AnonymBruker Skrevet 26. mars #21 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 10.38): Har alltid hatt min barnetro og trodd på Jesus. Gikk på søndagsskole som barn og var seks somre på kristen leir for barn/tenåringer, men det var fordi min farmor ønsket det, jeg fikk penger for å dra på dit og det var spennende å møte andre på min alder. Jeg har alltid bedt når ting er vanskelige eller jeg har gruet meg for ting, og har følt det har vært en trøst å kunne henvende meg til noe som er større enn meg selv. Jeg har lenge ønsket å bli det som kalles "personlig kristen", og har bedt om å bli personlig kristen, prøvd å lese i bibelen (som er ganske kjedelig pga gammelt språk) gått regelmessig i bibelgrupper, omgås kristne osv, men blir ikke hektet og sitter å kjeder meg mens folk rundt meg synger lovsanger og ser beveget ut. Etter at jeg skadet meg alvorlig i en bilulykke for 20 år siden begynte jeg å be om hjelp og helbredelse, og jeg ble litt bedre men det kunne også være tilfeldig da jeg gikk til behandling. Etter det mistet jeg et barn og mannen døde av sykdom, og jeg har hele veien bedt om at jeg skulle få oppleve oppveksten av barnet mitt og at det skulle skje et mirakel og mannen min skulle bli helbredet, men neida, ingenting skjedde, så nå er jeg lei og har lyst å gi opp hele Jesus og det å tro. Har erfart at folk som ikke tror og ikke ber om hjelp, faktisk får hjelp og blir friske. En kompis som overhodet ikke trodde på noe og aldri hadde bedt, opplevde en dag han var nedkjørt psykisk og for første gang i sitt liv henvendte seg til Gud ved å rope om hjelp, å få et skarpt lys som en søyle inn i stuen sin og det omvendte han til å bli troende. Jeg forstår ikke at troende klarer å tro år etter år når det de ber om hjelp til går i vasken, og regner med at det er like mange personlig kristne som er alvorlig syke som mister barn og parnere også? Anonymkode: 18bfb...306 Veldig leit å lese at du har hatt det så vondt. Sender deg en god klem. Hvorfor det er sånn vet jeg ikke, håper kun at det kan bli bedre for deg i fremtiden. 💖 Anonymkode: e8161...d35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #22 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Veldig leit å lese at du har hatt det så vondt. Sender deg en god klem. Hvorfor det er sånn vet jeg ikke, håper kun at det kan bli bedre for deg i fremtiden. 💖 Anonymkode: e8161...d35 Takk 💗 Ts Anonymkode: 18bfb...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå