AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Del Skrevet 15. mars Jeg har hatt samme jobb i mange år og føler nå at det er på tide med forandring for å kunne utvikle meg videre. Jeg har i all hovedsak to alternativ og er veldig usikker på hva som er best. 1) Jobb i et lignende firma, men med mer spissing av oppgaver og muligheten til å bli veldig god på et smalere felt (et felt jeg liker godt). Dette er en stilling som er utlyst og som jeg har bra mulighet til å få. Hyggelige kollegaer, noe mer fleksibel arbeidstid enn den jobben jeg har nå, men om jeg får den jobben, blir jeg helt ny og må «jobbe med opp» for å få samme type ansvar etc som jeg har i nåværende jobb (har ingen lederoppgaver nå, men lang fartstid og får mye ansvar, blir lyttet til). 2) En lederstilling i nåværende firma. Denne lyses ut snart. Det vil bli mange nye arbeidsoppgaver, men jeg kan fortsatt bruke faget mitt inn i vurderinger etc. Mer jobbing, men også noe mer fleksibelt mtp hjemmekontor etc. Jeg kjenner firmaet ut og inn, men vil da måtte lede tidligere kollegaer, noe jeg er usikker på. Høyere lønn, men det er ikke avgjørende. Jeg har ikke erfaring med ledelse i arbeidslivet, men er nok litt typen til å ta en del ansvar og lett gå inn i lederroller i prosjekter etc. Tanker? Anonymkode: ee20a...d5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå