AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Skrevet 15. mars Begynner å mistenke at noe er på gang igjen, hun bruker mye lengre tid ute, og når hun kommer hjem må hun rett i dusjen. Vanligvis bruker hun mye kortere tid og drar rett på verandaen for å røyke. Oppdager med en tilfeldighet at hun har hemmelig/kryptert kontakt med en ny mann. Øynene mine har vært lukket i nesten 10 år siden sist episode, når jeg åpner dem litt nå finner jeg raskt ut alt dette. Vanligvis drar hun innom noen andre, så jeg vet hensikten med hvorfor hun skal møte denne mannen, men har mistanke om at foregår noe annet i tillegg. Jeg konfronterer henne med min bekymring på en onsdag og tar særlig opp det med dusjingen rett etter besøket og de krypterte meldingene. Og hvorfor hun ikke har fortalt meg om denne mannen. Lørdag så dusjer hun og farger håret, søndag drar hun på nytt besøk oss denne mannen. Når hun kommer hjem er det rett i dusjen "fordi all hårfargen fra lørdagen ikke var helt ute" I ettertid endrer hun forklaring, hun måtte dusje fordi håret hennes var som stålull og hun måtte bruke hårkur. Magefølelsen min er identisk nå med hvordan jeg følte det etter en situasjon for 10 år siden. Da hadde hun kontakt med en annen mann bak min rygg. Og hun løy til meg i over ett år angående denne mannen. Dette var en mann hun hadde ett seksuelt forhold tidligere. Nå har vi ett felles barn i barnehagealder, som kompliserer hele situasjonen. Barnet vil bli helt knust om mor og far går fra hverandre. Føler jeg står i en umulig situasjon. Er det mulig jeg overreagerer? Anonymkode: ad701...d37 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Skrevet 15. mars Nei du overreagerer ikke i det hele tatt. Stakkars deg. Nå fikk jeg vondt langt inni hjerterota av å lese det du skriver. Du fortjener så mye bedre enn dette. Håper du ser det selv. Anonymkode: 0d503...b26 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Skrevet 15. mars Hvem er dette kvinnemennesket? Høres jo helt blåst ut. De fleste mennesker PRØVER i hvert fall å holde det skjult Anonymkode: 29198...3b8
Mardina Skrevet 15. mars #4 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Begynner å mistenke at noe er på gang igjen, hun bruker mye lengre tid ute, og når hun kommer hjem må hun rett i dusjen. Vanligvis bruker hun mye kortere tid og drar rett på verandaen for å røyke. Oppdager med en tilfeldighet at hun har hemmelig/kryptert kontakt med en ny mann. Øynene mine har vært lukket i nesten 10 år siden sist episode, når jeg åpner dem litt nå finner jeg raskt ut alt dette. Vanligvis drar hun innom noen andre, så jeg vet hensikten med hvorfor hun skal møte denne mannen, men har mistanke om at foregår noe annet i tillegg. Jeg konfronterer henne med min bekymring på en onsdag og tar særlig opp det med dusjingen rett etter besøket og de krypterte meldingene. Og hvorfor hun ikke har fortalt meg om denne mannen. Lørdag så dusjer hun og farger håret, søndag drar hun på nytt besøk oss denne mannen. Når hun kommer hjem er det rett i dusjen "fordi all hårfargen fra lørdagen ikke var helt ute" I ettertid endrer hun forklaring, hun måtte dusje fordi håret hennes var som stålull og hun måtte bruke hårkur. Magefølelsen min er identisk nå med hvordan jeg følte det etter en situasjon for 10 år siden. Da hadde hun kontakt med en annen mann bak min rygg. Og hun løy til meg i over ett år angående denne mannen. Dette var en mann hun hadde ett seksuelt forhold tidligere. Nå har vi ett felles barn i barnehagealder, som kompliserer hele situasjonen. Barnet vil bli helt knust om mor og far går fra hverandre. Føler jeg står i en umulig situasjon. Er det mulig jeg overreagerer? Anonymkode: ad701...d37 Jeg synes ikke du overreagerer. Viser hun de klassiske symptomene på utroskap? Altså MYE på mobilen (og lar deg ikke få se hva som foregår på den), borte unormalt lenge fra hjemmet, mer opptatt av utseende, vil ikke ha så mye sex med deg.... I så fall kan du nok være ganske sikker på at det kan være utroskap. Jeg var gjennom mye av det samme for et par mnd siden. Bortsett fra at vi ikke har barn sammen. Han gikk bak ryggen min, løy meg rett i ansiktet, mye mer opptatt av mobilen, borte oftere og lengre osv. Så du har min fulle sympati ts. Jeg synes du skal sette hardt mot hardt og snakke med henne. Krev ærlige svar og ikke gi deg før du får det. Jeg angrer fortsatt på at jeg ikke gjorde det med eksen. Men jeg var nok for nedbrutt og lei meg til at jeg orket å ta det da. Som sagt ts, du har min fulle sympati ♥️
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Skrevet 15. mars Neste gang blir du med på badet og sier "jeg har så lyst til å slikke deg". Da vil hun jo fort røpe om det lukter gummi eller enda verre, det er rester etter sæd der. Anonymkode: 24de1...4fa
AnonymBruker Skrevet 15. mars #6 Skrevet 15. mars Løp! Her er det ingen tvil. Hun gir jo faen i om du skjønner det òg. Hun venter bare på at du skal gjøre det slutt. Mange kvinner sin måte å markere for seg selv at forholdet er over er å være utro. Anonymkode: 17224...dfb
AnonymBruker Skrevet 15. mars #7 Skrevet 15. mars Er vel bare å legge Voice activated Recorder (VAR) i bilen, om bilen er registrert på deg. Så finner du fort ut om hun har kontakt med andre. Hun kommer aldri til å innrømme noe, Utro juger hele tiden. NB: Du kan gjøre det slutt med henne fordi du vil. Du trenger ikke bevis. Trives du ikke så er det greit det og. Anonymkode: a21f0...f7f
AnonymBruker Skrevet 15. mars #8 Skrevet 15. mars Kan du ikke bare gjøre det slutt? Det er jo ingen tillit her... Dama vil tydeligvis ikke være i forhold med deg. Anonymkode: ca6f0...3da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå