AnonymBruker Skrevet 16. mars #21 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er tydeligvis vanskelig for folk å lese om dagen også. Jeg spør ikke om hvordan man kan kontakter Husbanken, eller hvordan man formuler en søknad. Jeg skriver at jeg gjerne vil høre fra folk i lignende situasjon som kan noe om dette FØR vi søker. Anonymkode: 94b76...c50 Du tenker det er noen her som nylig har vært i nøyaktig samme situasjon som deg, i akkurat samme kommune? Anonymkode: 809da...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #22 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du tenker det er noen her som nylig har vært i nøyaktig samme situasjon som deg, i akkurat samme kommune? Anonymkode: 809da...7b3 Det får jeg ikke svar på uten å spørre. Hva er problemet egentlig..? Har du ikke svar på det jeg spør om skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du gidder å bruke tiden din på dette Anonymkode: 94b76...c50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #23 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det er tydeligvis vanskelig for folk å lese om dagen også. Jeg spør ikke om hvordan man kan kontakter Husbanken, eller hvordan man formuler en søknad. Jeg skriver at jeg gjerne vil høre fra folk i lignende situasjon som kan noe om dette FØR vi søker. Anonymkode: 94b76...c50 Det er omtrent ca 5 tråder om dette HVER JÆVLA UKE, så bruk søkefunksjonen eller scroll deg gjennom trådene! Anonymkode: fedd0...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #24 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er omtrent ca 5 tråder om dette HVER JÆVLA UKE, så bruk søkefunksjonen eller scroll deg gjennom trådene! Anonymkode: fedd0...cb7 Finn på noe annet å gjøre da hvis det irriterer deg så grenseløst at folk stiller spørsmål i dette forumet...? Herregud 🙃 Anonymkode: 94b76...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #25 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det får jeg ikke svar på uten å spørre. Hva er problemet egentlig..? Har du ikke svar på det jeg spør om skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du gidder å bruke tiden din på dette Anonymkode: 94b76...c50 Det var et retorisk spørsmål. Anonymkode: 809da...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå