AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Skrevet 15. mars Har en skjøteledning bort til sofaen og hvis jeg setter laderen i enden av den, nærmest ledningen, så kan ladetiden settes til 6-7 timer. Hvis jeg tar den ytterste så er det rundt 1 time på en nærmest utladet telefon. Hva er greia, er det ikke like mye strøm i hele? Anonymkode: ed039...5a9
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Skrevet 15. mars Strømmen får en lengre reise frem til produktet og en annen ledningstype jo lengre unna strømuttaket ledningen er. Er ikke dette logisk, for folk flest? Se på ledningen på en hurtiglader og en hjemmelader til bil. Anonymkode: 38e74...915
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Strømmen får en lengre reise frem til produktet og en annen ledningstype jo lengre unna strømuttaket ledningen er. Er ikke dette logisk, for folk flest? Se på ledningen på en hurtiglader og en hjemmelader til bil. Anonymkode: 38e74...915 Ja men dette svarer ikke på spørmålet mitt, faktisk blir det tvert om. Se for deg en skjøteledning med 6 innganger, der 1 er lengst fra ledningen og 6 er nærmest. Setter jeg telefonladeren i den 6, så blir ladetid 6 timer, setter jeg i 1 så 60 min ca. Anonymkode: ed039...5a9 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Slik. Anonymkode: ed039...5a9 Da er det noe dårlig kontakt eller noe. Ville ikke brukt den, da det kan føre til varmgang. Ville i det lengste unngått bruk av skjøteledning sånn generelt. Anonymkode: e1c73...9a8 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #6 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er det noe dårlig kontakt eller noe. Ville ikke brukt den, da det kan føre til varmgang. Ville i det lengste unngått bruk av skjøteledning sånn generelt. Anonymkode: e1c73...9a8 Jeg må dessverre, men får kjøpe ny kontakt. Takk. Anonymkode: ed039...5a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå