Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #1 Skrevet 10. mars 2006 Jeg skal viss nok være "one of a kind" sier fruen. Har på langt nær ikke noe imot denne påstanden så lenge den er positiv. Men for å fortelle litt om meg selv og min oppførsel i visse situasjoner så kan dere vel kanskje danne dere et lite inntrykk. Jeg smiler nesten hele dagene, er alltid hyggelig overfor ukjente, og skal ta mye dritt før at jeg firer på smilet. Har en veldig og gjensidig respekt for min omgangskrets, innkludert min frue. Jeg drar alltid ut stolen for fruen når vi er på resturant, åpner alltid døren for henne, og lar henne passere før jeg går inne selv. Drar gjerne med en bukett med roser hjem, selv om det er en vanlig tirsdag, bare for å muntre henne enda mer opp. Fyller alltid opp tanken på bilen de få gangen jeg kjører den da, så slipper hun det, for av en eller merkelig grunn så liker hun ikke så godt å gjøre akkurat det selv. Står opp tidlig hver ukedag og lager frokost til oss begge. Prøver å delta aktivit i husarbeid, vasker gjerne gulvet, brette klær, tar ut av oppvaskemaskinen, eller vasker toalettet, henter posten, vasker bilen, klippper plenen, drar frem søppeldunkene på rett dag. Er i en flott situasjon hvor jeg har råd til absolutt det jeg vil. Men fruen nekter meg å gi henne penger. Hun styrere sin egen økononmi, greit nok for meg. Forteller henne mer enn en gang pr.dag hvor høyt jeg elsker henne. Kysser henne favel hver gang jeg skal ut i lenger tid. Er vel like gode begge to på sex-fronten, hvor vi har det vidunderlig, gjerne lange elskovstunder i helgene, eller en kjapp på morgene, det liker vi begge. Snakker aldri negativt om folk som ikke er tilstedet. Setter utrolig pris på vennene våres. Ringer svigermor minst en gang i uken. Hun bor langt borte og ser henne all for lite. I vinter spanderte jeg sydentur til fruen, meg, sviger`s, og mine foreldre og mine 2 søstre med følge. Lager ofte middag til oss, eller til venner når vi innvitere til en hyggelig lørdagskveld, er jo egentlig kokk i utgangspunktet da, men i en helt annen bransje i dag. Dette er ting jeg gjør, og hvordan jeg oppfører meg. Vil selv påstår at jeg er en stabil og normalt grei mann. Min frue omtaler meg som drømmemann, hun hadde aldri kunne tenkt seg noe mer på noen områder. Hun skal visstnok ikke finne noe ved meg og min oppførsel som hun ikke liker eller setter mindre pris på. Fruen omtaler meg kun veldig positivt, det har jeg hørt fra venner. Grunnen til at jeg skriver her, er for å høre hva dere kvinner mener om menn som meg. Er jeg som min frue sier: Unormal, i en positiv vinkling da. Ligger andre menn mye på sofaen med øl og fotball på tv, og drar på fylla i helgene, sånn som dårlige myter vil ha det til, og som min frue sier hennes tidliger samboer gjorde. PS!! Nå er hun gravid i 4mnd, og til sommeren skal vi bli 3. Fruen mener det kommer en til av meg.........
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #3 Skrevet 10. mars 2006 Dama di er utro.... eller så er du det selv, og bare glatter over det med å være superhyggelig.... det tror jeg.........................
Gjest camillo Skrevet 10. mars 2006 #5 Skrevet 10. mars 2006 Men han ville nok ikke skrevet et tilsvarende innlegg Nei, og det tror jeg er en egenskap han kan være stolt av.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #6 Skrevet 10. mars 2006 Trengte ikke vite alt dette om deg. Tror du er en tøffel-helt og kjerringa er ei sånn bitchy-lady.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #7 Skrevet 10. mars 2006 Vel Trådstarter, jeg tror deg heller ikke. Er det svar godt nok på spørsmålet ditt? Sånne menn eksisterer ikke. Men det er likevel et langt steg fra innlegget ditt til å ligge på sofaen med øl og fotball hele uka.
