jukkapalme Skrevet 15. mars #21 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 20 kroner for Ritter på Normal. Veldig godt kjøp. Anonymkode: c8fdd...e8c Det var billig. De er generelt billige på sjokolade og godis. Milkasjokolade koster 16 kr for 100 gram. Kjøper den med jordbærfyll av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 15. mars #22 Del Skrevet 15. mars "Dubaisjokolade" fra Trondheim sjokolade og sitronsmil fra Jentene på tunet ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #23 Del Skrevet 15. mars Jentene på Tunet, ingen favorittbit Creme brulee-sjokolade fra Lindt Mokkabønner Cuba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 15. mars #24 Del Skrevet 15. mars Stratos salt karamell, smash og japp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 15. mars #25 Del Skrevet 15. mars Troika er favoritten. Så liker jeg kjempegodt den appelsinsjokoladen med lys sjokolade; den man smeller i bordet så den deler seg i båter. Det skal sies det er få sjokolader jeg IKKE liker, dessverre. Freia melkesjokolade er en vinner det samme med Walters mandler, Fruktnøtt og Helnøtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #26 Del Skrevet 15. mars Kvikklunsj for alltid Anonymkode: c9441...ae6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 15. mars #27 Del Skrevet 15. mars Den jeg hadde blitt mest lei meg om forsvant. er nok den helt vanlige melkesjokoladen fra Freia. Men det jeg kjøper oftest, er nok Lion eller Japp. Og den jeg tenker har mest sånn oi-dette-var-digg-effekt, tror jeg er Toblerone. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #28 Del Skrevet 16. mars Lindt Anonymkode: 379d8...dde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #29 Del Skrevet 16. mars Freia melkesjokolade og Ritter med marsipan. Anonymkode: 9de2c...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #30 Del Skrevet 17. mars Center Anonymkode: 393e2...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 17. mars #31 Del Skrevet 17. mars 1- Stratos 2- Stratos med nøtter 3- Stratos med salt karamell 😅 Nidar har de beste sjokoladene! Men en kollega kjøpte adventkalenderen fra Kinder sjokolade, og der var det noen små kuler med nøtter inni. Sinnsykt gode! Men vet ikke om det er noe de har ellers. Var ikke hvit sjokolade. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #32 Del Skrevet 17. mars Den beste sjokoladen jeg har smakt selges dessverre ikke lenger, XOCO X LERVIG – 3 Bean Stout sjokoladen var himmelsk! Valhrona sin sjokolade er veldig god, er mest glad i Caraibe. Anonymkode: 50a70...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 17. mars #33 Del Skrevet 17. mars Jeg elsker melkesjokoladevarianter av ulikt slag. Walters mandler er min største favoritt, men Stratos med salt karamell er ikke langt etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepenthe Skrevet 17. mars #34 Del Skrevet 17. mars Hvordan skal jeg klare å velge en favoritt?? Japp Freia melkesjokolade Fazer Mint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 17. mars #35 Del Skrevet 17. mars Lohengrin og After Eight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 17. mars #36 Del Skrevet 17. mars (endret) Dubai sjokolade , kjøpt på europris, er min nye favoritt. Før det er freia melkesjokolade helst 200 gram og smil som er favorittar. Endret 17. mars av oss-to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #37 Del Skrevet 17. mars Freia firkløver med appelsin, alt av lys sjokolade med appelsin, Troika Japp Smil Hobby Crispo New Energy Snickers Anonymkode: bc1a2...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #38 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 11.14): Som selges i Norge. (Ikke Dubaisjokolade..) står det å lese i HI. KG svar: Dubaisjokolade Anonymkode: f5656...724 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 17. mars #39 Del Skrevet 17. mars Cuba! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 17. mars #40 Del Skrevet 17. mars Kald stratos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå