AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Skrevet 15. mars Hei dere, håper dere har noen gode tanker/råd til meg ang dette. Jeg har lurt i mange år på hva dette kan bety….. Jegver ny her i dag så håper det er mange gode sjeler her 💗 Vi møttes først i 2018, det var intense blikk og vi begge kjente det var noe sterkt mellom oss…. Så fant jeg han på Facebook oktober 2019 og han begynte å skrive først og det var flørt og hverdagslige meldinger på Messenger….. Så i 2020 møttes vi igjen og vi fikk pratet og vært sammen 1 natt og det var helt nydelig…. Blikkene og ordene mellom oss var intenst og herlig…. Så kom corona og vi har ikke fått sett hverandre siden, det er nå 5 år siden. Han er i Sverige og jeg her i Norge. Så fikk han kjæreste og jeg kjæreste i slutten av året 2020. Men…… det har vært noe mellom oss i nå 7 år, vi skriver innimellom til hverandre og spør om det går bra og Jordan livet er for den andre….. Jeg vet han vil møtes, ikke at vi avtaler, men at møte vil være tilfeldig. Hva tror dere denne forbindelsen er mellom oss, eller mennesker som opplever dette? Anonymkode: 6c3fb...1c2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei dere, håper dere har noen gode tanker/råd til meg ang dette. Jeg har lurt i mange år på hva dette kan bety….. Jegver ny her i dag så håper det er mange gode sjeler her 💗 Vi møttes først i 2018, det var intense blikk og vi begge kjente det var noe sterkt mellom oss…. Så fant jeg han på Facebook oktober 2019 og han begynte å skrive først og det var flørt og hverdagslige meldinger på Messenger….. Så i 2020 møttes vi igjen og vi fikk pratet og vært sammen 1 natt og det var helt nydelig…. Blikkene og ordene mellom oss var intenst og herlig…. Så kom corona og vi har ikke fått sett hverandre siden, det er nå 5 år siden. Han er i Sverige og jeg her i Norge. Så fikk han kjæreste og jeg kjæreste i slutten av året 2020. Men…… det har vært noe mellom oss i nå 7 år, vi skriver innimellom til hverandre og spør om det går bra og Jordan livet er for den andre….. Jeg vet han vil møtes, ikke at vi avtaler, men at møte vil være tilfeldig. Hva tror dere denne forbindelsen er mellom oss, eller mennesker som opplever dette? Anonymkode: 6c3fb...1c2 Har han kjæreste nå da? Anonymkode: 9a327...837
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Skrevet 15. mars Seksuell spenning og nysgjerrighet tenker jeg. Ikke kjærlighet eller forelskelse ihvertfall Anonymkode: a5822...29e 6 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars #4 Skrevet 15. mars Nei, hadde det vært kjærlighet så hadde dere møttes mer enn 1 gang på 7 år. Anonymkode: 29fda...83e 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Skrevet 15. mars Hvis du må spørre, så er det nok ikke kjærlighet. Anonymkode: 5057a...f90 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #6 Skrevet 15. mars Kåthet kaltes det da jeg var ung. Kjærlighet gjør ikke at man finner ny partner og "sjekker inn" i ny og ne. Oppheng er også en mulighet.... Anonymkode: 96a86...8cb 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #7 Skrevet 15. mars Det har vært litt kåtskap mellom dere for 5 år siden. Er 5 års jubileum for corona nå. Han vil ikke en gangs avtale et møte med deg nå, det er selvsagt ikke kjærlighet. Anonymkode: 8704c...bb6 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #9 Skrevet 15. mars Hvem vet... Jeg hadde ikke ønsket en kjærlighet hvor ingen av partene gjør en større innsats enn som så. Anonymkode: deb58...b40
AnonymBruker Skrevet 15. mars #10 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har han kjæreste nå da? Anonymkode: 9a327...837 Ja, han har fortsatt i forhold. Hva tenker du da? Hilsen TS Anonymkode: 6c3fb...1c2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #11 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, han har fortsatt i forhold. Hva tenker du da? Hilsen TS Anonymkode: 6c3fb...1c2 At du kan fortelle han det du har på hjertet. Resten er opp til han. Anonymkode: 9a327...837
AnonymBruker Skrevet 15. mars #12 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, hadde det vært kjærlighet så hadde dere møttes mer enn 1 gang på 7 år. Anonymkode: 29fda...83e Ja, enig med deg, er bare det at det ikke har vært mulighet å møtes, dessverre. Så vi har ikke fått mulighet å kjenne på de forelskelse følelsene. Tenker jeg nå altså. Hilsen TS Anonymkode: 6c3fb...1c2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #13 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At du kan fortelle han det du har på hjertet. Resten er opp til han. Anonymkode: 9a327...837 Åh, den var veldig fin! Takk! Er litt sjenert og vil ikke komme mellom han og hans kjære! Er det innafor å sende en slik melding da? Hilsen TS Anonymkode: 6c3fb...1c2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #14 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, hadde det vært kjærlighet så hadde dere møttes mer enn 1 gang på 7 år. Anonymkode: 29fda...83e Kanskje tiden ikke er rett ennå…?! TS Anonymkode: 6c3fb...1c2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #15 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem vet... Jeg hadde ikke ønsket en kjærlighet hvor ingen av partene gjør en større innsats enn som så. Anonymkode: deb58...b40 Tiden har ikke latt oss få gitt den innsatsen, dessverre! TS Anonymkode: 6c3fb...1c2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #16 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Åh, den var veldig fin! Takk! Er litt sjenert og vil ikke komme mellom han og hans kjære! Er det innafor å sende en slik melding da? Hilsen TS Anonymkode: 6c3fb...1c2 Bare hyggelig. Om du ikke gjør det så får du aldri vite. Ditt valg. Anonymkode: 9a327...837 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #17 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det har vært litt kåtskap mellom dere for 5 år siden. Er 5 års jubileum for corona nå. Han vil ikke en gangs avtale et møte med deg nå, det er selvsagt ikke kjærlighet. Anonymkode: 8704c...bb6 Han er i et forhold, ink meg selv så skjønner godt han ikke avtaler møte. Også bor vi ikke i samme land. Han er i Sverige og vi har ikke kunne møtes av forskjellig grunner. Kan jo være kjærlighet i fremtiden?? Håpet lenge leve TS Anonymkode: 6c3fb...1c2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #18 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare hyggelig. Om du ikke gjør det så får du aldri vite. Ditt valg. Anonymkode: 9a327...837 Sant 💗 TS Anonymkode: 6c3fb...1c2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #19 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kåthet kaltes det da jeg var ung. Kjærlighet gjør ikke at man finner ny partner og "sjekker inn" i ny og ne. Oppheng er også en mulighet.... Anonymkode: 96a86...8cb Hehe, vel da har vi et oppheng begge to ☺️ TS Anonymkode: 6c3fb...1c2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #20 Skrevet 15. mars Det kan det være, men det er mange sjeler vi kan klikke med. Så ikke heng deg opp i denne ene❤️ Anonymkode: 86a36...7e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå