Gå til innhold

Symaskinføtter fra Temu 😅

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har aldri kjøpt noe fra Temu noensinne, men ser de har masse forskjellige symaskinføtter på Temu. Men funker disse i det hele tatt? Noen som har prøvd? Har Janome dc4030 og 4100

Anonymkode: 5a5d2...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har tidligere kjøpt føtter via Wish som fungerer helt bra. Det skal vel stå listet i informasjonen hvilke maskiner de passer til.

Anonymkode: 5f46d...26e

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en rynkefot for for tynne stoffer på AliExpress. Fungerer ypperlig på min Janome (eldre modell).

Endret av Thessaly
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har aldri kjøpt noe fra Temu noensinne, men ser de har masse forskjellige symaskinføtter på Temu. Men funker disse i det hele tatt? Noen som har prøvd? Har Janome dc4030 og 4100

Anonymkode: 5a5d2...da8

Har kjøpt en fot som kom sammen med bestilling av Symaskinnåler. Den passer til påsetningsdelen på maskinen, men jeg har ikke sydd med den enda. 
Har bestilt noe stoff nå, og venter på levering. Da skal jeg sy litt. 

Anonymkode: cd0be...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjpt føtter på ebay/aliexpress! Hvis det er de samme du får kjøpt på Temu så ja, de funker. 

Ikke mange år siden "alle" i syverden kjøpte en spesiell fot til Janome Coverstitch for å sy på kant. Originale fra Janome ble solgt til 1600, mens ebayversjon kom på 200 kr.. 

Anonymkode: ffe18...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...