AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Skrevet 15. mars Hvilken stellesekk eller stelleveske anbefaler dere til barseltiden? Lurer på om jeg ønsker å kjøpe en sekk, da jeg ser for meg det er mer komfortabelt å bære rundt, hva er deres erfaring? Anonymkode: 07dcb...15e
Amatariel Skrevet 15. mars #2 Skrevet 15. mars Jeg kjøpte en kombo. En som både var veske og sekk. Så byttet jeg på om jeg hadde skulderstropp eller vanlig sekkstropper. Veldig kjekt!
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Skrevet 15. mars Amatariel skrev (3 minutter siden): Jeg kjøpte en kombo. En som både var veske og sekk. Så byttet jeg på om jeg hadde skulderstropp eller vanlig sekkstropper. Veldig kjekt! Hvilket merke?? 🤩 Anonymkode: 07dcb...15e
AnonymBruker Skrevet 15. mars #4 Skrevet 15. mars Jeg har stellesekk som kan festes på styret på vogna, og som også har sånne skulderstropper. Bruker den kun på styret eller som sekk, er utrolig deilig å slippe å måtte ha noe hengende fra armen eller skulderen (man trenger gjerne armene til andre ting). Anbefaler veldig sekk! Den jeg har er gammel og finnes ikke i salg lenger, men det finnes sikkert lignende flere steder. Anonymkode: f4616...d58
Amatariel Skrevet 15. mars #5 Skrevet 15. mars De to jeg har hatt er Jujube. Selges desverre ikke i Norge lenger, så må se på utenlandske nettbutikker. F.eks denne. Hvis jeg skulle anbefale noe i Norge så måtte det kanskje vært Kaos sin sekk, den henger også fint på vognen. Men kan nok ikke sammenlignes med Jujube som jeg bare elsker. https://www.mimmis.no/kaos-ransel-stelleveske-sort
AnonymBruker Skrevet 15. mars #6 Skrevet 15. mars Vi hadde en veske som lett kunne henges på vogna. Det var sjeldent vi gikk langt uten vogna. Hvis vi kjørte var det lett å ha veska i bilen, og bare slenge den over skuldra når vi kom fram. Vi hadde bleier, kluter og poser i en liten mappe, så de gangene det var mer praktisk med sekk kunne vi flytte mappa. Anonymkode: 7cb73...5e4
AnonymBruker Skrevet 15. mars #7 Skrevet 15. mars Brukte bare en vanlig Fjallraven-sekk sist. Jeg endte med å bruke bæresele mye, og da var det kjekt å ha sekk i stedet for veske. Hvis vogna var med, var det lettvint å bare legge den under vogna - eller ha den på ryggen dersom jeg trengte plassen under vogna til andre ting. Fjallraven-sekken var passe stor for mine behov. Har nettopp fått barn nr to, og kommer til å gjøre det på samme måte denne gangen. Har ikke behov for en spesiell stellebag eller -sekk. Syns det er mer praktisk og fleksibelt med et stort rom i sekken, og bruke mindre poser/pung til å sortere f.eks. skift fra bleier. Anonymkode: b643a...e9f
AnonymBruker Skrevet 15. mars #8 Skrevet 15. mars Brukte Fjällräven sekk, brukte mye bæretøy og da var sekk fint, med vogn slang jeg den under eller hang den på styret. Anonymkode: df01d...674
AnonymBruker Skrevet 15. mars #9 Skrevet 15. mars Vi hadde en liten Rains-sekk, sånn som rulles på toppen. Den var såpass vanntett at den bare kunne ligge i kurven under vogna. Anonymkode: e80da...ac0 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #10 Skrevet 15. mars Vi har Filikid-sekk, kjøpt hos pinkorblue. Veldig fornøyd med den, god plass og smarte lommer. En venninne har Kaos sin og vi vurderte den, men stoffet på den er veldig grovt og tiltrekker seg støv og smuss. Syns også det er mer praktisk med en sekk med glidelås og en sånn usynlig "ramme" øverst som gjør at man får god oversikt når man åpner sekken. Anonymkode: 8e523...35b
AnonymBruker Skrevet 15. mars #11 Skrevet 15. mars Kjøpte stelleveske fordi jeg innbilte meg det var kjekt å ha hengende på vogna. Burde 100% kjøpt en sekk. Eller, brukt en vanlig sekk! Med et tjukt håndkle i. Anonymkode: df3f4...de2 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #12 Skrevet 15. mars Elsker å ha sekk! Ved behov lå den under vogna, i stedet for å ha en irriterende veske å dulte borti når man triller eller som detter av skulderen når du bærer på baby. Hadde en liten veske med plass til det aller nødvendigste festet på håndtaket på vogna bare. Og jeg er egentlig en veske person 😂 Anonymkode: d6efd...b63 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #13 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kjøpte stelleveske fordi jeg innbilte meg det var kjekt å ha hengende på vogna. Burde 100% kjøpt en sekk. Eller, brukt en vanlig sekk! Med et tjukt håndkle i. Anonymkode: df3f4...de2 Tykt håndkle? hvorfor? Anonymkode: 07dcb...15e
AnonymBruker Skrevet 15. mars #14 Skrevet 15. mars Kjøpte kaos sekk brukt. Veldig fornøyd! Anonymkode: 4ccb5...150
AnonymBruker Skrevet 15. mars #15 Skrevet 15. mars Jeg kjøpte stelleveske (emmaljunga) og syntes egentlig det bare ble rot og tungvindt. Fant en stellemappe fra Lässig og putter den bare i min egen veske, sekk eller hva enn jeg har med meg på farta og er egentlig veldig fornøyd med det. Legger ved link til den: https://www.zalando.no/laessig-changing-pouch-unisex-stelleveske-universe-anthracite-l6253k037-k11.html Anonymkode: f7548...8ef
AnonymBruker Skrevet 16. mars #16 Skrevet 16. mars Jeg har veske nå og hater det. Skal man f.ex. inn på stellerom, så har man av og til ikke mulighet eller lyst å ta med hele vogna. Så man tar ungen og veska ikke sant.. men det blir så krøkkete med den svære veska som henger fra den ene skulderen og holder på å skli av, og ungen spreller så du har ikke hender til å holde igjen.. Jeg brukte også mye bæretøy så det og er tungvindt har bare brukt fjellreven sekk eller vanlig sekk noen ganger. Hadde jeg skulle hatt ny nå, så hadde det blitt Done by deer, de er pene og vannfaste. Anonymkode: 1423e...58b
AnonymBruker Skrevet 16. mars #17 Skrevet 16. mars Vi hadde først stelleveske, men den ble ødelagt (reklamasjon), så kjøpte vi tinkafu stellesekk. Jeg var veldig fornøyd med den. Med flaskebarn og ekstremgulper, så måtte vi alltid ha mye med oss når vi gikk ut døra. Anonymkode: 73e3c...be7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå