Gå til innhold

Hvordan gjøre kapital til status?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har tjent gode penger de siste årene med å investere noen penger hver mnd. Nå har jeg begynt å få litt formue på konto og litt ekstra å rutte med.

Hvordan gjør jeg pengene mine til status? Hvordan forhøye min posisjon blant det motsatte kjønn med kapital?

Anonymkode: 982c1...cb8

Du kan bli den beste versonen av deg selv økonomisk sosialt, kulturelt og helsemessig. Ikke for å få damer, men for din egen del.

Da vil du få et liv du liker og kanskje ei likandes dame liker det samme. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare prøv å være en god person.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Menn som er opptatt av status er det mest avtennende som finnes. Status kan ikke kjøpes, men du kan jo bruke pengene dine på en masse greier som menn tror tiltrekker damer.

Har du noe å komme med utover penger? Har du intellektuell eller emosjonell kapital? Hvilken type kvinner er du interessert i?

Anonymkode: b60bb...cda

Menn som lar det vise at de er opptatt av status mener du. Samme som at menn liker fin hud, men ikke sminke. Vi har et ønske om at det skal være naturlig.

Anonymkode: e60e6...5f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

liker en god sigar

akkurat dette er så lavstatus som det kan bli, du kan ikke skryte av at du røyker sigar, det gjør at du hørtes ut som en 15 år gutt som ser på andrew tate.

Anonymkode: e60e6...5f0

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar han trollet og fikk relativt god respons. Så på trollskalaen triller jeg terning 4+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dra til Tyrkia og skaff deg rails, kjøp Rolex (men helst et mer eksklusivt merke), kjøp bolig i det området hvor andre har status.

Tuller. Hvis du snakker med andre med status så merker du at de er vanlige mennesker de og, i alle fall dersom statusen ikke har gått til hode på dem. Kjøper du dyr bolig, vil du fortsatt bare være en i mengden i ditt nabolag. Kjøper du Rolex, det finners tusenvis som har det. 

Status får du ikke kjøpt, den må du gjøre deg fortjent i de fleste sammenhenger. Er du dust så får du den statusen du fortjener.

Anonymkode: 8f60e...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Respekt = status 

Anonymkode: c2d73...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
sjokoladeelskeren skrev (På 15.3.2025 den 18.31):

en alder av 31 år

sjokoladeelskeren skrev (På 15.3.2025 den 18.31):

Jeg sparer pengene mine til jeg får mann og barn,

Da bør du raska på…

Anonymkode: 6cd01...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 18.06):

Det er en "Dog eat dog world".

Og der datt du så langt ned på vurderingen av gode partnere at du er uaktuell.. Sigaren gjør at du synker enda lengre ned.

Status er ikke lineært. Folk har personlige preferanser.

Anonymkode: 6d4c1...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 17.52):

Hvordan gjør jeg pengene mine til status? Hvordan forhøye min posisjon blant det motsatte kjønn med kapital?

Bestill hurtigst en time eller ti hos en psykolog og få hjelp med problemene dine. For et forferdelig trist liv du lever.

Anonymkode: d10c5...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor tror du at kjendiser blir sammen med andre kjendiser? Jo, pga høyere status. Det er ren biologi.

Vel siden du spør, jeg snakker flytende italiensk, fransk og tysk, leser Tolstoij, hører klassisk musikk, er trent, liker en god sigar, kjører fin bil, osv.

Jeg vil gjerne ha ei dame med samme status som meg.

Det vil hjelpe hvis du ikke stiller dumme spørsmål, hvis du i hvert fall later som du ønsker å treffe noen som er litt spesiell og som DU liker slik HUN er, ikke «statusdamer» generelt. Så må du slutte å skryte av de tingene du nevner, og innse at ingen damer blir imponert over «fin bil»(haha), og i hvert fall ikke sigarer. Å være belest er ikke noe man skryter av, og du må nsmedroppe litt mindre kjente forfattere enn Tolstoj. 
Det å snakke flytende tre fremmedspråk syns jeg er smått imponerende, det er det eneste interessante på skrytelista di.. 

Anonymkode: bc0a9...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor tror du at kjendiser blir sammen med andre kjendiser? Jo, pga høyere status. Det er ren biologi.

Aaaah. En av Kvinneguiden sine biologer har talt.

Diskusjon over.

Anonymkode: 2e723...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tja, en mann med ekstra penger gir ham ikke høyere status i mine øyne. Så lenge han er snill, fungerer i jobb, er likandes og har venner 🩷 selv eier jeg flere boliger og blir lite imponert av wannabe-alfahanner som investerer i aksjer og sånn.

Anonymkode: d85aa...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...