Gå til innhold

Ny på dating. Dette er vel rart?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ny på Facebook dating. Er i 50 åra. Chattet med en jeg har felles venner med. Han virker interessert, spør mye og jeg syntes han virker som en hyggelig og interessant person. Så spør han om vi skal ringes. Jeg svarer ja og gir han nummeret. Venter og venter. Dagen etter er matchen slettet.

Sånt skjønner jeg bare ikke… Hva er greia? 

Anonymkode: 1b40f...1ee

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Umulig å si. Kanskje han fant ut noe han ikke likte om deg, kanskje han mistet interessen, kanskje en ex kontaktet han, kanskje det var ved et uhell

Anonymkode: f1365...132

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel gift vil jeg tro? Og så fikk han kalde føtter når du ga ham ditt tlf.nr og hadde mer seriøse tanker.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han ringer deg nok en random dag han kjeder seg. Interessert nok er han ikke men fint å ha noen nummer liggende i lista. 

Anonymkode: e439e...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper du ikke har adressen din linket til telefonnummeret.

Det er fullt av idioter der ute.

Noen samler på matcher og vil vare se om de kan få til treff/videre kontakt.

Noen er utro.

Noen vil virkelig, men feiger ut 

Og noen vil ha flest mulig og tar kontakt etterhvert som de har gått gjennom lista..

Det at matchen er fjernet betyr at han ikke var for deg, uavhengig av grunn.

Du fortjener bedre 😊

Anonymkode: 30579...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 12.15):

Ny på Facebook dating. Er i 50 åra. Chattet med en jeg har felles venner med. Han virker interessert, spør mye og jeg syntes han virker som en hyggelig og interessant person. Så spør han om vi skal ringes. Jeg svarer ja og gir han nummeret. Venter og venter. Dagen etter er matchen slettet.

Sånt skjønner jeg bare ikke… Hva er greia? 

Anonymkode: 1b40f...1ee

Han har nok skiftet mening, du får lete på en seriøs dating nettside. Kanskje du finner mannen I ditt liv 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det kan jo være at han feiget ut og ikke turte å ringe deg når det kom til stykket?

Hvis dere har felles kjente så vet du vel om han er gift eller i forhold, antar jeg. Du kan selvsagt spørre venner som kjenner ham om han er sammen med noen. 

Uansett virker det rart å ta initiativ til kontakt for deretter å forsvinne, så sikkert like greit at han ble borte.

Anonymkode: 9ce56...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...