Gå til innhold

Hva tenker dere om en middelaldrende dame som bleker håret?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ei sånn. Er født i 84 og begynte å bleke håret og spare til langt hår da jeg var 38. Tilfeldigvis var jeg på Tinder etter skilsmisse for 3 år siden. Traff blink der og fikk meg kjæreste. Tenker dere jeg er for gammel til å være forfengelig? Er det rart at ei kjerring som meg flyr rundt og trener og går til frisøren for å bli blond? Er bare nysgjerring på om folk tenker jeg er ei kjerring som er i skikkelig midtlivskrise 🤭

Anonymkode: 3cecb...f31

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Å ta vare på fysikk, hår og hud gir et veldig positivt uttrykk. Bare ikke ta fillers, eller kjøp rådyr veske som ikke står til resten av økonomien. Det oser midlivskrise 😅

Anonymkode: d8996...812

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk så mye på hva andre synes, du lever bare en gang😎

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker personlig at det å bleke håret kan gjøre at du ser eldre ut. Endel kvinner elsker den bleka looken, men få kler det for å være helt ærlig. Det finnes dog mange blonde hårstiler som ser riktig så flotte ut, så hadde jeg vært deg hadde jeg tatt kontakt med en dyktig frisør og farge og bedt om en fin farge som kan passe deg. Den helbleka looken med brun ettervekst er ikke så sjarmerende 😬 

Ellers tenker jeg at kvinner i alle aldre fortjener å føle seg bra, så dra til frisøren, bruk sminke, tren og kos deg! 

Anonymkode: c337b...c85

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker at bleking sliter veldig på håret ditt. 

Anonymkode: 5c3a7...e00

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Middeladrende som 40 åring? Jeg har nylig begynt å kalle meg middelaldrende og jeg er 60. Jeg har forøvrig ingen planer om å bli gråhåret på lenge. Jeg har langt hår og farger det. 

Anonymkode: 34e38...2a0

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Flott at du steller håret og holder deg i form, men hvis du begynner med botox, lip-fillers og silikon, da er det takk og farvel herfra.

Anonymkode: 05c2a...626

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 40 år. Hvor kommer usikkerheten rundt eget ønske om å se bra ut?

Damer uansett alder farger håret. Alt fra 12 til 90 år. Ingen kommenterer noe.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Middeladrende som 40 åring? Jeg har nylig begynt å kalle meg middelaldrende og jeg er 60. Jeg har forøvrig ingen planer om å bli gråhåret på lenge. Jeg har langt hår og farger det. 

Anonymkode: 34e38...2a0

Er jo middelaldrende som 40-åring, mer eller mindre. 45 er halvveis i livet for de aller aller fleste. Farge håret synes jeg også  er fint på kvinner, selv om det er noen som er flotte med sitt naturlige grånende hår. Trening, frisør og hudpleie synes jeg er noe alle kvinner kan unne seg med god samvittighet, det er egenpleie og gir velvære, en boost.

Anonymkode: d8996...812

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, vet du hva! En gammel dame på 40 år som bleker håret?

Nå er det på tide å finne fram gyngestolen og strikketøyet. Utseende er ikke noe for gamle damer. Toget har kjørt. Livet er over.

Anonymkode: f72f0...16e

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det spørs graden av bleking, om vi snakker platinablond eller laget litt lysere nyanser i håret.

Uansett så er det sterkt individuellt hvordan folk kler det, om du kler det, så kjør på, visst ikke så la vær.

Foe mange kan det være en praktisk løsning visst de har begynt å få en del grå hår.

Mann som ikke har noen spesiell preferanse for hårfarge, alt kler den smukke.

Anonymkode: 2738a...f62

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker at hadde jeg vært deg hadde jeg vurdert å fått frisøren til å finne en passende farge, for bleket hår passer de færreste. 

Anonymkode: 88c52...338

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 57 år og har grått hår, men ønsker ikke å farge det. Orker ikke alt styret etterhvert som håret vokser ut og hele tiden må fylle på med farge.

Jeg har vurdert å ha litt lyse striper i isteden.

Anonymkode: f9a29...e38

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tenker ikke noe over om folk farger håret eller ikke men synes det er vel tidlig å omtale seg som middelaldrende.

Anonymkode: 6442e...4cf

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg er ei sånn. Er født i 84 og begynte å bleke håret og spare til langt hår da jeg var 38. Tilfeldigvis var jeg på Tinder etter skilsmisse for 3 år siden. Traff blink der og fikk meg kjæreste. Tenker dere jeg er for gammel til å være forfengelig? Er det rart at ei kjerring som meg flyr rundt og trener og går til frisøren for å bli blond? Er bare nysgjerring på om folk tenker jeg er ei kjerring som er i skikkelig midtlivskrise 🤭

Jeg tenker at du har en midtlivskrise fordi du har fått samme usikkerhet som en tenåring.

Hvem bryr seg om hva folk tenker om ens utseende når man har blitt over førti? Det er jo en av godene med å bli eldre, at vi lever for oss selv og finner folk som matcher oss på veien..

Jeg tenker ikke noe om folks utseende, men jeg må ærlig innrømme at jeg tenker litt negativt om folk på over tyve som er opphengt i det..

Anonymkode: 729f8...458

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trening er jo også veldig sunt for folk i alle aldre. Skulle ønske jeg gadd. 

Men ordentlig leit hvis folk ser på 40-åringer som gamle kjerringer. Håper ikke mange gjør det. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Gå i akkurat de klærne du vil, farg eller blek håret hvis du vil. Synes folk skal la være å tenke på hva andre mener, ingen blir skadet av sånne ting. Kos deg og lev livet

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Trening er jo også veldig sunt for folk i alle aldre. Skulle ønske jeg gadd. 

Men ordentlig leit hvis folk ser på 40-åringer som gamle kjerringer. Håper ikke mange gjør det. 

Ingen bryr seg 

Anonymkode: 3ff65...e29

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud, da menneske! Du er jo enda ung. Hvorfor skulle du ikke kunne bleke håret . . . ?(Hvorvidt jeg og andre liker damer med bleket hår har lite å gjøre med saken).

På min alder har vi hvitt hår (hvis vi i det hele tatt har hår). Da er bleking ikke noe alternativ, så noen farger det i stedet, spesielt gamle damer. Og hvorfor ikke . . . ? I Kina farger alle eldre menn som er høyt på rangstigen håret svart.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Linneah2013 skrev (6 minutter siden):

Gå i akkurat de klærne du vil, farg eller blek håret hvis du vil. Synes folk skal la være å tenke på hva andre mener, ingen blir skadet av sånne ting. Kos deg og lev livet

Dette. 👆 Det kommer alltid til å være noen som ikke liker din stil uansett, du kan ikke gjøre alle fornøyde. Hvis du er veldig usikker på om du kler fargen du har så spør frisøren om råd.

Anonymkode: 4ba43...035

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...