AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:10 #41 Del Skrevet onsdag kl 13:10 Jeg er 35 og bleker hele håret platinablondt Pamela style, jeg blåser i hvordan det ser ut og gjør det kun fordi det er det eneste som holder håret mitt unna fra å bli fett (genetisk, kronisk fett hår) etter èn dag. Kommer til å bleke det til jeg dør. Ellers når folk gjør det av estetiske årsaker syns jeg bare det er fint at man ikke skal miste den delen av seg selv bare fordi man blir eldre, som om det er en slags straff å bli 40 omtrent at det ikke er lov å se fin ut lenger. Kjør på, ts 😊 Anonymkode: c01e7...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:58 #42 Del Skrevet onsdag kl 13:58 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg er 35 og bleker hele håret platinablondt Pamela style, jeg blåser i hvordan det ser ut og gjør det kun fordi det er det eneste som holder håret mitt unna fra å bli fett (genetisk, kronisk fett hår) etter èn dag. Kommer til å bleke det til jeg dør. Ellers når folk gjør det av estetiske årsaker syns jeg bare det er fint at man ikke skal miste den delen av seg selv bare fordi man blir eldre, som om det er en slags straff å bli 40 omtrent at det ikke er lov å se fin ut lenger. Kjør på, ts 😊 Anonymkode: c01e7...b77 Litt off topic, men håper på tilgivelse. Har du prøvd The Inkey List Salicylic Acid Exfoliating Scalp Treatment og å spraye røttene med eplecider eddik etter hårvask (1 del eddik, 2 deler vann)? Du skal få lov å gjøre som du vil med håret så klart, men har kronisk fett hår selv og tipse om noe som funker for meg. Anonymkode: 4ba43...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:01 #43 Del Skrevet onsdag kl 14:01 Jeg tenker ikke over om folk bleker håret eller ikke, merker det stort sett ikke uansett. Jeg har blitt "beskyldt" for å bleke håret selv, siden jeg har mørke hårrøtter. Stusser (pun not intended) på hvor nøye folk studerer andres hår. Anonymkode: 84ced...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:02 #44 Del Skrevet onsdag kl 14:02 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Litt off topic, men håper på tilgivelse. Har du prøvd The Inkey List Salicylic Acid Exfoliating Scalp Treatment og å spraye røttene med eplecider eddik etter hårvask (1 del eddik, 2 deler vann)? Du skal få lov å gjøre som du vil med håret så klart, men har kronisk fett hår selv og tipse om noe som funker for meg. Anonymkode: 4ba43...035 Det var snilt av deg å tipse, skal sjekke ut Anonymkode: c01e7...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet onsdag kl 14:05 #45 Del Skrevet onsdag kl 14:05 Herregud, det høres ut som du tror du er 92. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 14:05 #46 Del Skrevet onsdag kl 14:05 Du gjør akkurat hva du har lyst til og har glede av. Nå og i resten av ditt liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:53 #47 Del Skrevet onsdag kl 14:53 BobbySocks skrev (47 minutter siden): Herregud, det høres ut som du tror du er 92. 92-åringer trenger sjelden å bleke håret 😁 Men ja, synes folk kan ha ønsker om hvordan de ønsker å se ut, uansett alder. Anonymkode: 84ced...a96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:54 #48 Del Skrevet onsdag kl 14:54 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 92-åringer trenger sjelden å bleke håret 😁 Men ja, synes folk kan ha ønsker om hvordan de ønsker å se ut, uansett alder. Anonymkode: 84ced...a96 Det er jo noe ekstremt trist med å ha levd så lenge, og fortsatt slite så med usikkerhet. Anonymkode: bcdf8...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:56 #49 Del Skrevet onsdag kl 14:56 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo noe ekstremt trist med å ha levd så lenge, og fortsatt slite så med usikkerhet. Anonymkode: bcdf8...d8e TS skriver bare hun er nysjerrig på hva folk tenker, synes ikke det vitner om at hun sliter veldig med usikkerhet av den grunn. Anonymkode: 84ced...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:01 #50 Del Skrevet onsdag kl 17:01 AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 11.07): jeg tenker at de sikkert spiser bæsj til middag. Anonymkode: a872d...c68 Bæsj betyr egentlig Dubai sjokoladen 😀!! Anonymkode: 3cecb...f31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet onsdag kl 18:05 #51 Del Skrevet onsdag kl 18:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bæsj betyr egentlig Dubai sjokoladen 😀!! Anonymkode: 3cecb...f31 Jeg er mer bekymret for 40 åringer som spiser dubaisjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:14 #52 Del Skrevet onsdag kl 19:14 BobbySocks skrev (1 time siden): Jeg er mer bekymret for 40 åringer som spiser dubaisjokolade. Sjokolade har vel strengt tatt aldri hatt noen aldersgrense. Det serveres til og med på sykehjemmene. Litt avsporing her 😀 Anonymkode: 3cecb...f31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:08 #53 Del Skrevet onsdag kl 22:08 BobbySocks skrev (4 timer siden): Jeg er mer bekymret for 40 åringer som spiser dubaisjokolade. hvorfor det? Hva er aldersgrensen på dubaisjokolade? Hilsen gæmlis på 40 som aldri har smakt det. Anonymkode: 2dfe2...3d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:18 #54 Del Skrevet torsdag kl 19:18 Min konklusjon som 40-åring: Jeg digger å ha platina blondt hår og jeg digger å spise masse Dubai sjokolade. Så da fortsetter jeg med det TS Anonymkode: 3cecb...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:09 #55 Del Skrevet torsdag kl 22:09 AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 15.05): Middeladrende som 40 åring? Jeg har nylig begynt å kalle meg middelaldrende og jeg er 60. Jeg har forøvrig ingen planer om å bli gråhåret på lenge. Jeg har langt hår og farger det. Anonymkode: 34e38...2a0 😅 du er snart pensjonist, har bok vært middelaldrende en god stund da. Midt i livet. De fleste blir ikke mange og 90… Så 45 år er midten av livet. Anonymkode: e2004...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:10 #56 Del Skrevet torsdag kl 22:10 AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 15.05): Middeladrende som 40 åring? Jeg har nylig begynt å kalle meg middelaldrende og jeg er 60. Jeg har forøvrig ingen planer om å bli gråhåret på lenge. Jeg har langt hår og farger det. Anonymkode: 34e38...2a0 Men du blir jo ikke 120 år.. Jeg er 45, middelaldrende. Midt i livet. Anonymkode: 727ff...d14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå