AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Del Skrevet 15. mars Vi har kjent hverandre siden vi var barn, men vi ble først sammen i Desember. Jeg er den første kjæresten hans, og pga en del dårlige opplevelser blant annet latterlig gjort etter gymen på skolen over størrelsen sin, det kombinisert med andre dårlge opplevelser har gitt ha litt dårlig selvbilde. Han er uten tvil en grower, men det har ikke brydd meg. Når vi ble sammen var det jo selvsagt ting han måtte lære, men han har ikke vært vanskelig å lære på noen måte og han vet hvordan han skal tilfredstille meg. Men han har begynt å bli frustrert over seg selv, og jeg merker det tærer på selvtiliten hans. Forspill varer så lenge jeg føler jeg trenger det, samtidig er han klar og steinhard før vi har kommet i gang. Vi har som regel en myk hånduk under oss for han har null kontroll på mengder av precum som kommer, og første runde er over veldig raskt, så uansett om han har fått meg til å komme først eller ikke. Når det er tid så starter jeg enten ved å ta han i munnen. Eller lar han komme inni meg før den ordentlige økten starter hvor han da kan holde ut en 5-6 minutter. Fordelen er at han er alltid så kåt når vi holder på at den holder seg stiv tils han har kommet to av og til tre ganger. Samtidig føler han at nå har vi holdt på i såpass god stund at han føler han burde ha bedre kontroll. I går kveld ble han skikkelig frustrert, det hadde vært travelt så vi hadde ikke fått se hverandre så mye den uka. Han sa han ville prøve noe og vi tok ting veldig rolig, og det var deilig så lenge det varte, men det var ikke så lenge han tydelig hadde håpet på. Han fortalte han hadde lest seg opp og prøvd start og stopp teknikk, ta det mer rolig enn vi bruker, og øvd med bilder og video han har av meg. Han ville prøve å overaske meg men det gikk skeis og følte han ødela for meg også. Han begynte å ville prøve å gjøre opp for seg men jeg følte det var mer viktig å ta samtalen og gjøre det tydelig at han er bra nok. At jeg elsker han og jeg setter pris på at han bryr seg så mye om min nytelse og ikke bare vil få dekt sine egne behov. Jeg ønsker bare ikke det skal komme på bekostning av negative tanker han har om seg selv. Noe han satte pris på men jeg merker når det er noe som plager han, vet ikke bestandig hva det er, og dette puttet et par ting i perspektiv for meg. Dette er samtidig ukjent territorie for meg, jeg har aldri måttet tenke på om jeg får en tidlig orgasme at det blir sett på som noe negativt. Det at han enda har så lyst på meg at det er nesten som første gangen får meg til å føle meg ganske sexy. Spesielt fordi jeg vet hvor mye han setter pris på meg. Han tar aldri noe for gitt, er utrolig takknemlig for ting som jeg alltid har tatt som en selvfølge. Jeg ønsker å være til hjelp for selvbilde hans, ikke være nok en ting som han bekymrer seg over. Men hvor mye mer jeg kan si enn det jeg har gjort vet jeg ikke. Det er alltids råd du finner på nett om forskjellig men jeg vet ikke hva som er reelt eller ikke, noen med partner som ikke hadde kontroll over hvor kåte de er for å få bedre kontroll? Kan det ha noe å gjøre med alt han har av precum når vi holder på med forspill? Ikke at mengden plager meg, men har aldri opplevd så mye uten at en orgasme var involvert, det bare renner ut av han så tenkte kanskje om han får kontroll på det vil det hjelpe kontroll ellers? Men spørsmålet er da hvordan råd er ordentlige og hvilke er tull? Anonymkode: fba56...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Del Skrevet 15. mars Syns dere heller skal fokusere på det som er bra, så ikke denne stakkars mannen får prestasjonsangst til slutt. Anonymkode: b15b1...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 15. mars #3 Del Skrevet 15. mars Høres ut som en drømmemann for meg. Liker sex men ikke lange økter. Og at han nyter og «ikke kan styre seg» er jo superhot, når han da i tillegg er fokusert på din nytelse og kan komme flere ganger så peker alle pilene opp . Hvis du er enig i dette synes jeg du skal formidle det til han 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #4 Del Skrevet 15. mars Jeg ser absolutt ikke problemet. St han kommer fort er et kompliment. Han starter jo igjen. Det er kanskje flere måter du kan få orgasme på enn ved PIV? Når han kommer fort brukte jeg å suge ham første runden, da var han litt mer rolig runde to. Å fingre meg mye før samleie og egentlig sørge for at jeg fikk orgasme før samleie var en lur ting. Jeg tar heller en som kommer fort enn en som bruker lang tid, det kjennes absolutt ikke ut som et kompliment. Jeg var sammen med en som hadde prestasjonsangst i starten, altså vansker med å bli hard. Da la jeg tanken om sex helt bort - sa at nå koser vi med hverandre og planen er ikke sex. Du kan aldri skuffe meg uansett, å kose med deg, at du fingrer og slikker meg er noe av det beste jeg vet. La meg bare få ha det fint med deg, alt annet driter jeg i Hadde jeg vært deg ville jeg sagt det samme, at du driter i når han kommer så lenge dere to koser og har det fint sammen. Men du må mene det også da. Og - fortell ham at det er ganske sexy egentlig. St du får ham til å komme kjapt og mye. Jeg syntes det er super sexy når han kaster deg over meg og kommer fort, bare for å fortsette, være kåt nok på meg til å ta meg igjen med en gang. Det er ubersexy Anonymkode: b0bf0...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeonoraDorothea Skrevet 15. mars #5 Del Skrevet 15. mars Han høres ut som min drømmemann! Så SYKT digg det må være å ha sex med en mann som tenner så mye på deg at han bare eksploderer av lyst! Og så lenge dere finner måter du også blir tilfredsstilt på, så er det jo bare gull? Hadde han vært «ferdigferdig» og lagt seg til å sove etter å ha kommet en gang hadde det vært et problem, men dette? Nei det høres seriøst helt fantastisk ut! Kan du ikke trygge ham i det isteden for å hjelpe ham å endre det? Nyt det, utnytt det, verdsett det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå