AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Del Skrevet 15. mars Jeg brukte clearblue monitor i ca 2 år før, og hadde alltid eggløsning på dag 20. Denne perioden har det vært på fag 20,18,14,17 og idag 15. Lutealfasen har også forlenget seg med 2 dager. Ser på dette som positivt. Årsaker er nok at jeg har gått ned i vekt, spiser sunnere, mindre stress og siste 2 mndene brukt Q10. Tok ut spiralen i oktober. Noen som har opplevd det samme og kan si noe om årsak? Vet at både eggløsning og lutealfasen kan variere litt hver mnd men virker som om hele syklusen min er mer fertilvennlig nå. 😊 Anonymkode: b4c36...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg brukte clearblue monitor i ca 2 år før, og hadde alltid eggløsning på dag 20. Denne perioden har det vært på fag 20,18,14,17 og idag 15. Lutealfasen har også forlenget seg med 2 dager. Ser på dette som positivt. Årsaker er nok at jeg har gått ned i vekt, spiser sunnere, mindre stress og siste 2 mndene brukt Q10. Tok ut spiralen i oktober. Noen som har opplevd det samme og kan si noe om årsak? Vet at både eggløsning og lutealfasen kan variere litt hver mnd men virker som om hele syklusen min er mer fertilvennlig nå. 😊 Anonymkode: b4c36...00f Glemte å ta med at lh-peaken min også er mye raskere nå på Q10. Testene er sterkere og peaken skjer fortere. Samt mindre følelsesutbrudd 😂 er som regel en djevel noen dager før eggløsning Anonymkode: b4c36...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Del Skrevet 15. mars Jeg fikk også eggløsning på dag 14 (fra tidligere dag 18-19) etter å ha begynt på div. kosttilskudd (herunder q10). Tenker det må være positivt. Anonymkode: e0c67...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå