AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Del Skrevet 15. mars Noen som har erfaring med takdusj (dusjbatteri med takdusj og hånddusj) fra A-collection? Ala denne eller lignende: https://www.badnor.no/products/a-collection-azur-takdusjsett-borstet-gull-m-termostatbatteri Anonymkode: 23a23...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Del Skrevet 15. mars Jeg har null erfaring, men vi har takdusj i dusjkabinettet vårt, den blir ikke brukt. Vi bruker bare hånddelen. Hørt mange med liknende erfaring. Anonymkode: 80b86...2d9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slarti Skrevet 15. mars #3 Del Skrevet 15. mars Ikke akkurat den, men har dårlig erfaring med rimelig regndusj Men 5k er ikke billig. Du får tak i regndusjer mye mye billigere en 5k. Så til den prisen burde du ikke ha problem. Og til dem som sier dem bare bruker hand-dusjen så er det dems tap. Jeg elsker regndusjen min. Er også et must om man har stor dusj og man ofte dusjer sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #4 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har null erfaring, men vi har takdusj i dusjkabinettet vårt, den blir ikke brukt. Vi bruker bare hånddelen. Hørt mange med liknende erfaring. Anonymkode: 80b86...2d9 Rareste jeg har lest. Anonymkode: 141f1...b34 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har null erfaring, men vi har takdusj i dusjkabinettet vårt, den blir ikke brukt. Vi bruker bare hånddelen. Hørt mange med liknende erfaring. Anonymkode: 80b86...2d9 Vi har takdusj i dag, og den brukes ved hver dusj. Så vi skal ha det i alle dusjene i huset vi bygger. Men jeg aner ikke hva den vi har kostet i sin tid, utover at det er en fra Vikingbad (den er 10 år gammel og modellen finnes ikke lenger. Antar den ikke er så dyr, men veit ikke). Slarti skrev (21 minutter siden): Ikke akkurat den, men har dårlig erfaring med rimelig regndusj Men 5k er ikke billig. Du får tak i regndusjer mye mye billigere en 5k. Så til den prisen burde du ikke ha problem. Og til dem som sier dem bare bruker hand-dusjen så er det dems tap. Jeg elsker regndusjen min. Er også et must om man har stor dusj og man ofte dusjer sammen. Takk for svar 🤗 Ja, har hørt at man bør styre unna de rimeligste, bl.a. fordi de kan ha dårligere styring på temperatur hvis andre vasker o.l. brukes samtidig. Men jeg er helt blank, og kjenner jeg blir litt småstressa når jeg ser at veldig mange takdusjer ligger på 10 000 +++. Det ville være veldig fint hvis vi kan få grei nok kvalitet til rundt 5 000 per dusj ☺️ Anonymkode: 23a23...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #6 Del Skrevet 15. mars Jeg har en av de billigste fra Megaflis, den er fin og jeg er fornøyd, men det har endt med at jeg aldri bruker takdusjen. Anonymkode: 6d570...8e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #7 Del Skrevet 15. mars Du får forresten en i gull der til halve prisen av den du spør om. Anonymkode: 6d570...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #8 Del Skrevet 15. mars Enig i de som sier at de ikke bruker den! Første måneden ja, etter det en gang i blandt fordi noen sa det var lurt så ikke dysene skulle bli tette. Nå sikkert ikke brukt på over ett år Anonymkode: 97e70...89e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #9 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig i de som sier at de ikke bruker den! Første måneden ja, etter det en gang i blandt fordi noen sa det var lurt så ikke dysene skulle bli tette. Nå sikkert ikke brukt på over ett år Anonymkode: 97e70...89e Skjønner ikke logikken i dette, det er en dusj liksom. Hvorfor skal man ikke bruke den 😂😂😂 Anonymkode: 141f1...b34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #10 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke logikken i dette, det er en dusj liksom. Hvorfor skal man ikke bruke den 😂😂😂 Anonymkode: 141f1...b34 Fordi den er skikkelig upraktisk hvis man feks har i hårkur eller balsam, og det er mye enklere å vaske av seg såpe med hånddusj. Anonymkode: 6d570...8e1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #11 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi den er skikkelig upraktisk hvis man feks har i hårkur eller balsam, og det er mye enklere å vaske av seg såpe med hånddusj. Anonymkode: 6d570...8e1 For så vidt enig i det. Jeg bruker av samme grunn ikke takdusjen så ofte, bare noen ganger. Men samboer bruker takdusjen ved hver dusj. Så vi "må" ha takdusj. Anonymkode: 23a23...e70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #12 Del Skrevet 15. mars Har gustavbergs på et bad, veldig fornøyd. Behagelig dusjstråle, bruker begge når jeg dusjer, veldig behagelig å bare stå under nedfall, så bruke dusjhode når nødvendig. https://bad.no/products/gustavsberg-estetic-round-takdusj?variant=41956305862855 Anonymkode: 3e867...7f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #13 Del Skrevet 15. mars Hater takdusj. Liker ikke å få vann rett ned i hodet, håpløst å få skylt av såpe på kroppen og den står å drypper kalde vanndråper *grøss* om man veksler mellom tak og hånddusj. Drypper også ofte leeenge etter at du har skrudd den av om du ikke tømmer hodet, og jeg er uansett for lav til å rekke opp til den for å dytte den til side. Veldig irriterende. Har prøvd flere ulike dyr/billig, samme dritt uansett. Anonymkode: 337db...941 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #14 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hater takdusj. Liker ikke å få vann rett ned i hodet, håpløst å få skylt av såpe på kroppen og den står å drypper kalde vanndråper *grøss* om man veksler mellom tak og hånddusj. Drypper også ofte leeenge etter at du har skrudd den av om du ikke tømmer hodet, og jeg er uansett for lav til å rekke opp til den for å dytte den til side. Veldig irriterende. Har prøvd flere ulike dyr/billig, samme dritt uansett. Anonymkode: 337db...941 Samme erfaring her, den blir aldri brukt. Neste gang vi bytter blir det kun håndholdt dusjhode. Har alltid balsam i håret og den skal virke noen minutter, så upraktisk med takdusj. Anonymkode: b0a20...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #15 Del Skrevet 15. mars Jeg liker heller ikke takdusjen. Utrolig upraktisk. Hele deg blir våt, så å stå med hårkur eller balsam er håpløst. I tillegg så går det ikke an å få skylt ut shampoen for trykket i takdelen er mye dårligere. Nei takk, bruker bare hånddelen. Anonymkode: 51419...ea8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 15. mars #16 Del Skrevet 15. mars Kjøpte det billigste de hadde på megaflis høsten 2023 husker ikke merket. Det fungerer utmerket. Så langt, nå er det ikke hovedbadet, men likevel vil jeg si at erfaringen er positiv. Jeg liker takdusj. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #17 Del Skrevet 15. mars Hadde en billigere fra megaflis i svart, fungerte forsåvidt greit, men jeg skulle ønske det gikk å kunne bruke begge samtidig. Chille i regn, samtidig som jeg får vasket meg ordentlig med den håndholdte. Negativt for meg var jo å måtte bytte og at den fortsatte å dryppe en stund etter jeg slo den av og det ble kaldt og ekkelt til slutt. Har nå et dusjkabinett med takdusj og takdusjen er vel brukt en håndfull ganger siden vi kjøpte dusjen😂 Anonymkode: 8feff...50d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #18 Del Skrevet 15. mars Takk for mange svar 😊 For vår del handler det om å få mest mulig takdusj og kvalitet for pengene, og ikke et spørsmål om takdusj eller ikke takdusj. Takdusj skal vi ha, så om andre ikke bruker/liker det er i grunn irrelevant for oss. Så dette var egentlig mer et spørsmål om kvalitet og pris 😊 kan legge til at vi gjerne vil ha sort på det ene badet og gull eller kobber-farget på det andre, og med en gang man ser på de i gull/kobber-farger, så skyter prisene i været på de fleste merker/modeller. Derfor jeg lurer litt på kvaliteten på merkene i den mer prisvennlige enden av skalaen 😊 takdusj til 8-10 000 + per stykk er ikke aktuelt. Anonymkode: 23a23...e70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #19 Del Skrevet 15. mars https://www.megaflis.no/bad/dusj-og-badekar/dusjsett/celeste-stoke-250-dusjsett-matt-sort-mdusjtermostat Jeg har denne og er veldig fornøyd, de har den i gull og som jeg nevnte tidligere. Anonymkode: 6d570...8e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #20 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): https://www.megaflis.no/bad/dusj-og-badekar/dusjsett/celeste-stoke-250-dusjsett-matt-sort-mdusjtermostat Jeg har denne og er veldig fornøyd, de har den i gull og som jeg nevnte tidligere. Anonymkode: 6d570...8e1 Tusen takk, det lover godt 😊 Anonymkode: 23a23...e70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå