Gå til innhold

Skinny jeans?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 7.30):

Tja. Hvem er det som hiver seg raskt på nye trender uten å tviholde på det de hadde "når de var unge"? Folk under 30. Og de vil ikke gå med de samme buksene mødrene/tantene går med. 

Med mindre mødrene tantene er helt oppdatert på moter da, og det er jo ganske sjeldent folk over 40 er, fordi vi ikke gidder eller har tid. Eller fordi man liker det man synes var pent i sine glansdager. 

Jeg er over 40, selv, altså. Og ikke spesielt trendy. Observerer at andre 40+ rundt meg er enda mindre oppdatert enn meg, de går rundt som det er 2012 fremdeles. (Du vet, ankelstøvletter, skinnyjeans, vid topp, lang cardigan, sjal og korte skinnjakker).

Anonymkode: bde90...090

Tror ikke det handler om hvor mye eller mindre oppdatert folk er. Jeg, f eks, vet godt at skinny jeans ikke har vært trendy på ei stund, men nå er den HELDIGVIS på vei tilbake. Jeg sier heldigvis, fordi noen av oss rett og slett kler den bedre enn de store, baggy jeansene som alle har gått rundt med ei stund nå. Jeg er lav/petit og tynn og ser grusom ut i baggy jeans. Ser ut som en klovn. Velger å kle meg etter hva som kler kroppsfasongen min, og ikke etter hva som er trendy. Dette er kanskje vanskelig for unge trendberter å forstå. Selv er jeg over 50.

Anonymkode: 89e36...5f1

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg bruker både skinnyjeans, bootcut og baggy jeans. Har strengt tatt ikke fått med meg at skinnyjeans har vært "ute".
Hilsen "kjerring" (45). 😅

Anonymkode: 2d099...4a4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...