AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Skrevet 15. mars Har plutselige stikk/strekk på begge sidene av magen under navlen. Under hoftebein og ned nesten til skrittet. Aldri hatt dette som kommende mens og lurer på om noen har hatt dette såpass tidlig som dette? Har hatt sex rundt EL, og skal teste for graviditet om 12 dager om ikke mens kommer om 8 dager sier den synske appen min… Det er jo veeeldig tidlig om jeg skulle hatt treff med egg og sperm altså, men lurer på disse «smertene». Noen tanker eller erfaringer? Hilsen maks tålmodig :P Anonymkode: 4ebf1...952
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Skrevet 15. mars TM igjen, info som kan hjelpe eller er totalt uinteressant for folk, men sitter i stol og kremtet lett og da fikk jeg raskt slik smerte rett under hårlinjen, fra under hoftebein til hoftebein. Dette er følelser jeg kun har kjent som gravid sent/senere i svangerskap, så dette er nytt SÅ tidlig… Anonymkode: 4ebf1...952
solosuper93 Skrevet 21. mars #3 Skrevet 21. mars Vanskelig å si hva det kan være. Både eggløsningssmerter, ligamentsmerter og festesmerter kan føles sånn. for min del får jeg av og til sånne smerter i forkant av mensen, men det kan like gjerne være noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå