AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Del Skrevet 15. mars Jeg liker grønne bananer, men ikke grønne bananer som er steinharde og som det ikke går an å skrelle. For to dager siden kjøpte jeg en klase med økologisk grønne bananer og tenkte at de blir sikkert gulgrønne i løpet av en dag eller to, men de er fremdeles umodne og uspiselige. Jeg lurer på om jeg har rett til å ta med bananklasen tilbake til Extra på mandag og bytte i en klase som er litt mer moden? Økologiske bananer koster litt, så jeg har ikke lyst til å kaste de i matavfallet heller. Jeg har kvitteringen . Anonymkode: a0b12...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handerrefyren Skrevet 15. mars #2 Del Skrevet 15. mars legg de sammen med et eple i en lukket box, så blir de modne på to tre dager! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Del Skrevet 15. mars Det kan ta mye lenger enn en dag eller to. Grønne bananer endrer seg ikke i det hele tatt på den tiden. Og forskjellige bananer modner på forskjellig tid også, så du må nok smøre deg med tåmodighet her. Anonymkode: 903ff...dc0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #4 Del Skrevet 15. mars Legg de vedsiden av noen epler. Anonymkode: 214c3...5b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Del Skrevet 15. mars Du kjøper med vilje helt grønne bananer men har ikke tålmodighet og vil ha spiseklar banan etter 1 dag? Anonymkode: 1a855...e03 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. mars #6 Del Skrevet 15. mars Du kan alltids spørre, men det var ditt valg å kjøpe umoden frukt - det er jo ikke en feil ved varen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #7 Del Skrevet 15. mars Du kan bytte mye på en matbutikk så mest sansynlig ja, men du blir sett på som Raring. En klase bananer liksom Anonymkode: 6c66e...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå