Gå til innhold

Tenker du på hva folk finner hos deg, om du plutselig skulle dø og de skal rydde i ditt hjem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Viktigste de finner er en kopi av testamentet, mitt og vårt i nattbordskuffen min og i hans en kopi av hans testamente og vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er noe jeg tenker mye på. Jeg er helt alene, og har ingen som "rydder" bort personlige ting når jeg dør. Så jeg har igrunn fjernet det meste selv.

Jeg tenker mest på å bli sett naken fra fremmede hvis jeg skulle dø nå. Det skremmer meg mest. Jeg vil ikke at noen skal se min nakne kropp, sånn hvs jeg dør i ulykke eller ligge på et bort og obduseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvorfor skulle det bry meg, jeg er død. 

Anonymkode: 2f69d...2de

Det er noen av oss som vil dø med fred i sinnet om vi vet alt er ok når vi blir borte. 

Anonymkode: 1eadb...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir sett på som en hoarder når den dagen kommer at arvinger låser seg inn her, derfor har jeg sørget for at det er en frivillig organisasjon som arver. De er helt sikkert vant til sånt. 

Anonymkode: d3b73...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker ikke på det i hverdagen, men om vi reiser bort tenker jeg at det bør være ryddig om vi ikke kommer hjem igjen... Sexleketøy tenker jeg er naturlig, og jeg har ikke mengder så regner med det bare blir kastet om så skjer. Hadde jeg hatt dagbok jeg ikke ville at noen skulle lese om jeg døde hadde jeg rett og slett festet en lapp på forsiden av den "Om jeg dør, ikke les dagboken min, men brenn den. Takk" 😃

Anonymkode: 68060...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
MalloryK skrev (28 minutter siden):

Ja det er noe jeg tenker mye på. Jeg er helt alene, og har ingen som "rydder" bort personlige ting når jeg dør. Så jeg har igrunn fjernet det meste selv.

Jeg tenker mest på å bli sett naken fra fremmede hvis jeg skulle dø nå. Det skremmer meg mest. Jeg vil ikke at noen skal se min nakne kropp, sånn hvs jeg dør i ulykke eller ligge på et bort og obduseres.

Det er ganske irrasjonelt å være redd for det, tenker jeg. For meg spiller det i hvert fall ingen rolle hvem som ser meg naken etter at jeg er død, for da er jeg allikevel ikke i stand til å bli flau, eller å måtte se disse folka i øya, eller hva det måtte være. Det er bare noe gammelt ubrukelig kjøtt og bein, som sjelen min har forlatt.

Anonymkode: 2e8bf...497

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tror det mest skandaløse de vil finne er mitt aktive KG konto. Ellers er jeg rimelig streit. 

Anonymkode: 3d587...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror det mest skandaløse de vil finne er mitt aktive KG konto. Ellers er jeg rimelig streit. 

Anonymkode: 3d587...11a

Ja det hadde jo vært krise, om man forlot denne verden med pc'en åpen mens man var i ferd med å taste et innlegg på kg 🥸 Viktig å ha skjermsparer med passord, Eller kanskje man burde programmere pc'en til å selvdestruere etter en viss tids inaktivitet?

Anonymkode: d3b73...ae3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke vitsen ?

Når jeg er død, så vet jeg ingenting om hva etterkommer eller foreldre måtte føle og kjenne på om hva de finner hos meg.

Det blir jo helt poengløst å tenke på dette nå når jeg lever, og blir heller ikke noe problem når jeg er død og vet ingenting. 

At voksne barn og foreldre har hemmeligheter, ja - og så da? Det er jo normalt og det kan man ikke forandre på verken fra eller til når personen er død. 

Anonymkode: 231ad...be9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt noe på det før nå nei😬😬🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 11.39):

Jøss, ikke et eneste sexleketøy? 😱

Anonymkode: 90f29...a61

Jeg har en mann... Han vet hva han driver med og holder meg fornøyd, så nei, har ikke følt behov for et sexleketøy. Not my cup of tea. 

Anonymkode: c8609...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 18.14):

OK, kanskje dette er et singel-problem.. (?).

Men jeg har en dagbok jeg skriver i, eller mer sånn "mål"-bok, følger opp mine mål om vekt, drikke mindre alkohol, skriver om mannfolk.. Ikke ekstremt utleverende, men likevel veldig privat. 

Og jeg har jo noe sexleketøy og den slags selvsagt. Noen er kanskje litt drøye for min mor å se.

Og en forbruksgjeld ingen i min familie vet om.

Og så kan det være jævla rotete her iblant😂

Av og til tenker jeg sånn - tenk om jeg faller om i morgen, da må min familie finne alt dette.

Tenker dere på sånt?

Hvor gjemmer man den teite dagboken i såfall? 

Og om du har tømt et dødsbo, har du følt du har gravd i en annens liv, har du lest dagbøkene eller latt dem være?

Anonymkode: c5224...854

Har jeg aldri tenkt på. Mye rart.

Anonymkode: 045a5...382

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De finner ingenting 😂 Alt er borte 😆😆😆

Anonymkode: 14cf2...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har gjemt unna en egen eske som kun ei vet om. Hun skal kvitte seg med den før familie rekker å se oppi der (navnet hennes står på den) så håper de gir den til henne uten å sjekke innholdet. 

Anonymkode: 9faa3...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...