AnonymBruker Skrevet 20. mars #61 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ingen forstår hvordan jeg med adhd kan fungere i et byråkrati heller. Det har vært tøft og er det tidvis ennå, men går absolutt, og jeg gjør en kjempejobb. Jeg har funnet min metode. La ham finne sin. Anonymkode: 9448e...4ee ADHD er da en tullediagnose som alle har til dags. Den settes lett til side med litt disiplin og en dose ritalin. Anonymkode: a7924...647 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #62 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 16.17): Og det er vel velkjent det at de som er psykologer/psykiater og alt annet innenfor coaching og slike yrker er folk som sliter selv med ett eller annet så da passer han rett inn i det tenker jeg. Jeg har gått til mange innen denne kategorien selv før jeg forsto at de hadde blitt det pga erfaringer selv og at de derfor tenkte at de kunne (kan?) hjelpe andre. Anonymkode: e5acf...d37 Dette er en myte. Har utdannelse innen nevnte områder selv, og det har aldri vært motivert av årsakene du nevner her. Anonymkode: d93a0...4c0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå