AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Del Skrevet 15. mars Mine har gått ned 70000 de siste 2 ukene.. Anonymkode: f71e3...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 15. mars #2 Del Skrevet 15. mars De skal jeg ikke røre på minst 25-30 år, så sjekker ikke hvordan de ligger an. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Del Skrevet 15. mars Hvorfor ikke bare holde deg til en av de andre 100 trådene om fond? Anonymkode: ea567...a7d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #4 Del Skrevet 15. mars Nope. Har ikke tenkt å bruke de pengene på en god stund, uansett. Hvis de har gått ned, er det bra, da får jo jeg billigere fondsandeler (kjøper automatisk en gang i måneden). Anonymkode: ef663...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Del Skrevet 15. mars Ja det har gått nedover nå i det siste Anonymkode: c1ed3...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #6 Del Skrevet 15. mars Nesten alle fond har nedgang når det er uro slik som nå. Det er helt vanlig. Anonymkode: a9bbc...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #7 Del Skrevet 15. mars Ca 6-7 % nedgang, noe som egentlig ikke er så mye voldsomt mye i forhold til hva media skal ha oss til å tro. Spennede å se om det blir så mye verre. Har diversifert endel, så er ikke så urolig for egen del. Anonymkode: 719e0...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #8 Del Skrevet 15. mars Ikke sjokkerende stor nedgang, litt men det er jo slik med fond. Det er derfor man skal ha lang sparehorisont. Anonymkode: 53fd6...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #9 Del Skrevet 15. mars 7-8 % Anonymkode: 370d6...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #10 Del Skrevet 15. mars Tapt over 150000. Takk Trump, din oransje dust! Anonymkode: b69bc...44f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #11 Del Skrevet 15. mars - 10.32% Anonymkode: d7023...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #12 Del Skrevet 15. mars Gått ned ca 100 000. Men har ikke tenkt å ta ut penger før pensjonen om 20 + år Anonymkode: 58449...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #13 Del Skrevet 15. mars Selvfølgelig. Men andre har jo desidert større problemer. #I stand with Ukraine Anonymkode: 22e6e...f97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 15. mars #14 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mine har gått ned 70000 de siste 2 ukene.. Anonymkode: f71e3...eda Ikke bry deg om å følge med på dette. Markedene går opp og ned, og svinger mye. Det du skal tenke på er at du sparer lansiktig, så disse kortsiktige svingningene er ikke relevante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #15 Del Skrevet 16. mars Jeg sjekker fond og aksjer kun annenhver måned, så jeg vet ikke. Sitter stille i båten her. Har uansett en sparehorisont på cirka 20 år. Anonymkode: 59b96...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #16 Del Skrevet 16. mars Ca 55 000 ned. Men stresset ikke med det,de skal stå dere n stund så går nok opp igjen. Følger med for å vite når jeg skal kjøpe mer! Anonymkode: 15e97...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #17 Del Skrevet 16. mars Ja det stuper😅 Men ikke brattere stup enn da pandemien brøt ut og under et halvt år senere gikk det til topps igjen og vel så det. Jeg trodde jeg tapte 70 000 innen juni 2022. Desember samme året hadde jeg heller tjent 100 000 fordi jeg hadde is i magen og lot dem stå. Etter denne erfaringen har jeg enda mer is i magen denne gangen,og tenker det går bra på sikt. Det lønner seg ihvertfall ikke å ta dem ut nå. Da har man garantert tapt og man får ikke med seg oppturen igjen. Så best å la dem stå. Om du må ta dem ut pga dårlig økonomi var det en dårlig idé å ha pengene i fond i utgangspunktet. Anonymkode: ae3e5...831 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #18 Del Skrevet 16. mars 300k ned på mine, men da skrur jeg dem bare av i hjernen og slutter å sjekke dem. Jeg tenker at det angår ikke meg før jeg skal bruke pengene, og jeg har lang sparehorisont. Det er kun hvis du selger i nedgangstid at du faktisk taper - hvis du sitter stille i båteb, kan du overleve stormen. Anonymkode: 66255...d78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #19 Del Skrevet 16. mars Flere hundre tusen ned, men det er en del av gamet. Ikke noe stress! Anonymkode: 23ed6...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå