AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Del Skrevet 15. mars Jeg er en 40 år gammel dame og trenger nå litt desperat hjelp. Jeg er MØKK lei av lyse, nesten hvite 🙄, legger om sommeren. Kroppen min har aldri tatt noe spesiell farge av sol, så de bare er sånn. I år har jeg lyst til å være litt forberedt når kjolesesongen starter. Vet jo det finnes selvbruning, men har aldri prøvd noe selv 😶 Trenger derfor tips til hvilket produkt jeg kan kjøpe. Det er viktig at det ikke er noe som blir veldig mørkt/unaturlig. Trenger liksom bare litt farge/glød. Og at det er enkelt å påføre jevnt og fint. Anonymkode: a0da8...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Del Skrevet 15. mars Du må ikke finne på å bare ta deler av kroppen, det ser helt sprøtt ut. Gjorde den tabben selv som ungdom dagen før jeg skulle i sommerbryllup🤦♀️ Anonymkode: b1b28...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Del Skrevet 15. mars Hm sier du det. Hva anbefaler du da? Vet liksom ikke hvilke andre deler jeg skulle tatt... Ansiktet er det eneste av hud jeg "viser frem" om sommeren, bortsett fra leggene. Men akkurat det klarer faktisk å ta litt farge av solen. Anonymkode: a0da8...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars Det er jo bare å prøve seg frem litt må før sesongen starter. Ts en som heter medium og ikke dark. Ikke vær nybarbert eller veldig tørr, det kan gi flekker/prikker. St tropez, glød, st moritz er vanlige merker. Kjøp en sånn vott til å påføre med så det blir jevnt. Velg en med farge så du ser hvor du har tatt på, fargeløse er for viderekomne. Men dusj det av etter noen timer så det ikke farger av i senga eller på møbler. Det kan sikkert være fristende å prøve sånne "gradual tan" også. Det kan du jo. Men jeg opplever at disse oftere kan bli litt skjoldete fordi man kan påføre litt ujevnt 3 dager på rad og plutselig har du skikkelige skjolder. Det er kjempelett, og du klarer det helt sikkert! Anonymkode: b0e4a...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 19. mars #5 Del Skrevet 19. mars Bondi Sands Technocolor 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #6 Del Skrevet 19. mars Min erfaring er at selvbruning sjelden blir bra. Ville gått for hvite legger i stedet. Mye rare kjemikalier i de kremene også. Kan umulig være sunt. Anonymkode: ac6c3...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonk Skrevet 20. mars #7 Del Skrevet 20. mars Clarins tanning gel!! Gir nydelig naturlig farge. Et ekstra pluss er at den fukter huden, jeg jar aldri hatt så myke glatte legger før som etter at jeg har tatt på denne gelen. Jeg ble skuffet første gangen jeg prøvde den (var vant til selvbruning med mørkere farge) men smurte på en gang til og det ble så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå