AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Del Skrevet 15. mars Kan man sende inn lån om startlån hvis man feks mangler dokumentasjon? Det kommer frem at jeg må legge ved dokumentasjon angående gjeld. Men den er betalt så er ingen dokumentasjon å sende inn. Prøvde å trykke gå videre på søknaden, men det gikk ikke. Kanskje noe feil med siden akkurat nå, eller går det ikke å sende inn søknaden da? Anonymkode: 99cff...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Kan man sende inn lån om startlån hvis man feks mangler dokumentasjon? Det kommer frem at jeg må legge ved dokumentasjon angående gjeld. Men den er betalt så er ingen dokumentasjon å sende inn. Prøvde å trykke gå videre på søknaden, men det gikk ikke. Kanskje noe feil med siden akkurat nå, eller går det ikke å sende inn søknaden da? Anonymkode: 99cff...a03 Legg ved bevis på at ikke du har noe gjeld, da? Selvangivelse, gjeldsregisteret e.l. Anonymkode: 7e53b...268 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Del Skrevet 15. mars Du må legge med bevis på at du ikke har gjeld. Logg inn på f.eks gjeldsregistret Anonymkode: 08bee...697 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #4 Del Skrevet 15. mars Takk for svar. Ser nå at jeg også mangler jobbkontrakten. Har lett men finner den ikke. Har lagt til 3 lønnslipper da Men må kanskje spørre jobben om kopi av kontrakten da Anonymkode: 99cff...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan man sende inn lån om startlån hvis man feks mangler dokumentasjon? Det kommer frem at jeg må legge ved dokumentasjon angående gjeld. Men den er betalt så er ingen dokumentasjon å sende inn. Prøvde å trykke gå videre på søknaden, men det gikk ikke. Kanskje noe feil med siden akkurat nå, eller går det ikke å sende inn søknaden da? Anonymkode: 99cff...a03 Du kan bare sende inn, men du er da garantert å få avslag, eller søknaden i retur. Så dette er misbruk av kommunens saksbehandler es tid. Dokumentasjon på usikret gjeld finner du ved å logge deg inn på gjeldsregisteret, med bank id. Men vær obs, der er mange «luresider» som ligner på det offentliges gjeldsregister. Anonymkode: cc1d6...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå