AnonymBruker Skrevet 15. mars #21 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Den kvelden jeg møtte min kone hadde vi vårt første samleie med at jeg holdt henne oppe med beina hennes rundt livet. Hun kom fort og hardt. Etterpå tørket jeg henne og bar henne ømt inn i sengen, før hun fikk tunge og ny runde med sex. Angrer ikke et sekund på år med trening og en markløft på 3-4 ganger egen kroppsvekt. Da blir en kvinne på 50 kg en nytelse. Kom deg på gymmet, så blir dusj og sex en opplevelse. Til dere over her. Såhhh kjekt dere har det. . Anonymkode: d7e2a...17d Å herregud, snakk om dårlig forsøk på snikskryt! Anonymkode: d3f47...30b 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #22 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Den kvelden jeg møtte min kone hadde vi vårt første samleie med at jeg holdt henne oppe med beina hennes rundt livet. Hun kom fort og hardt. Etterpå tørket jeg henne og bar henne ømt inn i sengen, før hun fikk tunge og ny runde med sex. Angrer ikke et sekund på år med trening og en markløft på 3-4 ganger egen kroppsvekt. Da blir en kvinne på 50 kg en nytelse. Anonymkode: d7e2a...17d Har ikke veid 50 kilo siden jeg gikk på ungdomsskolen. Anonymkode: 95d54...8cc 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 15. mars #23 Del Skrevet 15. mars Nesten deprimerende å lese noen av kommentarene i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 15. mars #24 Del Skrevet 15. mars Vi dusjer av og til sammen, noen perioder oftere, noen perioder sjeldenere. Det er mest fordi det er intimt og nært og mindre for sex. Åpenbart har det blitt en og annen blowjob, fingring eller samleie, men det er mer unntaket enn vanlig. Det er bare digg å være nakne og nære hverandre. Det fint å se henne naken kunne ta og stryke på henne overalt, og hun på meg. Blir jo aldri lei av å se henne naken for å si det sånn 😉 Det er dog viktig for meg at hun ikke skal føle at dusj sammen = forventning om sex. Og jeg ønsker det samme. Sex er en bonus, ikek et krav. ... men tafsing er jo alltid lov 😉 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #25 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har ikke veid 50 kilo siden jeg gikk på ungdomsskolen. Anonymkode: 95d54...8cc Og mannen din skipper beindagen på gymmet. Anonymkode: d7e2a...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #26 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Å herregud, snakk om dårlig forsøk på snikskryt! Anonymkode: d3f47...30b Direkte beskrivelse er ikke selvskryt. At ingen andre evner betyr ikke at yes we can. Anonymkode: d7e2a...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #27 Del Skrevet 15. mars Nei vi har barn så ikke praktisk mulig de siste 5-6 årene Anonymkode: ec938...bec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #28 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei vi har barn så ikke praktisk mulig de siste 5-6 årene Anonymkode: ec938...bec Hva er det med barn som hindrer det? Anonymkode: 9791e...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #29 Del Skrevet 15. mars Menn (flertall) er pingler når det gjelder varme, og jeg liker og trenger minst 40 + -vann for å kose meg. Derfor er der uaktuelt for meg med mindre jeg bestemmer temperaturen, gidder ikke å fryse mer. Anonymkode: 24b8d...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15. mars #30 Del Skrevet 15. mars Jeg gjorde den første dating-perioden med eksen. Men da hadde jeg stor nok dusj til det. Det har jeg ikke nå. Men jeg synes det kan være utrolig pirrende å gjøre det. Men dusjen må i så fall være stor nok. I en trang dusj blir det bare styr 😄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #31 Del Skrevet 16. mars Det der er bare sånn nyforelska-ting. De fleste har ikke tid til å dusje lenge i hverdagen. Anonymkode: b820e...f41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #32 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det der er bare sånn nyforelska-ting. De fleste har ikke tid til å dusje lenge i hverdagen. Anonymkode: b820e...f41 Det tror jeg handler om prioriteringer. Noen liker å se på serier på tv...Andre vil dusje sammen og ha sex. Anonymkode: f3e8f...3b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #33 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det tror jeg handler om prioriteringer. Noen liker å se på serier på tv...Andre vil dusje sammen og ha sex. Anonymkode: f3e8f...3b9 Du kommer automatisk med den antagelsen at de som ikke dusjer sammen ikke prioriterer sex, var ikke det som var skrevet. Det blir like fjernt som å anta at de som ikke har sex på lange fjellturer ikke prioriterer sex. Anonymkode: 2773d...867 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #34 Del Skrevet 16. mars Ja, om begge trenger dusj til samme tid så er det bare koselig. Trenger ikke å ende i noe heller, noen ganger er det bare for å bli ren og "slippe" å kjede seg med det alene. Jeg synes dusjing er dritkjedelig, så kan godt være sosial der inne. Anonymkode: 880c2...794 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #35 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kommer automatisk med den antagelsen at de som ikke dusjer sammen ikke prioriterer sex, var ikke det som var skrevet. Det blir like fjernt som å anta at de som ikke har sex på lange fjellturer ikke prioriterer sex. Anonymkode: 2773d...867 Når noen påstår at det handler om å være nyforelsket så svarer jeg slik, for det stemmer ikke alltid. Det var det jeg svarte på. Hadde hatt sex på fjelltur jeg da mest sannsynlig 😉 Anonymkode: f3e8f...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #36 Del Skrevet 16. mars Min første kjæreste tok meg med i dusjen, og det syns jeg var en intim og fin ting. Eksen var helt motstander og skjønte ikke vitsen da det var et sted å vaske seg. Samtidig var hun en ivrig bruker av dusjhodet, så dusjen er ikke bare til å vaske seg i allikevel. Anonymkode: b8b3b...dad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #37 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når noen påstår at det handler om å være nyforelsket så svarer jeg slik, for det stemmer ikke alltid. Det var det jeg svarte på. Hadde hatt sex på fjelltur jeg da mest sannsynlig 😉 Anonymkode: f3e8f...3b9 Mens vi som prioriterer kvalitet (god og behagelig sex) fremfor kvantitet (sex på ubehagelige steder) har sex som er å foretrekke for oss😉 Men good for you Anonymkode: 2773d...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #38 Del Skrevet 16. mars Som regel er det ingen menn som takler å dusje sammen med meg 😂 Anonymkode: f3e8f...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #39 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mens vi som prioriterer kvalitet (god og behagelig sex) fremfor kvantitet (sex på ubehagelige steder) har sex som er å foretrekke for oss😉 Men good for you Anonymkode: 2773d...867 Sex trenger ikke alltid være kjedelig vet du 😉 Anonymkode: f3e8f...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #40 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som regel er det ingen menn som takler å dusje sammen med meg 😂 Anonymkode: f3e8f...3b9 Nå har du sagt A, kan vi få høre B? Anonymkode: b8b3b...dad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå