AnonymBruker Skrevet 16. mars #41 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 11.00): Sex trenger ikke alltid være kjedelig vet du 😉 Anonymkode: f3e8f...3b9 Ekspander Det trenger ikke alltid være ubehagelig heller skjønner du Anonymkode: 2773d...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #42 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 11.01): Nå har du sagt A, kan vi få høre B? Anonymkode: b8b3b...dad Ekspander Det er fordi jeg blir så heit 🫣 Anonymkode: f3e8f...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #43 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 23.22): Og mannen din skipper beindagen på gymmet. Anonymkode: d7e2a...17d Ekspander Han er godt trent. Anonymkode: 95d54...8cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #44 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 11.02): Det trenger ikke alltid være ubehagelig heller skjønner du Anonymkode: 2773d...867 Ekspander Ubehagelig? Hva behager? Det er sjeldent jeg har opplevd. Den mest ubehagelige sexen jeg har opplevd var på soverommet. Anonymkode: f3e8f...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #45 Del Skrevet 16. mars Nei, vi dusjer ikke sammen. Jeg ser ikke poenget med det, og ingenting tennende eller opphissende ved det for meg. Bare ubehag og styr. Men vi dusjer gjerne hver for oss før vi ser serie og/eller koser i naken i senga. Anonymkode: 4c5b9...dde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #46 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 11.11): Ubehagelig? Hva behager? Det er sjeldent jeg har opplevd. Den mest ubehagelige sexen jeg har opplevd var på soverommet. Anonymkode: f3e8f...3b9 Ekspander Men det har ikke slått deg da at mennesker er forskjellige da? At for noen er sex mest ubehagelig i en hengekøye mens andre elsker det, at for noen er sex mest behagelig i dusjen mens for noen er det helt forferdelig, men at de som kanskje hater sex i dusjen muligens har et mye mer spennende sex liv enn de som insisterer på å ha sex i dusjen? En må jo tross alt ikke ha sex i dusjen for verken å ha sex, ha deilig sex eller ha et spennende sex liv. Selv om det er fint for deg betyr ikke det at det automatisk er deilig for alle andre, det betyr heller ikke at alle andre ikke har sex eller har et kjedelig sex liv. Så vanskelig er det ikke å forstå. Anonymkode: 2773d...867 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #47 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 11.20): Men det har ikke slått deg da at mennesker er forskjellige da? At for noen er sex mest ubehagelig i en hengekøye mens andre elsker det, at for noen er sex mest behagelig i dusjen mens for noen er det helt forferdelig, men at de som kanskje hater sex i dusjen muligens har et mye mer spennende sex liv enn de som insisterer på å ha sex i dusjen? En må jo tross alt ikke ha sex i dusjen for verken å ha sex, ha deilig sex eller ha et spennende sex liv. Selv om det er fint for deg betyr ikke det at det automatisk er deilig for alle andre, det betyr heller ikke at alle andre ikke har sex eller har et kjedelig sex liv. Så vanskelig er det ikke å forstå. Anonymkode: 2773d...867 Ekspander Ikke vanskelig i det hele tatt. Jeg bare utfordrer folk til å prøve og tenke litt annerledes. Er ikke noe mer enn det. Har full forståelse for at ikke alle tenker som meg. Sex i dusjen har jeg aldri hatt. Sjeldent det har rekt å gå så langt. Som regel blir man så kåt at man havner rett i køya. Men om han vil dusje med meg så klarer ikke jeg å holde fingrene av fatet. Det er helt håpløst. Så liker han ikke det så får han dusje alene. Jeg er da løsningsorientert 😉 Anonymkode: f3e8f...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 16. mars #48 Del Skrevet 16. mars Tråden er ryddet for persondebatt. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå