Gå til innhold

Mannens største fiende

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinner må gjerne jobbe for å slippe menn. SÅ viktig er det ikke å få seg dame.

Forhold skal være rimelig friksjonsfrie for å fungere over tid. 

Mange damer av vår tid har ikke de nødvendige egenskapene for å skape gode forhold fordi de er tutet ørene fulle av feministisk søppel og en altfor stor tro på sin egen verdi.

For menn blir dette altfor slitsomt. Kostnaden overstiger nytten.

Anonymkode: d6691...cc3

Det du siterer her gjelder ståstedet til kvinnen. Menn har har tutet ørene fulle av mannssjåvinisme søppel og en altfor stor tro på sin egen verdi. 

For kvinner blir dette altfor slitsomt. Kostnaden overstiger nytten. 

Forskjellen er at menn, som oftest prakker seg selv på kvinner. Kvinner plages sjeldnere av singellivet, da menn har sørget for at livet med de ofte føles som å ha en tenåring i hus. 

Jeg er rimelig sikker på at denne oppførselen møter menn i døra før eller siden. 

Anonymkode: b3699...0e8

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det har ikke alltid eksistert. Det begynte å eksistere på tidlig 1900-tallet med det feministiske kuppet av demokratiet og har bare blitt verre og verre. Til det punktet vi har nådd nå hvor mange uønskede menn bare eksisterer for å utføre jobber kvinner ikke vil ha, så de kan betale skatt til kvinner som ikke vil ha de, gjennom en stat som kvinner har kuppet totalt. Om du tror det var bedre å leve alene som kvinne for tusen år siden enn sammen med en mann er du helt ute på villspor. Det var en situasjon så håpløs og utenkelig at du vil slite med å finne eksempler på at det noen sinne har forekommet. Utenfor den kongelige/adelige delen av samfunnet så klart.

Anonymkode: d274b...41e

Du får holde deg for god til å referere til en tid der kvinner ikke selv fikk velge sin partner. DIT skal vi ikke igjen!!!!! Det er uverdig av menn. Det er en skam i menns historie. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KlemFM
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Er ikke andre menn...det er kvinnens lyst til å være uten en mann... hun går ikke for en annen mann, hun går for å slippe menn... eller hun innleder ikke forhold, for å slippe menn... 

Det en mann må jobbe for og med er at kvinnen føler at hun har det bedre og finere med menn/mannen enn alene.... det er kvinnens følelse av at det er bedre å være alene som er mannens største fiende...ikke andre menn..

Anonymkode: 42ee9...a4e

Synes ikke mange menn også at det er bedre å være alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Er ikke andre menn...det er kvinnens lyst til å være uten en mann... hun går ikke for en annen mann, hun går for å slippe menn... eller hun innleder ikke forhold, for å slippe menn... 

Det en mann må jobbe for og med er at kvinnen føler at hun har det bedre og finere med menn/mannen enn alene.... det er kvinnens følelse av at det er bedre å være alene som er mannens største fiende...ikke andre menn..

Mannens største fiende er seg selv, åpenbart 

Anonymkode: 8db73...9bc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det du siterer her gjelder ståstedet til kvinnen. Menn har har tutet ørene fulle av mannssjåvinisme søppel og en altfor stor tro på sin egen verdi. 

Forskjellen er at menn, som oftest prakker seg selv på kvinner. Kvinner plages sjeldnere av singellivet, da menn har sørget for at livet med de ofte føles som å ha en tenåring i hus. 

Jeg er rimelig sikker på at denne oppførselen møter menn i døra før eller siden. 

Dette møter dem jo allerede i døra. Ikke alle menn riktig nok, for mange menn forstår fremdeles hva det vil si å være en god partner. 

Jeg må vedkjenne at jeg har snikstudert unge menn i min familie for å se om jeg ser igjen noe av alt tullet jeg leser fra en god del menn på nettet, og med relativt stor slekt på begge sider kan jeg heldigvis konkludere med at de ikke er påvirket av dette, men synes å skjønne godt hva det å være en god partner (og far) innebærer. 

Menn som holder på med disse kjønnskampene er nok i en særstilling, og ja disse møter nok seg selv i døra. Kvinner ønsker selvfølgelig ikke slike menn. Vil de ha kvinne må de jobbe med egne holdninger, eller være alene. Det blir en selvoppfyllende profeti, fordi de selv er problemet, men peker utover. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

. Om du tror det var bedre å leve alene som kvinne for tusen år siden enn sammen med en mann er du helt ute på villspor. Det var en situasjon så håpløs og utenkelig at du vil slite med å finne eksempler på at det noen sinne har forekommet. Utenfor den kongelige/adelige delen av samfunnet så klart.

Så skal vi alle prise oss lykkelig for at vi lever i en tid og i en verden hvor hverken kvinner eller menn må leve i forhold grunnet praktiske omstendigheter, men står helt fritt til å leve livene sine slik de vil. Selvom det innebærer et liv uten en partner.

Anonymkode: 03c47...d17

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den sikreste måten å bli likt av kvinner på, eller være et godt menneske som du kaller det, ser ut til å være gjennom å bli rik, bli født vakker, ha psykopatisk gode sosiale antenner og/eller bygge muskler. Det er helt ute av kontroll.

Det er gutter som vokser opp i dag med disse holdningene, som sliter med å få seg en partner. Det du skriver er nettop den incel-teorien som bare forsterker og øker avstanden kjønnene i mellom.

Det er et problem at gutter leser/hører slikt og tror dette er sannheten, i stedet for å se og høre på hva kvinner flest faktisk tiltrekkes og liker.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Så skal vi alle prise oss lykkelig for at vi lever i en tid og i en verden hvor hverken kvinner eller menn må leve i forhold grunnet praktiske omstendigheter, men står helt fritt til å leve livene sine slik de vil. Selvom det innebærer et liv uten en partner.

Den tiden er snart forbi.
Bare se hvordan samfunnet endrer seg, selv om ser bort fra eksterne trusler som det er mange av.
Tiden der en kan leve et godt liv med relativt lite ressurser er forbi, vi har i praksis ikke lenger et offentlig helsevesen, men er avhengig av forsikring. Staten vil bli nedbygget og samfunnet blir en vesentlig mer "dog-eat-dog" verden.
De som er uføre eller på andre måter ressurssvake har en virkelig mørk fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det som betyr noe for meg er at jeg får en god følelse av å være sammen med han. Ingenting av de overfladiske tingene du nevner betyr en dritt for meg. Jeg vil ha sommerfugler i magen når han tar på meg, that’s it. Men så lenge menn fortsetter å lulle seg inn i vrangforestillingen om at alt handler om penger og utseende kommer avstanden til kvinner bare å bli enda større.

Anonymkode: 3f232...ba2

Du tror ikke en sjarmerende psykopat klarer å sette sommerfugler i magen på deg? Har du hørt om Tinder svindleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (2 timer siden):

Du får holde deg for god til å referere til en tid der kvinner ikke selv fikk velge sin partner. DIT skal vi ikke igjen!!!!! Det er uverdig av menn. Det er en skam i menns historie. 

Menn har ikke en egen historie, mennesker har historie. Du er 50% faren din og 50% moren din. Du har arvet akkurat like mye/lite skyld i historien som alle andre nålevende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Alt som mangler i dette innlegget er #girlpower og en hyllest til selvstendige kvinner.

Dagen etter ringer de  pappa eller en eks for hjelp til x, y og z. 

Anonymkode: c7e21...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gregarious skrev (34 minutter siden):

Bare se hvordan samfunnet endrer seg, selv om ser bort fra eksterne trusler som det er mange av.
Tiden der en kan leve et godt liv med relativt lite ressurser er forbi, vi har i praksis ikke lenger et offentlig helsevesen, men er avhengig av forsikring. Staten vil bli nedbygget og samfunnet blir en vesentlig mer "dog-eat-dog" verden.

Offentlig helsevesen er et gigantisk sluk av ressurser. Det er en mye bedre ordning å forsikre seg selv og betale for sine egne helsebehov skulle de oppstå. Vi liker å snakke negativt om hvordan enkelte har det i USA, men de som blir syke eller uføre der, og har forsikringen i orden, lever MYE bedre enn vi som står på evigvarende offentlig venteliste eller aldri mottar den beste behandlingen for plagene våre.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gregarious skrev (52 minutter siden):

Jeg tar heller livet av meg før jeg blir sammen med en mann av praktiske årsaker.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Du tror ikke en sjarmerende psykopat klarer å sette sommerfugler i magen på deg? Har du hørt om Tinder svindleren?

Nå er ikke jeg en golddigger så jeg ville aldri kommet i kontakt med en sånn person. Ikke er jeg på datingapps heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det som betyr noe for meg er at jeg får en god følelse av å være sammen med han. Ingenting av de overfladiske tingene du nevner betyr en dritt for meg. Jeg vil ha sommerfugler i magen når han tar på meg, that’s it. Men så lenge menn fortsetter å lulle seg inn i vrangforestillingen om at alt handler om penger og utseende kommer avstanden til kvinner bare å bli enda større.

Jepp. Menn ødelegger for seg selv 

Anonymkode: 828aa...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nå er ikke jeg en golddigger så jeg ville aldri kommet i kontakt med en sånn person. Ikke er jeg på datingapps heller.

Men en sjarmerende psykopat vil kunne sette sommerfugler i magen på deg, og blant annet derfor er ikke hva kvinner synes er bra for øyeblikket noen god målestokk på hvor god en mann er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men en sjarmerende psykopat vil kunne sette sommerfugler i magen på deg, og blant annet derfor er ikke hva kvinner synes er bra for øyeblikket noen god målestokk på hvor god en mann er.

Hva tenker du er en god målestokk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jepp. Det som har endret seg nå er jo at kvinner nekter å stille opp som hushjelp, sexleketøy og barnevakt. De forventer en partner som stiller opp på like linje og det liker ikke en del menn. 

Anonymkode: 828aa...b0a

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Mannens største fiende er bitre incels som legger skylden på kvinner for at de er uattraktive.

Anonymkode: a7563...cca

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En god mann er subjektivt. Er ikke sikkert han ser det selv.

Psykopater har jeg enda tilgode å møte. De går ikke så stille i dørene som de tror..

Anonymkode: fe5c5...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...