Gjest camillo Skrevet 10. mars 2006 #8 Skrevet 10. mars 2006 Vel Trådstarter, jeg tror deg heller ikke. Er det svar godt nok på spørsmålet ditt? Sånne menn eksisterer ikke. Men det er likevel et langt steg fra innlegget ditt til å ligge på sofaen med øl og fotball hele uka. ← Det kan da eksistere slike menn, men jeg synes igrunnen det kom frem utrolig få interessante opplysninger. Jeg blåser i om en fyr åpner døra for meg, hvis han er kjip ellers. Derfor ble jeg ikke imponert, selv om det virket som om han var det selv. Ja, jeg må le litt.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #9 Skrevet 10. mars 2006 Det skrangler fært i det skapet der.. er det noen skjelletter som vil ut tru..
Gjest Hilde K S Skrevet 10. mars 2006 #10 Skrevet 10. mars 2006 Bortsett fra ringingen til svigermor, økonomigreien og det krampaktige gliset som ikke forsvinner selv om du får dritt, minner du om min mann. Helt ærlig høres det da ut som en fordeling av husarbeid for meg. Det jeg lurer mest på er; - Hva gjør hun for deg?
Gjest Hilde K S Skrevet 10. mars 2006 #12 Skrevet 10. mars 2006 Eh, ja, min mann er ikke kokk heller.
Gjest Hilde K S Skrevet 10. mars 2006 #13 Skrevet 10. mars 2006 Jesus er tilbake! ← Jesus gliste ikke hele tiden.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #14 Skrevet 10. mars 2006 Hvilket råd vil du ha? Jeg synes du er den drømmemannen jeg da iht det du skriver, men jeg er ikke henne. Har du ingen feil? ... bortsett fra at du lager tulletråd her på forumet liksom?
Gjest Markus i Oslo Skrevet 10. mars 2006 #15 Skrevet 10. mars 2006 I vinter spanderte jeg sydentur til fruen, meg, sviger`s, og mine foreldre og mine 2 søstre med følge. ← Er vi kanskje litt egosentriske? Eller har dere valgt å ikke være et team i det pefekte ekteskapet?
Leo Skrevet 10. mars 2006 #16 Skrevet 10. mars 2006 I all min utilstrekkelighet hadde jeg ikke fikset en slik mann
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2006 #17 Skrevet 10. mars 2006 Ligger andre menn mye på sofaen med øl og fotball på tv, og drar på fylla i helgene, sånn som dårlige myter vil ha det til, og som min frue sier hennes tidliger samboer gjorde. ← Jepp, min kjære gjør en del av dette, sammen med meg, og det er jeg skrekkelig fornøyd med
Gjest regine Skrevet 10. mars 2006 #18 Skrevet 10. mars 2006 I all min utilstrekkelighet hadde jeg ikke fikset en slik mann ← :grine2: :grine2: :grine2: godt sagt - det tenkte jeg og
monikabrx Skrevet 11. mars 2006 #19 Skrevet 11. mars 2006 Min mann er mye av hva du beskriver..... Men ingen har bare gode sider.... Når får vi de dårlige????? Om alt er sååååå fantastisk at en ikke har NOE å utsette på,holder en av dere noe vesentlig skjult... Så jeg får si som nevnt tidligere, få skjellettene ut av skapet Hadde jeg hatt det sån i et forhold som du beskriver, hadde jeg følt meg som en slave.... Ser ikke så veldig possitivt på det du beskriver. stakars deg.
Gjest Gjest_lumina_* Skrevet 11. mars 2006 #20 Skrevet 11. mars 2006 Som mann burde du vite at når du skriver så mye fint om deg selv på et kvinneforum så får du kun pepper Har du/dere det bra med tingenes tilstand, så stå på, og vær deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå