Gå til innhold

Snusslutt og konsentrasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sluttet å snuse for 2 uker siden, den første uken var konsentrasjonen min lik null.. men har nå merket bedring, men den er fortsatt langt i fra hvordan den brukte å være. Har ingen andre former for abstinenser da, og det har jeg ikke hatt heller siden dag 3. 

er det abstinenser jeg opplever enda ift. konsentrasjonsproblemer, tror dere? I og med at det ikke er noe annet jeg føler på. Noen som har peiling på hvor lang tid det tar før jeg vil føle meg «normal» kognitivt? (aka. slik som jeg følte meg når jeg brukte snus) 

Anonymkode: 5d4d0...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg sluttet for fire uker siden. Men jeg har ikke merket det du beskriver med konsentrasjonen. Har hatt abstinenser og kan innimellom føle snus-sug. Men konsentrasjonen min er ikke påvirket. 

Snuste en boks daglig med sterkeste type hvis det har noe å si. 

Anonymkode: 6bdc1...12f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg sluttet for fire uker siden. Men jeg har ikke merket det du beskriver med konsentrasjonen. Har hatt abstinenser og kan innimellom føle snus-sug. Men konsentrasjonen min er ikke påvirket. 

Snuste en boks daglig med sterkeste type hvis det har noe å si. 

Anonymkode: 6bdc1...12f

Hmm.. jaa leser at konsentrasjonsproblemer er noe som kan forekomme som abstinenser. Synes bare det er så merkelig at alle de andre (fysiske) abstinensene har gitt seg med meg, mens konsentrasjonen fortsatt er ekstremt lite pålitelig😂 takk for at du delte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nikotin skjerper meg. Opplever det samme som deg. Det er derfor jeg ikke har klart å slutte. Prøvde å slutte en gang for noen måneder siden, og var veldig daff i noen dager. Jeg merket ingen andre abstinenser. Bommet en snus fra en kollega før en presentasjon på jobb (pga nerver), og plutselig ble jeg superklar i hodet, og holdt den beste presentasjonen jeg har holdt i mitt liv. 

Måtte kjøpe meg en boks etter det, og prøver å moderere forbruket. Nå vurderer jeg heller nikotintyggis, men det er så dyrt. 

Anonymkode: c2f79...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nikotin skjerper meg. Opplever det samme som deg. Det er derfor jeg ikke har klart å slutte. Prøvde å slutte en gang for noen måneder siden, og var veldig daff i noen dager. Jeg merket ingen andre abstinenser. Bommet en snus fra en kollega før en presentasjon på jobb (pga nerver), og plutselig ble jeg superklar i hodet, og holdt den beste presentasjonen jeg har holdt i mitt liv. 

Måtte kjøpe meg en boks etter det, og prøver å moderere forbruket. Nå vurderer jeg heller nikotintyggis, men det er så dyrt. 

Anonymkode: c2f79...c92

Hvor lenge var du snusfri i den perioden du følte deg «daff» før du begynte på igjen? Et par dager? 

Til informasjon dersom du har tenkt til å prøve tyggis, så har jeg prøvd nikotintyggis selv (Nå i sluttefasen) og det klør så forferdelig i hele munn og hals at jeg har heller hatt lyst til å gå uten nikotin😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...