Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har barn fra før og han også, vi har ingen felles. 
Måtte fjerne livmor pga medisinsk årsaker, kjenner nå et enormt sorg inni meg. Føler ekstrem sjalusi når jeg ser min samboer sammen med hans barn. Alt føles bare tungt og vondt at jeg og han aldri får barn sammen. 
Håper dette går over, eller så klarer jeg ikke å se for meg å ha en fremtid med han.

Anonymkode: 4093a...98e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok en kroppslig reaksjon på det inngrepet du har fått utført. Jeg tenker det garantert vil gå over. Sender glede-støv! 🥰

Anonymkode: 309b1...d0f

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du fremdeles fungerende eggstokker så er det jo mulig å få egne barn?🙏

Anonymkode: 8073b...2cb

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor føler du at du må ha barn sammen med ham? Dere har begge barn fra før. Fokuser på dem og forholdet mellom dere. 

Anonymkode: cf1bf...6ab

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har du fremdeles fungerende eggstokker så er det jo mulig å få egne barn?🙏

Anonymkode: 8073b...2cb

Med surrogat tenker du?

Anonymkode: eeed2...46e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner igjen det du skriver. Jeg er selv fast bestemt på å ikke få flere barn og ønsker ikke mine, dine, våre. Likevel er det en sorg å ikke få barn med ham. Jeg vurderer oss også som for gamle. 

Barnet hans er stort men å tenke tilbake på ham med bleieskift, nattevåk, en baby i armene og ikke få oppleve det kjennes veldig trist ut. Jeg fikk aldri se ham på den måten, den siden som er en så utrolig viktig del av livet hans. Og at vi aldri skal oppleve det sammen. Ikke få oppleve å kjenne hans barn i magen min. 

Jeg har kjent ham fra vi var unge, og møtt ham igjen nå. Jeg føler jeg har gått glipp av så enormt mye.... 

Anonymkode: 3590d...718

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg kjenner igjen det du skriver. Jeg er selv fast bestemt på å ikke få flere barn og ønsker ikke mine, dine, våre. Likevel er det en sorg å ikke få barn med ham. Jeg vurderer oss også som for gamle. 

Barnet hans er stort men å tenke tilbake på ham med bleieskift, nattevåk, en baby i armene og ikke få oppleve det kjennes veldig trist ut. Jeg fikk aldri se ham på den måten, den siden som er en så utrolig viktig del av livet hans. Og at vi aldri skal oppleve det sammen. Ikke få oppleve å kjenne hans barn i magen min. 

Jeg har kjent ham fra vi var unge, og møtt ham igjen nå. Jeg føler jeg har gått glipp av så enormt mye.... 

Anonymkode: 3590d...718

Ts her, føler meg ferdig med barn. Men dette ble en sorg som jeg ikke bar forberedt på. 

Anonymkode: 4093a...98e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...