Gå til innhold

Kvalifiserer vi til å få startlån?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er tydeligvis vanskelig for folk å lese om dagen også. Jeg spør ikke om hvordan man kan kontakter Husbanken, eller hvordan man formuler en søknad. Jeg skriver at jeg gjerne vil høre fra folk i lignende situasjon som kan noe om dette FØR vi søker. 

Anonymkode: 94b76...c50

Du tenker det er noen her som nylig har vært i nøyaktig samme situasjon som deg, i akkurat samme kommune?

Anonymkode: 809da...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du tenker det er noen her som nylig har vært i nøyaktig samme situasjon som deg, i akkurat samme kommune?

Det får jeg ikke svar på uten å spørre. Hva er problemet egentlig..? Har du ikke svar på det jeg spør om skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du gidder å bruke tiden din på dette :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det er tydeligvis vanskelig for folk å lese om dagen også. Jeg spør ikke om hvordan man kan kontakter Husbanken, eller hvordan man formuler en søknad. Jeg skriver at jeg gjerne vil høre fra folk i lignende situasjon som kan noe om dette FØR vi søker. 

Det er omtrent ca 5 tråder om dette HVER JÆVLA UKE, så bruk søkefunksjonen eller scroll deg gjennom trådene! 

Anonymkode: fedd0...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er omtrent ca 5 tråder om dette HVER JÆVLA UKE, så bruk søkefunksjonen eller scroll deg gjennom trådene! 

Anonymkode: fedd0...cb7

Finn på noe annet å gjøre da hvis det irriterer deg så grenseløst at folk stiller spørsmål i dette forumet...? Herregud 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det får jeg ikke svar på uten å spørre. Hva er problemet egentlig..? Har du ikke svar på det jeg spør om skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du gidder å bruke tiden din på dette :) 

Det var et retorisk spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...