AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Del Skrevet 15. mars Saken er at jeg tidligere i uken var hos frisøren min og fikk stripet/bleket håret. Jeg ba om foliestriper, men hun insisterte på å bruke hette, for hun mener stripene kommer nærmere hodebunnen med hette. Jeg argumenterte i mot, bl a fordi jeg synes det er vondt når hårene trekkes ut med "heklenålen". Jeg bøyde av, fagpersonen vet sikkert best og bør få jobbe slik hun kan best, tenkte jeg. Så det ble striping med hette og jeg er dessverre ikke fornøyd med resultatet. Fargen ble veldig bra, men ingen striper er nærmere hodebunnen enn 1 - 1,5 cm. Det ser ut som jeg har to måneders ettervekst og jeg var altså hos frisøren tidligere denne uka. Er dette klagegrunnlag? Jeg går ut fra at det ikke er sunt for håret å sette igang med en ny runde med striping allerede nå. Men jeg synes det er drøyt å bruke flere tusenlapper på noe man ikke er fornøyd med og det jeg ba om heller ikke ble levert. Anonymkode: 81653...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Del Skrevet 15. mars Er du ikke fornøyd, klager du. Anonymkode: 7bcd2...57c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Del Skrevet 15. mars Man kan jo klage på hva som helst, men det er ikke sikkert frisøren er enig. Anonymkode: ea1c8...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #4 Del Skrevet 15. mars Når jeg var ustødig på foliestriper så anbefalte jeg også hettestriper. Ja du kan klage. Men å treffe de samme stripene en gang til med hette er umulig. Så dem må rette opp med foliestriper da. Anonymkode: 920c3...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåsippa Skrevet 15. mars #5 Del Skrevet 15. mars Personlig synes jeg det er finest når stripene ikke er helt nede i hodebunnen. Det ser veldig unaturlig ut. Poenget er vel at det skal se "solkysset" ut, ikke skrike "SE! JEG HAR STRIPET HÅRET!"? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #6 Del Skrevet 15. mars Blåsippa skrev (1 time siden): Personlig synes jeg det er finest når stripene ikke er helt nede i hodebunnen. Det ser veldig unaturlig ut. Poenget er vel at det skal se "solkysset" ut, ikke skrike "SE! JEG HAR STRIPET HÅRET!"? Da jeg var ung og håret lysnet i solen, hadde jeg virkelig ikke halvannen cm med mørkere hår nærmest hodebunnen?! Anonymkode: 836e5...476 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #7 Del Skrevet 15. mars De som ikke kan foliestriper bruker hette 😉 Hilsen tidligere frisør. Som er overrasket over at noen faktisk fortsatt bruker hette. (Selv for 20 år siden var det sjelden vi brukte det, man har mye mer kontroll med folie. For ikke å nevne hvor mye mer profesjonelt det ser ut…) Anonymkode: 00448...5ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå