Gå til innhold

Skinny jeans?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er desse på mote igjen? Ser at det er noen på jobben som har begynt å bruke de igjen, da i aldersgruppen 30+. 

Anonymkode: f55e2...1f6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja skinny jeans er på vei inn igjen, men veldig mye forskjellige stiler å se for tida.

Anonymkode: 4776e...8a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De prøver stadig å overbevise oss om det. Men faktum er at det ikke blir trendy før "kjerringer" på 40+ slutter å bruke dem. Er nesten bare  bootcut blant de under 30 på jobben, iallefall. 

Anonymkode: bde90...090

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 40 + og bruker skinny jeans. 

Anonymkode: fc18a...169

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De prøver stadig å overbevise oss om det. Men faktum er at det ikke blir trendy før "kjerringer" på 40+ slutter å bruke dem. Er nesten bare  bootcut blant de under 30 på jobben, iallefall. 

Det er de som er 30+ og har født noen barn som bruker det - og de som er 50+. Resten går i bootcut og flare👍🏼

Anonymkode: f55e2...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke så lenge siden det var in, de har vel hatt det i butikkene hele tiden. 
Jeg har skapet fullt og driter i om de er in eller ut, selv om jeg har brukt mest flare og bootcut siste årene. 

Anonymkode: 5997b...e9c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg sluttet aldri å bruke skinny jeans, men faen så vanskelig det er å få tak i noen UTEN stretch.

Anonymkode: bbc66...f67

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker mine skinny jeans. Har ett par i bootcut også, men synes ikke de sitter like fint. Jeg har ikke riktig kroppsfasong egentlig til å gå med de. Jeg er i midten av 30 årene

Anonymkode: 4d58b...f0c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg følger ikke trender og går med det jeg liker. Aldri sluttet å bruke skinny jeans. Er 25 år.

Anonymkode: 173e9...680

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg følger ikke trender og går med det jeg liker. Aldri sluttet å bruke skinny jeans. Er 25 år.

Anonymkode: 173e9...680

Det går greit siden du er ung. 

Jeg brukte skinny jeans som 25 selv. For 20 år siden.. 

Anonymkode: d701c...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 40 år og har aldri sluttet å bruke det. Begynte med det som ca. 18 åring. Jeg har aldri likt bukser med vide bein nederst på meg selv. Fint på andre da. Har aldri fulgt moten og kjøper mest rimelige klær. 

Anonymkode: fb8c6...522

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sluttet aldri å bruke dem, så her har de vært in. 

Hater løse jeans, synes det ser grusomt ut og føles ekkelt på. Andre typer bukser synes jeg er ubehagelig. Skal det være løst så blir det joggebukse. Vil jeg ha trangt men komfortabelt så blir det leggings.

Hva som er inn eller ut bryr jeg meg fint lite om.

Jeg er i midten av 30 årene og har ingen planer om å endre på klesstilen med det første.

Anonymkode: 0e03d...8bf

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lettere å få skinne jeans til å sitte fint hvis man har tynne bein og mamma-mage. Derfor har jeg begynt med det igjen.

Anonymkode: fd56c...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bruker det jeg har lyst til , både skinny og boot cut

Anonymkode: 8f17a...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri brukt det. Har ikke bein til det.

Men litt malapropos, hvor finner man ballongbukser i bomull? Noen som vet?

Anonymkode: 5a9b9...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke sluttet å bruke de. Er petit og nett og det er de eneste buksene jeg kan gå med uten å måtte legge opp en halv bukse. Er 28 

Anonymkode: 666c7...0a8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Da jeg var ung, i slutten av 90-årene, var det boot cut og slengbukser som gjaldt. Så kom skinny jeans. Jeg syntes de var dritstygge. Men, etterhvert innså jeg hvor utrolig mye mer praktiske de er på vestlandet...Der det regner mye, funker skinny jeans bedre.

Anonymkode: 76d01...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes skinny jeans er mest praktisk på vinter/høst, men kan bruke det på våren også når det ikke er for varmt. Men på sommeren og deler av våren blir det rett og slett for varmt og klamt. Da er det deilig med vide bukser. Alt til sin tid for min del, eneste jeg ikke går med er regular-bukser, sånne som er litt løse men smalner ved anklene, og capris for jeg har kraftige ankler og legger så de bare kryper opp og fremhever det som ser rart ut.

Anonymkode: 7d8bf...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 16.20):

Så mote gjelder kun for de under 40? Og de under 40  vil ikke assosieres med de over 40?

Anonymkode: 7fd08...67b

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Så mote gjelder kun for de under 40? Og de under 40  vil ikke assosieres med de over 40?

Anonymkode: 7fd08...67b

Tja. Hvem er det som hiver seg raskt på nye trender uten å tviholde på det de hadde "når de var unge"? Folk under 30. Og de vil ikke gå med de samme buksene mødrene/tantene går med. 

Med mindre mødrene tantene er helt oppdatert på moter da, og det er jo ganske sjeldent folk over 40 er, fordi vi ikke gidder eller har tid. Eller fordi man liker det man synes var pent i sine glansdager. 

Jeg er over 40, selv, altså. Og ikke spesielt trendy. Observerer at andre 40+ rundt meg er enda mindre oppdatert enn meg, de går rundt som det er 2012 fremdeles. (Du vet, ankelstøvletter, skinnyjeans, vid topp, lang cardigan, sjal og korte skinnjakker).

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...