AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Hatt en time hos en ny psykolog og denne personen er veldig dullete. Jeg har enda ikke fortalt noe, men når hun skulle om sin psykologi erfaring så nevnte hen «barndomstraumer». Men hun sa det i en lys baby stemme. Skjønner dere hva jeg mener?? Jeg er veldig flink til å skjule følelser og vil jo ikke at psykologen skal føle seg dum, men jeg har null kjemi pga denne dullingen. Liker bedre tydelige og bestemte personer. Gi det mer sjanse eller hvordan si ifra at dette ikke funker? Anonymkode: 6bc7b...8f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Gi det mer tid. Du har ho bare vært der én gang… Anonymkode: 825ab...f16 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Jeg liker derfor bedre menn. De er litt mer ærlig og direkte. Er ikke den der overdreven sympatien og stakkarsliggjøringen. Jeg går ikke til psykolog for å få sympati, men for å bli bedre. Opplever mannlig psykologer er litt mer sånn, du har det/har hatt det vanskelig, hva har du tenkt å gjøre med det og hva kan gjøres fremover. Anonymkode: 8b9a0...b02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Bytte psykolog fordi du ikke liker toneleiet til personen? Eeeh nei, det ville jeg aldri vurdert. Dette er ikke hva som menes med at man må ha kjemi med behandler... 😐 Hva blir det neste? Du liker ikke sveisen? Klærne? Krysser bena på en dum måte? Anonymkode: c7189...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Gå eit par gongar til og sjå det an 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå