AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #61 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er helt greit. Da forstår du bare ikke at de som jobber innen psykisk helse også kan oppleve å bli emosjonelt mishandlet. Ingen er immune mot det, dessverre. Det er heller ikke så lett å behandle seg selv. Hadde jeg hatt en pasient som fortalte det jeg har fortalt hadde jeg selvsagt oppfordret personen til å komme seg ut av forholdet og sagt at hun fortjener mye bedre. Men jeg hadde også forstått at det å oppleve emosjonell mishandling er helt forferdelig og veldig vanskelig å komme seg bort fra. Over tid mister man seg selv og man tviler på seg selv og hva som er realiteten. Jeg hadde også sagt at ghosting faktisk er noe av det værste noen kan gjøre mot en partner. Man får aldri en avslutning. Man får ingen svar på hvorfor. Mennesket som en dag sa de elsket deg er plutselig et helt annet menneske. Det er tøft! Anonymkode: dd6df...3f4 Jeg jobber selv på demensavdeling. Den gruppen psyk ikke klarer å håndtere enten pasienten er 45 eller 95. Vi og får metthetsfølelse når det kommer til kjeft,kritikk, utaggering,seksuelle tilnærmelser og blind vold. Men vi er ikke like sarte. Jeg hadde 1 år på akutt døgn og det sa meg alt om hvilke folk du møter der. Du kan være heldig å møte tøffinger som pusher deg videre, men mest sannsynlig møter du noen sutrehoder som føler med deg. Sutrehodene hjelper ikke en dritt enten de er leger, sykepleire eller assistenter. Anonymkode: 5d2e8...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #62 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg jobber selv på demensavdeling. Den gruppen psyk ikke klarer å håndtere enten pasienten er 45 eller 95. Vi og får metthetsfølelse når det kommer til kjeft,kritikk, utaggering,seksuelle tilnærmelser og blind vold. Men vi er ikke like sarte. Jeg hadde 1 år på akutt døgn og det sa meg alt om hvilke folk du møter der. Du kan være heldig å møte tøffinger som pusher deg videre, men mest sannsynlig møter du noen sutrehoder som føler med deg. Sutrehodene hjelper ikke en dritt enten de er leger, sykepleire eller assistenter. Anonymkode: 5d2e8...131 Det er mange yrker som får mye kjeft og tilnærmelser, klager og utfordringer. Kan ikke uttale meg om en demensavdeling, men på DPS kan jo begynne å spørre seg HVORFOR folk klager så mye. Virker som et litt lukket miljø, hvor noen ikke klarer å se seg selv utenfra, og hvor diagnosene sitter lett. Burde kanskje være et nasjonalt register hvor man kan legge inn anmeldelser og stjerner på behandler og behandlingen, så kanskje de våkner litt. Mye av dette hadde aldri fungert i det private, sjappa hadde vært stengt etter kort tid. Mange yrker hvor man faktisk må gjøre en god jobb og unngå klager for enhver pris, og får man en klage, så løser man det på en god måte. På DPS, som TS jobber på, skylder de på pasienten om det ikke fungerer (her muligens mannen som har droppet henne, det er jo ingenting galt med henne). Men muligens en liten avsporing. Anonymkode: 43648...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #63 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg hadde også sagt at ghosting faktisk er noe av det værste noen kan gjøre mot en partner. Man får aldri en avslutning. Man får ingen svar på hvorfor. Mennesket som en dag sa de elsket deg er plutselig et helt annet menneske. Det er tøft! Anonymkode: dd6df...3f4 Fordi han elsket deg ikke, gud vet hva som er feil med ham, en drittsekk uten samvittighet og som ikke evnet å være ærlig. Men dessverre så er det ikke det du skal fokusere på. På veien til at han ghosta deg så møtte du en oppførsel med en rekke røde flagg og dårlig magefølelse, det vet jeg for jeg har vært i et sånt forhold selv og det rota helt ekstremt med hodet mitt. Du overså faresignalene og kjørte på. Du må sette fokus tilbake på deg selv og finne ut hvorfor. Jeg gikk i terapi og avdekket hvorfor jeg klora meg fast i narsissister av diverse slag og andre uten enpati eller følelser for andre. Det må du også ellers havner du i dette igjen. Slutt å snakke om ham, begynn å snakke om deg. I say this with love. Anonymkode: 2a98c...81f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym28 Skrevet 5 timer siden #64 Del Skrevet 5 timer siden (endret) . Endret 5 timer siden av Anonym28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #65 Del Skrevet 34 minutter siden Tenker at du ikke har noen standard. Ingen klare grenser. I tillegg så binder du deg overdrevent til en mann etter 8 mnd! Anonymkode: efcba...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden #66 Del Skrevet 4 minutter siden Han koser seg med mailene dine. Han vet 100% at han «eier» deg. Han kommer tilbake når det passer han. Og du står klar med nye håp. Dette vet han også. Nå skal han spille utilgjengelig en periode, for å fore din samvittighet. Du adlyder, for det står jo i mailene. Det er kun en metode å få han bort fra livet ditt: ignorer/avvis 100% på ALT! Men…. Det er vel ikke det du vil? Du vil være sammen med han sant? Venter på han hver dag? Anonymkode: 6b708...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå