AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Del Skrevet 15. mars Kort fortalt jeg er en høy kraftig viking som familien kaller meg, jobber innen helse og har aldri vert opptatt av utseende, er velstelt med har aldri fått til sminke og alt sånn der. Kler meg normalt kjedelig. Er sammen med en fransk mann som er omtrent like høy men har en familie med bare petite damer. Han er veldig kjekk og den snilleste og mest fantastiske mannen jeg kjenner. Og han har aldri gjort noe for å gjøre at jeg ikke føler meg vakker. Men rundt han og han familie og venner føler jeg meg stygg, og ustelt. Årene og barna vår har og satt sitt preg, så mitt naturlig mørkeblonde hår har nå fått innslag med grått. Familien og vennene hans er ikke direkte ufine men de kan komme med kommentarer. Hva kan jeg gjøre for å føle meg mindre stygg? Anonymkode: f8a5a...d24 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Del Skrevet 15. mars Unngå familien hans Anonymkode: 4c3c2...22e 10 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. mars #3 Del Skrevet 15. mars Ingen gifter seg med noen ute av sin liga. At du er gift med ham betyr at du er innenfor hans liga. Vær stolt vikingkvinne. Hvorfor skulle du ikke være stolt av det? Det du selv ikke selv skammer deg over kan ingen ta deg på. (Gjelder helt generelt i livet.) 5 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #4 Del Skrevet 15. mars Det er deg han elsker, han synes du er fin ❤️ Anonymkode: 5e632...2d8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #5 Del Skrevet 16. mars Alle bør gjøre noe med de grå hårene sine i starten før man gir det helt opp og lar det vokse slik det er. Farg det. Anonymkode: 4c457...78d 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #6 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 14.23): Alle bør gjøre noe med de grå hårene sine i starten før man gir det helt opp og lar det vokse slik det er. Farg det. Anonymkode: 4c457...78d Ekspander Akkurat det driter jeg i, om jeg har grå hår eller ikke. Anonymkode: df9e5...aec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 16. mars #7 Del Skrevet 16. mars Der er lov å ordne seg da. 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 16.24): Kort fortalt jeg er en høy kraftig viking som familien kaller meg, jobber innen helse og har aldri vert opptatt av utseende, er velstelt med har aldri fått til sminke og alt sånn der. Kler meg normalt kjedelig. Er sammen med en fransk mann som er omtrent like høy men har en familie med bare petite damer. Han er veldig kjekk og den snilleste og mest fantastiske mannen jeg kjenner. Og han har aldri gjort noe for å gjøre at jeg ikke føler meg vakker. Men rundt han og han familie og venner føler jeg meg stygg, og ustelt. Årene og barna vår har og satt sitt preg, så mitt naturlig mørkeblonde hår har nå fått innslag med grått. Familien og vennene hans er ikke direkte ufine men de kan komme med kommentarer. Hva kan jeg gjøre for å føle meg mindre stygg? Anonymkode: f8a5a...d24 Ekspander Nå må folk slutte med det liga-tullet. Det du må gjøre for å føle deg mindre stygg er å unngå de drittsekkene som kommer med stikk. Anonymkode: f8bf0...a8d 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #9 Del Skrevet 16. mars Hva med å ha fokus på at du i det minste ikke har en like stygg holdning som de har? Og lær barna dine hvordan være varme og omsorgsfulle mennesker som har gode verdier, fremfor å være utseendefokusert? Anonymkode: 890f8...43c 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #10 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 14.24): Akkurat det driter jeg i, om jeg har grå hår eller ikke. Anonymkode: df9e5...aec Ekspander Vel, da ser du styggere og mye eldre ut enn nødvendig. Og det kan fikses enkelt og billig hjemme. Anonymkode: 4c457...78d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #11 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 14.23): Alle bør gjøre noe med de Ekspander Sier hvem?? Jeg synes det er krampaktig og fake med farget hår... Anonymkode: f8bf0...a8d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #12 Del Skrevet 16. mars hvaduikkeser skrev (På 16.3.2025 den 14.28): Der er lov å ordne seg da. Ekspander Hvem sier at ts ikke dusjer? Må man bruke sminke og ukomfortable klær for å være "fikset"? 🤔 Anonymkode: f8bf0...a8d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #13 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 15.33): Sier hvem?? Jeg synes det er krampaktig og fake med farget hår... Anonymkode: f8bf0...a8d Ekspander Selvfølgelig hvis man går for helt svart eller blondt dersom man har mørkebrunt hår. Men i førti og femtårene så er det rett og slett nødvendig. Anonymkode: 4c457...78d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #14 Del Skrevet 16. mars Jeg giftet meg også med en som kanskje var litt kjekkere enn meg, og iallefall langt mer sosial og utadvendt. Nå etter mange år er han blitt syk og ufør, jeg er fortsatt i god form og tjener dobbelt så mye som han. Så ting skjer, det jevnet seg ut eller tipper over. Sånn er livet🤷🏼♀️ Anonymkode: f40a4...645 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #15 Del Skrevet 17. mars Jeg tilbringer mye tid enda lengre sør, og jeg er ofte høy/stor (ikke tykk, men ei heller supertynn) i forhold til både menn og kvinner. Jeg ler av meg selv hele tiden, spøker om at jeg er stor -og da blir det slik at det ikke er noe mer for andre å kommentere. Jeg gjør det med personligheten min også, ler av feilene mine før andre rekker å gjøre det. Lærte mye av å bli mobbet som ung.. Anonymkode: 47094...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #16 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 15.34): Hvem sier at ts ikke dusjer? Må man bruke sminke og ukomfortable klær for å være "fikset"? 🤔 Anonymkode: f8bf0...a8d Ekspander Ja, med årene må de fleste det. Anonymkode: 0df1f...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 19. mars #17 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 14.59): Vel, da ser du styggere og mye eldre ut enn nødvendig. Og det kan fikses enkelt og billig hjemme. Anonymkode: 4c457...78d Ekspander Bare tull, med mindre du orker å farge håret hver uke. Grått hår tar farge dårligere, og skillet blir tydeligere når man farger håret. Jeg sluttet med å farge håret da jeg begynte å få litt grå hår, etter å ha sammenlignet venninner som farger håret og ikke. Det grå er betydelig mer fremtredende hos dem som farger håret. Så jeg sluttet med det også, og fra ettervekst hvor det grå ble relativt tydelig kan man knapt se grå hår i min naturlige farge. Det blir bare som nyanser/striper, og nesten usynlig. Såpass at folk benekter at jeg har grå hår. (Det har jeg . Mange!) Da jeg farget håret ble det synlig etter få dager. Vi er derfor flere og flere i omgangskretsen som har sluttet med å farge håret. Man grånes ofte penere med naturlig hårfarge, og det blir ofte mindre synlig, ikke mer synlig. Grått hår er dessuten ikke stygt. Grå ettervekst er derimot ikke særlig pent. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #18 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 14.59): Vel, da ser du styggere og mye eldre ut enn nødvendig. Og det kan fikses enkelt og billig hjemme. Anonymkode: 4c457...78d Ekspander Jeg har aldri fått så mange positive kommentarer på håret mitt som etter jeg lot det grå vokse ut. Nå er det brunt og grått. Både kvinner og menn kommenterer på det. Mange spør om det er farget eller ekte. Jeg føler meg mye penere enn da jeg farget det, og tror virkelig ikke at jeg ser mye eldre ut med det heller. Anonymkode: 124c0...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #19 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 14.59): Vel, da ser du styggere og mye eldre ut enn nødvendig. Og det kan fikses enkelt og billig hjemme. Anonymkode: 4c457...78d Ekspander Du, dette er meningen din, ikke fakta. Naturlig grånende hår er flott og bør bæres bæres med stolthet. Kvinner er vakrere og mer elegante med sine naturlige farger enn å desperat klamre seg til «pleide å være mørkhåret, for 20 år siden». Dette er min mening. Anonymkode: b4686...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 20. mars #20 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 16.24): Kort fortalt jeg er en høy kraftig viking som familien kaller meg, jobber innen helse og har aldri vert opptatt av utseende, er velstelt med har aldri fått til sminke og alt sånn der. Kler meg normalt kjedelig. Er sammen med en fransk mann som er omtrent like høy men har en familie med bare petite damer. Han er veldig kjekk og den snilleste og mest fantastiske mannen jeg kjenner. Og han har aldri gjort noe for å gjøre at jeg ikke føler meg vakker. Men rundt han og han familie og venner føler jeg meg stygg, og ustelt. Årene og barna vår har og satt sitt preg, så mitt naturlig mørkeblonde hår har nå fått innslag med grått. Familien og vennene hans er ikke direkte ufine men de kan komme med kommentarer. Hva kan jeg gjøre for å føle meg mindre stygg? Anonymkode: f8a5a...d24 Ekspander Du kan dessverre ikke forandre andre, bare deg selv. Med det mener jeg ikke at du skal gi etter for presset og endre på hår/sminke/klær, du må rett og slett finne en måte å være så trygg i deg selv at kommentarene deres ikke går inn på deg.🥰 Vær stolt av den du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå