AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Del Skrevet 15. mars Jeg tenker å bli vikar fra 1. august og lurer på hvor dere andre får oppdrag/viser dere frem. Bør man gå via vikarbyråer eller f eks Finn.no? Tenker liksom at vikarbyråer er en dyr løsning for arbeidsgivere som trenger personell, ettersom vikarbyråer fakturerer både for vikarens lønn og påslag til byåret. Det må da finnes en vikarformidling som gjør at vikarer og arbeidsgivere kan finne hverandre uten dyrt vikarbyrå? Bruker i det hele tatt arbeidsgivere Finn når de trenger vikarer? Anonymkode: 7c72e...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 15. mars #2 Del Skrevet 15. mars Hvorfor bryr du deg om hva vikarbyråer tar? Det er jobben dems og de skal da tjene penger de også. De har ansatte og utgifter.. Bli selvstendig næringsdrivende. Og reklamer for dine tjenester. Ingen mellomlegg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars endo skrev (På 15.3.2025 den 21.54): Hvorfor bryr du deg om hva vikarbyråer tar? Det er jobben dems og de skal da tjene penger de også. De har ansatte og utgifter.. Bli selvstendig næringsdrivende. Og reklamer for dine tjenester. Ingen mellomlegg da Ekspander Bryr meg? Jeg påpeker at det er et dyrt og egentlig unødvendig mellomledd. Jeg håper på å komme i direkte kontakt med potensielle arbeidsgivere og lurer på hvor de beste plassene for dette er. Jeg har ikke så veldig lyst til å jobbe for et vikarbyrå og regner med at man kan oppnå høyere lønn uten et vikarbyrå involvert. Anonymkode: 7c72e...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå