petterm Skrevet 16. mars #21 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Her jeg bor er Extra nærbutikken. Ny og fin, flotte ansatte. Så det teller også. Dessuten så er kjøpeutbytte øket til 3% i mitt område, så det må tas med i regnestykket. Anonymkode: 3e0bd...2a9 Min erfaring er at Extra absolutt er konkurransedyktig. Extrabutikken jeg bruker har i tillegg bedre utvalg enn Rema og Kiwi. I tillegg er det bedre plass hos Extra. Spesielt Rema butikkene er veldig trange å manøvrere handlevognene i. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 16. mars #22 Del Skrevet 16. mars petterm skrev (13 minutter siden): Min erfaring er at Extra absolutt er konkurransedyktig. Extrabutikken jeg bruker har i tillegg bedre utvalg enn Rema og Kiwi. I tillegg er det bedre plass hos Extra. Spesielt Rema butikkene er veldig trange å manøvrere handlevognene i. Det er min erfaring også, og i tillegg må man ta høyde for hvilke matvarer man selv handler og hvor de er billigst. Grønnsaker handler jeg ikke på noen av de nevnte butikkene, det er alt for dyrt på alle. Ikke minst er ikke akkurat krydder utvalget bra heller, eller mengde kontra pris heller. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #23 Del Skrevet 16. mars Extra reklamerer for å være en av de billigste,men prisnivået der sammenlignet med Kiwi og Rema aner jeg ikke. Jeg handler aller mest på Kiwi. Anonymkode: a5eaf...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #24 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Les slutten av artikkelen. Det sammenlignes videre, mot meieriproduktet på meny. De har ikke krone marked og extra er dyrere på det også. Det er den infoen med priser som er klippet inn i hovedinnlegget. Anonymkode: 04bc3...67c Det er du som misforstår her, meieriproduktene er med på kronetilbudet. Hele reportasjen sammenligner varer på tilbud hos Mega med varer som ikke er på tilbud hos Extra. Hvis du ser på pristtabellen på meierivarer som er kopiert inn i første innlegg, så er prisene i hele kroner 10, 30 og 40 hos Mega og det er helt opplagt for alle at det er tilbudspris, ellers ville prisene vært 13,90, 15,75 osv. Anonymkode: 0bacd...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #25 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er du som misforstår her, meieriproduktene er med på kronetilbudet. Hele reportasjen sammenligner varer på tilbud hos Mega med varer som ikke er på tilbud hos Extra. Hvis du ser på pristtabellen på meierivarer som er kopiert inn i første innlegg, så er prisene i hele kroner 10, 30 og 40 hos Mega og det er helt opplagt for alle at det er tilbudspris, ellers ville prisene vært 13,90, 15,75 osv. Anonymkode: 0bacd...5d0 Så hva mener du at journalisten vil med den artikkelen? Anonymkode: 04bc3...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #26 Del Skrevet 16. mars synes coop xtra har vært dyrt hele tiden jeg. akkurat som bunnpris, som jo også er dyrt. men navnet indikerer jo at de er markedets rimeligste matbutikk altså. NOT. Anonymkode: f9d40...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 16. mars #27 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 16.03): Nei feil. Sjekk vgs matbørs fra tidligere år så har de vært billige, som Kiwi og Rema. Ikke som meny/Mega som nå. Anonymkode: 04bc3...67c og 1 uke etter den pristesten så var de mye dyrere enn både Rema og Kiwi, merkelig hva det kan gjør med prisene når det er en planlagt pristest på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #28 Del Skrevet 16. mars Coop Mega er dyrest også kommer Coop extra Anonymkode: 1cde3...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #29 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Coop Mega er dyrest også kommer Coop extra Anonymkode: 1cde3...47c Nei, både Prix, Meny, Spar, Matkroken, Joker og Bunnpris er dyrere enn Extra. Anonymkode: 49b73...f74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #30 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei, både Prix, Meny, Spar, Matkroken, Joker og Bunnpris er dyrere enn Extra. Anonymkode: 49b73...f74 Ok men handler kun på to butikker og det er rema 1000 og extra utenom når jeg drar til byen der de har bunnpris og Coop mega men syns at rema 1000 er billigst uansett Anonymkode: 1cde3...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #31 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ok men handler kun på to butikker og det er rema 1000 og extra utenom når jeg drar til byen der de har bunnpris og Coop mega men syns at rema 1000 er billigst uansett Anonymkode: 1cde3...47c Det er sikkert mulig Rema stort sett er billigst. Problemet jeg har hatt de gangene jeg har prøvd å handle der, er at de alltid mangler flere ting jeg har på handlelista, så må alltid på Kiwi eller Extra uansett. Anonymkode: 49b73...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå