vært på mitt mest kåte, men jeg har ikke sexlyst. Nå er jeg singel vel og merke, men forrige mannen jeg var med følte jeg sjeldent på å ta intiativ for sex. Ble jo kåt når han tok på meg og gjorde de rette tingene. Nå har jeg vært singel i 2 mnd og føler ikke på sexlyst eller interesse for menn i det hele tatt. Men samtidig savner jeg å ha sex. Trener mye, er en pen jente og spiser bra, gjør alt jeg skal for at sexdriven skulle vært der men den er ikke det… Noen tips? Anonymkode: 1f401...f71 Ikke unormalt å ikke ha sex lyst. Tenker det kommer raskt når du finner den rette. Ikke stress dette. Bare la det skje ☺️ Men hvis du ønsker noe mer så må du bare ta initiativet 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå