Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dem som har sett den; hvordan er den? Likte du den og kan den anbefales?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Den er fin den, ganske sterk; jeg vet ikke hvor mye du vet om handlingen og har ikke tenkt til å spoile den, men jeg syntes den var overraskende sterk, ja. Om ei tøff jente og en del seriøse problemstillinger.

Gjest Gjesta
Skrevet

Veldig bra film som anbefales på det sterkeste :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Kjempefin, spennende og veldig sterk. I cried my eyes out.... terningkast sterk 5 :)

Skrevet

Takk for svar.

Gjest Gjest
Skrevet

Hm...kanskje jeg også skulle se den. Den går på Arrivo, men merket at alle mine fordommer mot sportsfilmer ble aktivert når jeg leste det handlet om en kvinnelig bokser. Får gi den en sjanse :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hm...kanskje jeg også skulle se den. Den går på Arrivo, men merket at alle mine fordommer mot sportsfilmer ble aktivert når jeg leste det handlet om en kvinnelig bokser. Får gi den en sjanse :)

Den er ikke noen typisk sportsfilm (eller sånn biljard-, bowling-, baseballfilm), den stikker ganske dypt, syntes jeg, og jeg er ganske kresen. Mener det var noen småting å utsette på den, men husker ikke hva:-)

En annen bra "sportsfilm" er forøvrig Armbryterskan från Ensamheten.

Skrevet

Den er veldig bra. Ikke sånn klassisk "jente må overgå fordommer, men vinner alles hjerter med bravur"-film. OK, uten å spoile altfor mye, så er det forsåvidt noe av historien, men den er veldig lite helte-film. Jeg ble veldig overrasket over siste del av filmen, for å si det sånn. Veldig, veldig bra, fortjente alle Oscarene den fikk!!!

Catzy

Gjest Gjest
Skrevet

Veldig bra film ja! Handler i grunnen ikke om sport, men er en veldig sterk film. Fikk meg til å tenke over hva som kan skje ivertfall! Bra skuespill også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...