AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Del Skrevet 15. mars Som selges i Norge. (Ikke Dubaisjokolade..) Anonymkode: 6b316...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Del Skrevet 15. mars smash, dumble og Troika Anonymkode: e785c...645 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 15. mars #3 Del Skrevet 15. mars Love raw sin Snickers er høyt på listen, og diverse karamellsjokoalder fra Buttermilk. Elsker også fondantsjokolader, både med salt karamell, kaffe, og jordbær. Whitakers eller noe er merket der. Kjøper på Diggbox.no, der alt er melkefritt, eller på ulike lokale butikker. Av sjokolade en får mer tilgjengelig så er jeg veldig glad i NoMo sin gule karamellsjokolade. Den har de fått på Meny nå 😋 (Har melkeallergi) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #4 Del Skrevet 15. mars Stratos. Anonymkode: c8fdd...e8c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Del Skrevet 15. mars Freia melkesjokolade. Anonymkode: d1eb4...660 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #6 Del Skrevet 15. mars Walters mandler. Eller Anton Berg marcipanbrød og snøballer, men det er vel ikke å regne som sjokolade kanskje. Anonymkode: fe732...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 15. mars #7 Del Skrevet 15. mars Selv om jeg klarte å slutte med all sjokoladespisingen min en periode, har jeg snikbegynt igjen... men nå er det Minde Rissjokolade det går i. Yummy! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #8 Del Skrevet 15. mars Smil, Stratos og Freia helnøtt. Anonymkode: 77b57...fdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 15. mars #9 Del Skrevet 15. mars Tobler One er nok en favoritt. Synd de ikke har etablert seg i dagligvarebutikkene enda. Ritter Sport har noen gode varianter. Og de finner man over hele verden unntatt på kiwi. Av de som selges i dagligvarebutikk her til lands er vel Cuba min favorittsjokolade. Men prisen er for høy (28,-) så jeg kjøper den ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #10 Del Skrevet 15. mars Snickers, smash og Kvikk Lunsj. Anonymkode: b219d...ebc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 15. mars #11 Del Skrevet 15. mars Ren Freia melkesjokolade, Troika og Anton Berg marsipanbrød (særlig de med sånn nougat-kjerne inni). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. mars #12 Del Skrevet 15. mars Alt som involverer mint Men jeg er ikke vanskelig, det meste mottas med entusiasme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #13 Del Skrevet 15. mars Troika Anonymkode: 943cf...f16 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #14 Del Skrevet 15. mars stratos med nøtter. Anonymkode: 532e6...f46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 15. mars #15 Del Skrevet 15. mars Freia melkesjokolade og marabou appelsinkrokant. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #16 Del Skrevet 15. mars Anonymkode: 2a6fb...736 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15. mars #17 Del Skrevet 15. mars (endret) Vanskelig å velge bare en. Tror det står mellom Marabou sin med krokan & appelsin, Walters mandler, Freia Kvikk lunsj m/havsalt og Stratos Salty Caramel. Man kan ikke la en sjokolade-elsker som meg bare velge EN favoritt 😄 😄 Endret 15. mars av Mardina 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. mars #18 Del Skrevet 15. mars Troika og Stratos med nøtter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. mars #19 Del Skrevet 15. mars ThereGoesBob skrev (1 time siden): Tobler One er nok en favoritt. Synd de ikke har etablert seg i dagligvarebutikkene enda. Ritter Sport har noen gode varianter. Og de finner man over hele verden unntatt på kiwi. Av de som selges i dagligvarebutikk her til lands er vel Cuba min favorittsjokolade. Men prisen er for høy (28,-) så jeg kjøper den ikke. Normal har Toblerone. Tror den koster 23 kr. Pleier å kjøpe den når jeg er der. Mener jeg har sett ritter sport der og, men vet ikke pris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #20 Del Skrevet 15. mars jukkapalme skrev (17 minutter siden): Normal har Toblerone. Tror den koster 23 kr. Pleier å kjøpe den når jeg er der. Mener jeg har sett ritter sport der og, men vet ikke pris. 20 kroner for Ritter på Normal. Veldig godt kjøp. Anonymkode: c8fdd...e8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå