Gå til innhold

Å dusje sammen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Såfremt det er plass til det selvfølgelig, pleier du å dusje sammen med kjæresten/samboeren/ektefellen din?

Hva liker du med det?

Jeg fikk skikkelig mersmak på å dusje med han jeg dater, jeg syntes det var helt herlig. Han såpet meg inn på ryggen osv, før hendene hans begynte å massere og såpe inn puppene mine. Det var skikkelig turn on for meg, bare helt utrolig deilig. 

Anonymkode: 3582d...78c

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, vi dusjer ikke sammen. Jeg kjeder meg når jeg dusjer, og gjør meg fortest mulig ferdig. Det hadde bare vært tiltak og mer irriterende om det var en person til der som tok opp plass😆

Anonymkode: 133c9...52b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det blir kaldt og upraktisk.

Klør om jeg ikke får skylt av såpen øyeblikkelig, og hater å måtte vente på min tur til å varme meg under strålen.

Har dusjet et par ganger med eksen, men bare fordi han virkelig ville..

Anonymkode: d3f47...30b

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Næh. Har gjort det i blant, men trangt og knotete. 

Anonymkode: 378b9...26c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så ofte som mulig.
Men må ha en ordentlig dusj da.

Både sexuelt og bare for å vaske hverandre 

Anonymkode: 49fb0...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En sjelden gang. 

Anonymkode: ef0ea...816

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker det. Dusjing sammen er ikke for å bli ren, selv om det er fantastisk godt når hun vasker håret mitt og ryggen min. Det er mer kosen og nærheten som er tingen for meg. Og så følger jeg det gjerne opp med rent sengetøy 🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Liker det, men en vanlig dusj blir for trang for oss to sammen dessverre. 

Anonymkode: 95d54...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi dusja sammen før da en hadde stoooor dusj, men å dusje sammen i en 90 dusj blir for liten plass, da står en som sild i tønne gitt!

Anonymkode: f90b7...a51

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker det, men frua liker det ikke. Så da har vi ikke gjort det på årevis. 

Anonymkode: a02f4...acf

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei waterboarding er ikke min definisjon av sexy.

Det er trangt, enten står en helt utenfor vannsttålelen og fryser ellers blir en forsøkt druknet. Det er knotete og  oppskrytt og så viktig for meg å multtaske at jeg må vaske meg og ha sex samtidig er det ikke. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg elsker å dusje sammen med han om jeg får lov til det. Elsker tanken på å skrubbe han fra topp til tå. Spesielt massere og kysse han på ryggen, mens jeg har et godt tak i rumpa hans. Jeg er så kosete av meg. 

Anonymkode: f3e8f...3b9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi dusjer ofte sammen. Har en stor dusj hvor vi begge kan være. Vi gør det ofte med tøjet på, skjorte og jeans og masserer hinanden igennem og det er en god start på en hyggelig aften. Vi kan begge lide at mærke tøjet klæbe sig til kroppen og nyder synet an hinanden våde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi liker det. Skjer 1-2 ganger i uka.

Anonymkode: 2d7cb...291

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Såfremt det er plass til det selvfølgelig, pleier du å dusje sammen med kjæresten/samboeren/ektefellen din?

Dusjet sammen et par ganger i starten av forholdet vårt. Ca 18 år siden sist tenker jeg😊. Vi syntes det ble mer trangt og upraktisk en koselig😆

Anonymkode: 2018e...96c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva liker du med det?

Jeg fikk skikkelig mersmak på å dusje med han jeg dater, jeg syntes det var helt herlig. Han såpet meg inn på ryggen osv, før hendene hans begynte å massere og såpe inn puppene mine. Det var skikkelig turn on for meg, bare helt utrolig deilig. 

Kona og jeg dusjer sammen av og til, men ikke så ofte. Hun dusjer hver tredje dag, ca., og jeg hver fjerde til femte dag, så ikke så ofte det passer at vi dusjer samtidig.

Jeg synes det er kjempefint. Jeg vasker håret hennes, noe hun elsker at jeg gjør, og jeg såper henne inn på resten av kroppen. Jeg blir tent av å kjenne hendene gli så lett over kroppen hennes når hun har såpe på. Veldig deilig å kjenne hennes hud, bryster og rompe når det er glatt og rent. Ofte gjør hun det samme på meg, og av og til tilfredsstiller vi hverandre.

Anonymkode: 424bf...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg er høygravid, får knapt plass i den lille dusjen alene 🙊 

Vi kan dusje sammen i blant, men er best om man har litt størrelse på dusjen, og vår er liten. Da blir det egentlig mest styr og kaldt for den som ikke får vann på seg. Men synes i utgangspunktet det kan være veldig koselig 

Anonymkode: 2805c...c8d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg liker det ikke, siden jeg ser ut som en druknet katte med vått hår, og bare får vann i øynene og trynet hele tiden osv. Synes bare det er upraktisk og ubehagelig å ha sex i dusjen eller legge opp til det.

Foretrekker å dusje alene, og heller komme nydusjet og med tørket hår inn på soverommet etterpå i stedet.

Anonymkode: 3cd36...9b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi dusjer sammen hver dag. Er den tiden vi har av og til har til bare oss to uten avbrudd av unger

Anonymkode: dc4b6...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den kvelden jeg møtte min kone hadde vi vårt første samleie med at jeg holdt henne oppe med beina hennes rundt livet. Hun kom fort og hardt. Etterpå tørket jeg henne og bar henne ømt inn i sengen, før hun fikk tunge og ny runde med sex.

Angrer ikke et sekund på år med trening og en markløft på 3-4 ganger egen kroppsvekt. Da blir en kvinne på 50 kg en nytelse.

Kom deg på gymmet, så blir dusj og sex en opplevelse. Til dere over her. Såhhh kjekt dere har det.

.

Anonymkode: d7e2a...17d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...